Tony Hawk project 8

Discussie in 'Algemeen' gestart door eddyfever, 10 mei 2006.

  1. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    4de plaats heb ik ondertussen ook makkelijk bereikt. Het bleek dat ik een hele hoop van die chalk challenges op de wat moeilijkere plaatsen nog niet had gehaald.:9 Ik moet nog maar eens zien of ik een keer voor plaats 1 ga maar als ik kijk wat voor frustraties ik moet gaan ondergaan om die classics goals te halen denk ik dat ik die plaats 1 maar lekker laat zitten 8)
     
  2. Paultje66

    Paultje66 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo hem me ook maar es ff aangemeld, aangezien ik een paar vraagskes heb over deze game:)

    1. Wat is nu precies de bedoeling bij de grafiti wedstrijd op de school? (met die picknick bankjes.
    2. Hoe krijg je de secret tape bij de SLUMS? deze hangt voor de container.
    3. Wat is nu eigenlijk een goeie en vooral makkelijke manier voor een hoge combo?
    Ik doe altijd landen, revert, manual en dan weer de (half)pipe op. Dan landen,revert, manual etc etc:D. Maar ik ben al in extase als ik 100.000 punten haal:)


    BTW maakt die amateur, pro, sick echt iets uit zoals hier beweerd word? Ik kan me niet herrinneren dat mijn ranking omhoog ging nadat ik van amateur naar bijv pro ben gegaan.

    Alvast bedankt voor jullie hulp:)
     
  3. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Antwoordt op je vragen

    1. Je moet proberen een zo lang mogelijke combo te maken terwijl je over objecten heen gaat. Als je bijvoorbeeld over een tafel heengaat met een score van 300, en vervolgens komt er iemand met een score van 400 overheen dan ben jij dat plekje dus kwijt. En moet je het proberen weer te breken met een nog betere score! De beste manier is om doormiddel van manual en grind tricks zo veel mogelijk objecten in een reeks te 'taggen' hierdoor is het heel moeilijk voor de andere spelers om deze combo weer te verbeteren

    2. Tegenover de grote fabriek is een gebouwtje waar de letters Liquor store opstaan. Als je deze letters eraf grind dan gaat er voortaan altijd een deurtje tegenover die winkel open. Als je in dat deurtje rijdt wordt je rechtstreeks boven op de fabriek gespawnt. Vanaf daar kun je een bank/acid drop maken vanaf de fabriek en dan land je op de container. Hierna breekt hij af en is de secret tape voor jou!

    3. Eigenlijk geef je de beste manier van combo maken zelf al aan. Wat ik zelf de fijnste combinatie vindt is een halfpipe met in die halfpipe twee quarterpipes met de rug tegen elkaar aan. Je zou het dus eigenlijk zo moeten zien -> (de haakjes zijn halfpipes de slashes zijn quarterpipes de streepjes tusseninn is gewoon de grond!)

    ( _ /-\ _ )

    Zo kun je makkelijk de halfpipe opgaan als je nu een salto naar achter maakt en daarna meteen een manual dan kun je weer naar de quarterpipe manuallen. Nu kun je weer met een salto (L+R) over de dubbele quarterpipe heen en daarna weer de halfpipe aan de andere kant op! Als je hierbij ook nog wat combineert. bijvoorbeeld op de halfpipe melons of airwailks etc dan haal je zo combo's van in de 600.000 tot miljoen punten.... mits je het een beetje onder de knie hebt. ;)

    Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is!
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2006
  4. Paultje66

    Paultje66 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je uitleg:D zeer netjes en duidelijk:)
     
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Het makkelijkst om een hoge combo te krijgen. Mc twist(of hoe die heet:9) kopen en dan special krijgen. O-)
    Doe de Mc twist en hou ook meteen de LT-knop in en de pijltjes naar achter dan doet hij een backflip Mc twist en dan revert en dan manual. Het makkelijkst om dit te doen is met slow-motion!:)
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    hmm.. die sick goals zijn toch best pittig :mad:
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heel vaag, ik blijf tijdens een manual dik meer dan 5 seconden in balans, maar ik krijg de goal niet. :confused:

    Edit:

    Wat houdt die mailbox spin in Suburbia precies in?
     
  8. Paultje66

    Paultje66 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon erop springen en dan Y. Spring eraf en manual naar de volgende. etc etc
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat had ik ook, maar je moet gewoon in balans blijven tot ie zegt: "Now land it!"

    Dat duurt wel 10sec ofzo maarja zal wel aan ons liggen ;)
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ok, thanks guys! :thumbs:
     
  11. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Zit nou op de derde plaats en wou eigenlijk voor 1 gaan maar heb er geen zin meer in, sommige goals zijn gewoon zo verschrikkelijk klote onzin, vooral die bail rommel.

    Ey gasten ik heb trouwens maar 99% goals gedaan ik mis nog 1 goal in de capital maar daar staan vraagtekens, kun je die goal pas doen als je nummer 1 ben ofzo?
     
  12. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Dat is de goal om de nummer 1 te worden, het is een Tony Hawk pro goal.
     
  13. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    @ firstblitzer

    Jup dat klopt, ik vind die bails echt grappig om te zien maar sommige van die goals zijn echt onmogelijk. Met name die op de hill top is echt gewoon...$#%$#%$#
     
  14. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    heb em nu net 2 uurtjes heb als laatste de stereo challenge gehaald (moest daarna naar mn vriendin) maar hij ziet er echt vet uit.. ben wel meteen uit dat skate park gegaan want van die demo werd ik ziek.
     
  15. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk kunnen jullie mij helpen

    ik zit vast in dat stuk waar je een muur moet bailen, daar waar die auto`s er in vlogen

    moet het skatepark aanpassen, zodat je in de muur valt

    kan iemand mij de setting geven, hoe ik de half pipe etc moet neerzetten
     
  16. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Gewoon 1 kicker in het midden en dan als je er overheen vliegt druk je:
    RB+RT+LB+LT

    En hopelijk bail je dan tegen de muur:)
     
  17. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    jup geen halfpipes, gewoon kickers voor die afschietdingen neerzetten!
     
  18. Paultje66

    Paultje66 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zette achter tegen de muur een kicker met daarvoor zon grindsteen(ofzoiets) je flikkert dan keihard tegen die kicker aan die je omhoog gooit:D
     
  19. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het inmiddels al gehaald :)

    thnx voor de input
     
  20. Paultje66

    Paultje66 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Zo hier mijn stats. Ja ik weet het het is slecht maargoed ben geen echte echte gamer:D
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2006

Deel Deze Pagina