Precies, DSF word er niet populairder op door steeds te zeggen dat een clan minder goed is. Ook al is het soms (vaak) zo, soms kan je beter niet zeggen wat je denkt.
ja okey vrienden, maar die match was zo verlopen omdat ik er niet was maar effe serieus mischien hebben jullie gelijk we hebben best slechte members
Ik verwed mijn X360 erom dat de 4 AK's die Rainbow af en toe spelen jou 1 op 1 afmaken, inclusief ik.. waarom denk je dat jij niet in AK mocht Revenge?
Lol lijkt me nogal logisch als je beste mensen van de wereld in je clan hebt rondlopen, die gasten doen niks anders dan gamen geen wonder dat ze goed zijn
Ik wil ook meedoen met clans, nadeel, ik ben doof dus geen mic via xbox live Stuur gewoon berichtjes of via MSN messenger, altijd goed. \o/
haha de beste van de wereld waar? ak nooit van gehoord. nog van hun members waar waren ze op rbs en ba?
Zullen we doen Al onze members zijn toch beter dan hun als je het over CoD3 hebt. Ik weet niet hoe ze spelen met GoW, moeten we ff een clanmatch doen ofzo.. R6V spelen we eigenlijk een beetje voor de lol, dat doen we bijna nooit. We hebben ook net de top van Frankrijk binnen met GoW..