Crackdown

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Nee deze game lijkt me ook zeker 1 om in de gaten te houden. Lijkt me echt een topertje.
     
  2. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen die dit spel gaan kopen ..?

    het duurt imers niet heel lang meer tot de release

    en de review van de power unlimited was ook niet echt negatief
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    preview bedoel je ;)
    Het spel lijkt me wel aardig, maar voor mij komen er veel betere titels langs
    Ooit misschien een keer uit de budgetbak
     
  4. bubu

    bubu Guest

    lol ik zal dit topic maar weer levend maken, mijn vraag is, wanneer released deze game!?
     
  5. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    heb m allang gepre-ordered bij gcshop
     
  6. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    dat vroeg ik me ook af, aangezien ik ook graag nog ergens Viva piñata en andere toppers wou kopen, dus komt hij in een "rustige" periode??
     
  7. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Als goed is eerste kwartaal 2007. Dacht dat de game begin februari al in de VS te koop is, maar weet dit niet zeker. Denk dat ik deze game wel ga halen. Hou wel van dit soort games en aangezien de ontwikkelaar eerst bij Rockstar werkte, heb ik er ook wel vertrouwen in dat er genoeg te doen is in deze game.
     
  8. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt me echt een top game hier nog wat info:

    Volgens de oorspronkelijke planning had Crackdown al in de schappen moeten liggen. Om echter het beste resultaat te behalen werd het spel uitgesteld en moeten we nog wachten tot begin 2007. Om het wachten te overbruggen hebben we weer wat nieuwe informatie.
    - Het was lastig om een multiplayer te implementeren in een game dat zo'n grootse open wereld heeft in de singleplayer. Smeekbeden van de ontwikkelaars om de spelers dan maar steeds samen te laten zijn of snelle voertuigen weg te halen zijn niet nagekomen om de beste speelervaring aan te bieden.

    - De content die uitgebracht zal worden is hetzelfde voor de singleplayer als co-op.

    - Dave Jones werkte al aan de oorspronkelijke GTA en met Crackdown kan hij neerzetten wat hij toen voor ogen had. Verder vinden de ontwikkelaars het jammer dat er zoveel GTA klonen op de markt zijn gebracht omdat Crackdown nu al snel onder dezelfde noemer valt.

    - De hoofdrolspeler is neergezet als iemand die licht op zijn voeten staat, als een Spider-Man of Daredevil die van dak naar dak kan vliegen.

    - Het budget van Crackdown is niet opgegaan aan extreem gedetailleerde karakters en auto's, mede omdat dit niets bijdraagt aan de gameplay. Het doel was om vele auto's en karakters in beeld te brengen, zelfs wanneer je van boven een flat staat toe te kijken. De stijl lijkt hiermee meer op een stripboek. Eerste beelden en video's kunnen afbreuk doen aan het doel van de ontwikkelaars, later uitegegeven media geeft echter een veel beter beeld van hun doel.

    - De drie bendes (Aziaten, Russen en Mexicanen) komen ook regelmatig tegen elkaar in actie. Als speler kun je kiezen om toe te kijken of om mee te doen in het geweld en extra ervaring te winnen.

    - Je eigen krachten verbeteren doe je door een soortgelijke actie uit te voeren. Stel dat jij je krachten wilt versterken, dan ga je handgevechten aan of duw je een container in een groep vijanden, waarna je het lichaam van één van hen gebruikt om de rest mee te lijf te gaan. Met andere skills kun je bijvoorbeeld in Matrix-stijl over daken springen, harder naar vijanden rennen (waarbij je onschuldigen ontwijkt), beter rijden of meer ervaring krijgen in explosieven. Het hele doel is om spelers te belonen als ze iets veel doen. De lenigheid krijgt overigens nog een extraatje, deze kun je ook nog verhogen door markers te verzamelen van daken.

    - De stad bestaat uit drie gebieden, met een vierde gebied dat de basis vormt voor de Agency (waarvoor je werkt). Deze gebieden zijn toebedeeld aan de bendes en kennen ieder hun eigen opmaak, denk aan vuurtorens, grotten en gebouwen.

    - Grote verschillen met GTA zijn dat Crackdown zich in de hoogte richt (door middel van hoge gebouwen waar je op kunt komen), dat de stad je speelgebied is en de inhoud je speelgoed en er geen lineair plot is.

    - Met co-op kun je in de game van een vriend stappen en er weer uit gaan als je geen zin meer hebt. Je kunt zelf instellen of dit enkel van vrienden is, of ook van vreemden.

