[Algemeen] Saints Row [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 4 dec 2006.

1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    tijden niet meer gespeeld dit spel, vandaag ff het stof eraf gehaald.
    stop het spel erin, download de update.
    voorheen nooit last gehad van bugs. nu is het zo erg niet normaal
    k kan de laatste missie van de vice kings
    dat je die stephan ofzo moet bangmaken door heel hard te rijden
    ik kan hem gewoon niet doen omdat mn auto blijft verdwijnen en ook gewoon niet meer terug komt:confused:

2. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    das fuck......zal eens proberen vanavond of ik er ook last van heb....

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat klinkt alsof je xbox moeite heeft met het lezen van de disc, misschien is de lens stoffig. Althans, datzelfde probleem had ik met mijn oude xbox en San Andreas. Of je disc is vies.

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    zal wel an de xbox liggen.. heb sinds 2 weken ofzo een "nieuwe" gekregen omdat mn oude kapot was.
    alleen deze maakt een gigantisch kabaal en soms maakt ie hele rare geluiden:mad:

5. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij komt soms een parkeergebouw niet opdagen of wel zie je ineens weg en gebouw verdwijnen en vervangen door zwart platen en seconde later staat die er weer. Vaaloopt xbox 360 van als ik in die buurt rijd van penthouse van king. Bij game cod2,fifa 07,GOD heb ik geen last van vastlopers bij prey,saints row en cod3 dus wel .

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nouw lekker is dit.. heb m nu 8 X geprobeert, steeds als dat eerste stuk voorbij is dat ie de code verteld heeft. moet ik ergens naar toe rijden met het halve politie corps achter me aan.. en elke keer verdwijnt mn voertuig weer.. begin nu zwaaaaaaaar gefrustreerd te raken

7. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb dit vaker gehoord. Van wat ik ervan gehoord heb, moet je eerst weer een aantal andere missies of activitities volbrengen. Daarna kan het zijn dat je missie het weer doet. Heb je meerdere savegames? Probeer een eerdere te openen en dan verder te spelen. Al geprobeerd om die update van je HD te verwijderen en opnieuw te downloaden. (Eigen risico, misschien kan dit niet eens) Je geeft zelf ook al aan dat er een laag stof op je Saints Row disc lag, ik weet niet in hoeverre je dat bedoeld....

Laatst bewerkt: 27 dec 2006
  8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    tijdje niet gespeeld, maar niet letterlijk stof, wel goed schoon gemaakt maar en meerdere malen geprobeert... helaas zonder resultaat:mad:

9. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    het kon toch ook helpen om een aantal autos uit je garage te halen? teminste dat heb ik gehoord?

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dat is het probleem dus.. je moet in die auto blijven van king

11. Ninja-Frog

Ninja-Frog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij een beetje begint te irriteren langzamerhand is het feit, dat als je in een missie doodgaat, maakt niet uit hoever je al was, hélemaal overnieuw moet beginnen. Dan ben je aan het eind van een lange missie, ga je dood, kun je álles overnieuw doen en hopen dat je niet wéér doodgaat aan het eind.:{

12. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Hmm totaal geen last van gehad, ben blij dat er nog spellen zijn die pittig zijn. Terwijl ik in dit spel eigenlijk nooit lang in een missie ben blijven hangen (helaas, zou ik bijna zeggen :): ) Heb je liever dat je elke missie in 1 keer hebt uitgespeeld? Een beetje uitdaging kan geen kwaad lijkt mij.

13. Shizzel

Shizzel Guest

Zo bedoelt hij het ook niet, maar als je bijvoorbeeld na lange tijd een missie eindelijk bijna gehaald hebt, en dan dood gaat.
    Dat suckt.

Had ik ook in een beginlevel, moest je bommen plaatsen in een wapenfabriek ofzo. Dat na 2 of 3 keer proberen klaar, moest toen dus wegrennen.
    Oke, rennen, kan wel, 3..2..1.. 0!
    Net 5 meter van de regio waar je moest zijn af, en dus weer lekker 20 minuten opnieuw bezig.
    Niet echt leuk.

14. Ninja-Frog

Ninja-Frog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Ik bedoel niet dat games makkelijk moeten zijn, maar er konden imo wel checkpoints in de missies worden gezet.

15. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit nu ook bij een missie, First Blood, en de hele tijd op hetzelfde punt in de missie verdwijnt je auto en/of hang je in de lucht. Wat is dit irritant, valt er nog steeds niets aan te doen?

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    bleef proberen.. ik heb nu die laatste missie van de vice kings gehaald. had ook dat probleem als maar weer..

ff een vraagje van mijn kant, hoe kan het dat ik wel alle gebieden over genomen heb(alles is paars) maar ik nog niet de achiefment heb van dat ik de vice kings heb verjaagd en alle gebieden in bezit heb:confused:

17. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    of je hebt al een keer een cheat gebruikt of mischien moet je nog een keer heel goed zoeken

18. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Heb je echt alle gang-missies uitgespeeld? Ik zou zeggen, speel door en als je na het uitspelen nog geen achievement krijgt, dan is er wat mis.

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nope nooit cheat...en ik weet 1000% zeker dat ik ze allemaal heb, want alles is paars en ik heb die laatste missie gehaald
    dat je dat mens moet doden in dat hele hoge gebouw, dat ze dr ak pakt en johnny? ,king en jijzelf beginnen te schieten en dat ze naar beneden valt

@ matrix ik denk dat dr iets mis is, alleen zou dat aan de console liggen want daarover ga ik MS morgen bellen.
    lees algemene defect thread

Laatst bewerkt: 29 dec 2006
  20. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    pssst, het spel is nog niet voorbij hoor. :cool: Het gaat nog eventjes door. Nu zit ik te twijfelen of je die achievement pas krijgt op het eind of als je alle territory hebt gewonnen. Dat weet ik nml. niet meer. :eek:

Colombian Made - 40 points.
    Take over Los Carnales territory.

Regicide - 40 points.
    Take over Vice Kings territory.

Road Warrior - 40 points.
    Take over Westside Rollerz territory.

Ruler of Stilwater - 160 points.
    Help the 3rd Streets Saints take over Stilwater
    En inderdaad, jouw tweede (toch?) xbox is er echt slecht aan toe, die foutmelding heb ik nog nooit gehad.

Deel Deze Pagina