ik host soms wel een players match dan kan je gewoon erg makelijk die mensen die echt iritant zijn gewoon kicken en probeer ook met zoveel mogelijk uit mijn freinds list te spellen maar dat gaat ook niet altijd :b:
Ik haat ranked matcheswaarbij de host al start als er 5 of 7 mensen zijn. (Zodat er ongelijke teams zijn) Dat is echt zwaar irritant
ik ben aan t coopen, niet online. Maar als ik nu verder speel single player, dan begin ik met coop daar waar ik was gebleven bij de single player. Is er niet een aparte single en multiplayer story mode? Thnx
Wat een sukkeltje !! hij durft wel zo achter ze schermpie !! mensen die zo gefrustreerd gamen kunnen er beter maar mee nokken !!
Die vind ik juist wel zo grappig xD Maar soms speel je inderdaad wel eens tegen van die amerikanen die alleen maar over 'fuck' en 'faggot' praten ja XD Gewoon muten die handel, werkt super
Ik ook. Maar ik speel ook bijna geen ranked match eigenlijk . Nou ja, voor de achievements ga ik misschien wel eens ranked die andere 2 gametypes proberen. Maar voor nu vind ik player match gewoon veel gezelliger xD
Ik nu alleen ranked eigenlijk, zijn zoveel mensen in de leaderboards, Het doel is toch gewoon zoveel mogelijk punten halen, heb er nu 1000
me 2, ik speel ook alleen maar execution, met 2 andere vrienden standaard ^^ enige waar ik voor ga in warzone, zijn de 100 pistol kills, omdat die in execution wat lastiger gaan..