    Bron: http://www.gamed.nl/view/23413


    Nog meer info:

    Crackdown info Reageer op dit item
    Gepost door XSamu op woensdag 20-12-2006 01:29 Bron:
    Wanneer de demo beschikbaar zal zijn en wanneer de game beschikbaar zal zijn.

    Eén van de nieuwste free-roaming games voor de Xbox 360 is "Crackdown". In deze over the top sandbox-game zal je het als agent die van dak naar dak kan jumpen, op moeten nemen tegen verschillende badguys in een open wereld. De demo van de game zal de 18e van januari op de Marketplace beschikbaar zijn. Niet veel meer dan een maand verder, op 20 februari, zal de game in de schappen liggen.

    http://www.360party.nl/nieuws/item/29514/

    8)
     
  9. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb deze game even gespeeld op Gameplay, en ik vondt het helemaal niet lekker wegspelen zoals ik had verwacht van een Free Roaming game. Slechte camera en de graphics vondt ik nou ook niet echt speciaal. Ik had best wat verwachtingen van deze game door Boris. Maar toen ik hem op gameplay spelen (maar ongeveer 10 minuten) viel hij me toch wat tegen.

    Maargoed, toch maar de demo even uitchecken, mischien naar een langere periode spelen dat ik me toch vergist heb. :+
     
  10. GengeR

    GengeR Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de trailer gezien en het sprak mij zeer aan, maar ga toch nog wachten op de reviews.
     
  11. duqhunter

    duqhunter Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt leuk te worden, vooral omdat er co0p in zit in een vrije wereld.
     
  13. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eerst ook zo van weer een free roaming spel |:- . Maar heb me de laatste tijd er een beetje in verdiept en het lijkt me toch een spel wat ik zeker ga kopen bij de release!:thumbs: Alleen al voor het online, hopen dat het in 1 keer goed gaat en niet met allemaal patches zoals tegenwoordig=(
     
  14. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Als ik de trailers bekijk is misschien wel het beste free-roaming spel sinds GTA: SA. Ik ben vooral erg onder de indruk van de drawdistance en de cartoony stijl spreek me wel aan! En natuurlijk de online Co-Op! Dat lijkt me helemaal de bom!
     
  15. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep dat vind ik dus ook. De draw distance vond ik bij saints row heeeeeeeeel slecht. Maar ik denk dat net iets TE nep wordt.
     
  16. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik snap wat je bedoeld. Persoonlijk heb ik daar geen problemen mee. Ik maakte in GTA ook vaak gebruik van de Super Jump cheat. Het was gewoon geweldig om choas te stichten in de stad en vervolgens van gebouw naar gebouw te springen.
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2006
  17. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Lijkt me een super game!
    Als je achter een schurk aanzit in een auto erachteraan door van gebouw naar gebouw te springen ;)

    En natuurlijk het upgraden van je skills a la Oblivion :)
     
  18. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Crackdown mét Halo 3 beta invite Reageer op dit item
    Gepost door ErroX NL op donderdag 28-12-2006 19:59 Bron:
    Althans, voor Amerikaanse kopers van de game..

    Nu Microsoft en Bungie het aanmelden voor de beta test voor Halo 3 geopend hebben, is er een ware run ontstaan op zeer gewilde Halo 3 beta test invites. Aanmelden op Halo3.com was voor alsnog voor Amerikanen de enige manier om mee te kunnen doen aan deze speeltest.



    Een advertentie in het Amerikaanse tijdschrift Gamepro meldt echter dat kopers van de game Crackdown tevens tijdelijk ook een Halo 3 invite zullen krijgen. Of dit positief voor Crackdown is kun je jezelf afvragen. Feit is wel dat Microsoft op allerlei manieren Halo 3 invites aan het weggeven is. Grote kans dus, dat als het er op aankomt iedereen gewoon Halo 3 speelt.

    Overigens kun je in de Benelux voor als nog alleen een invite krijgen door je in te schrijven bij diverse web-sites. Zie hiervoor Xbox.nl voor meer informatie.\o/ \o/
     
  19. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrij triest vind ik het. De Halo 3 hype slaat nu dus ook over op andere games. Veel mensen zullen nu crackdown gaan kopen, alleen maar voor die beta. Misbruik maken van de naieve Halo speler.
     
  20. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Is toch alleen maar slim van microsoft.

    Die gasten zijn toch maar domme koeften als ze de volle pond betalen voor een game als het ze alleen maar te doen is voor die beta shit . :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina