Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TT-man

    TT-man Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn savegame dus niet op een MU moeten zetten omdat ik mijn HDD niet heb meegegeven,daarom vind ik het zo raar.
     
  2. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Het waren er toch 7?
     
  3. TT-man

    TT-man Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de dodge viper rt10 coupe nog,en die rijd lekker :thumbs:
     
  4. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff waar blijft die force feedback patch?
     
  5. SlimSmokey

    SlimSmokey Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje luitjes , probeer een club opterichten vul alles in alles klaar ga der uit saved ie maar geen cash eraf en geen carclub :confused: . En kan ook een friend niet uitnodigen voor de club zegt ie dat ie geen club heeft Duuuh natuurlijk niet daar nodig ik hem toch voor uit .

    Kan iemand mij het uitleggen hoe je er 1 GOED opricht snap er geen fluit van .
     
  6. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    die porsche is idd een RUF. ik ben hem ook al eens tegengekomen dat een andere gast erin reed via xb live. Hij was echter geen partij voor mijn Mclaren SLR. Ik kon makkelijk naast hem gaan rijden en dan easy bij hem wegrijden.

    Toch wel vreemd want als ik die auto in mijn beeld zie zou je denken dat ik ik dat carmodel dan ook gewoon op mn HD zou moeten hebben staan. Ik vind het ook best flauw dat je niet via de Marketplace zo'n custom car kan aanschaffen.

    heb trouwens de 5000 miles achievement gehaald.
     
  7. cedric

    cedric Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer eens op eens andere plaats op de map een cub op te richten .
     
  8. t3viper

    t3viper Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm nou ook al ben ik verbonden met xbox live, ik krijg nog steeds die melding: your games profile contains references to downloadable content that is no longer available. Is er een andere manier om dit op te lossen misschien?
    gr Tim
     
  9. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Weet iemand misschien of er ooit Porsche, BMW etc. in het spel komen.. Porsche lijkt me namelijk echt te vet!
     
  10. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij hebben ze daar nooit een licentie voor aangekocht dus zullen ze dan ook niet in het spel verschijnen denk ik.
     
  11. SlimSmokey

    SlimSmokey Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Porsche is er wel alleen heet ie RUF , maar geen bmw en zoals hierboven al vermeld is hebben ze de licencie er niet van gekocht dus mogen ze de naam niet gebruiken .

    Maar weet iemand waar je bike kleding kan kopen of is dat niet mogelijk moet ik met dat vieze rode pakje blijven rijden :'-( .
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2006
  12. ElRenegado

    ElRenegado Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu al een behoorlijk tijdje met het spel bezig, me status is pro d8 ik.
    Maar wanneer worden die tuning shops unlocked ?

    ik zie er wel een paar, maar die zijn dus locked, tevens zouden er volgens de kaart nog een paar moeten zijn, maar die zie ik dan niet.....strange..

    Iemand ??
     
  13. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    voor tuningshops moet je gewoon wat hoger in rang worden. T is ook afhankelijk wat voor auto je rijdt. Met een ferrari kun je niet in een tunershop voor Britse auto's bijvoorbeeld.
     
  14. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    De enigste die ken met motorkleding is de shop 'Red Rabbit' die ligt links in de stad als ik het goed heb!
     
  15. SlimSmokey

    SlimSmokey Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Als pro zijn ze zeker unlockt dan heb je als hierboven al vermeld is ben je waarschijnlijk niet bij de goeie tuningshop voor jou auto .

    @vassie thanxs zal effe kijken .
     
  16. timbrouwer

    timbrouwer Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    ergens al plaatjes van de nieuwe download pack?
     
  17. Raptus

    Raptus Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al geruime tijd met dit spel bezig, maar ik geraak maar niet aan mijn motors, nu weet ik wel dat ik eerst alle auto chops moeten vinden, maar dat lijkt me dus ook niet te lukken, is er ergens een lijst beschikbaar ofzo van alle
    carshops die in het spel zitten en waar die zich begeven ?
     
  18. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees zo nu en dan dat mensen die de carpacks hebben gedownload problemen ondervinden met het opstarten van het spel. Is het wel verstandig om die packs te downloaden? Of heeft iedereen opeens dadt opstartprobleem na het downloaden, dan laat ik ze links liggen!
     
  19. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Hoe verhoog je de Stakes in TestDrive?
     
  20. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    als je de stakes hebt gevonden in je opties, moet je hem eerst ontgrendelen met X
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina