fifa world cup 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door the hammer, 29 dec 2006.

1. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nog steeds bezig met de global challenges maar moet er nog maar 1 en dat is met zweden winnen van brazilie en je staat 4-2 achter en zit in de 80ste minuut iemand tips met opstelling en formatie enz...?

alvast bedankt

2. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is er al een hulp-topic hiervoor.. maar vooruit dan maar ik zeg wel wat ik daaraan gedaan heb.

Ik speelde 4-1-2-1-2. Hierdoor kun je vanaf achteren goed opbouwen (verdediging, rechtshalf, CAM en dan een steepkpasje (Y-knop) naar een spits toe). Hierdoor lukte het bij mij wel goed. Voorderest moet je de controls gewoon een beetje onder de knie hebben en en niet allemaal ballen hopeloos naar voren schoppen maar goed opbouwen:thumbs:

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat maakt in dit geval niet zo veel uit, dit subforum is erg rustig. Dus maakt het niet zo veel uit als er voor elke vraag een topic wordt geopend. :)

4. SDS010

SDS010 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die challenge ook erg lastig. Ik heb uiteindelijk de opstelling van Brazillie (in het beginmenu waar je de opstellingen van je team kan opslaan) veranderd in een 3-4-3 en de slechtere spelers erin gezet. Als je zelf dan 4-3-3 gaat spelen dan kan je mooi via de buitenkanten tegen die 3-mans verdediging. Het is een beetje valsspelen, maar die challenge was dan ook erg lastig.

5. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal het eens gaan proberen heb sinds gister zin om oude spellen te spelen:)

hoe verander je btw dan van brazilie want dara kan ik nie bijkomen hoor

gelijk nog ff een vraagje ik heb dan als brazilie gaat wissel zie ik ineens een soort keeper op middenveld staan en dan gaat hij wisselen? hebben meerdere dit?

Laatst bewerkt: 29 dec 2006
  6. SDS010

SDS010 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In het beginmenu kan je de opstellingen veranderen van elk land en gelijk opslaan. Ik heb het spel niet meer dus ik weet niet precies meer uit mijn hoofd waar. Ongetwijfeld ergens bij teammanagement. En dat met die keeper had ik ook. Is een of andere bug in het spel.

7. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ow ok :) ik heb hem gehaald aleen dat is egt vet vaag volgens mij heeft dat spel wel meer van die dingen??

8. Elinho21

Elinho21 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo...ik heb net op Global challenge gespeeld...maar wat ik wil bereiken met global is die 500 punten...Moet je al die wedstrijden in global afmaken om die 500 points te krijgen..of gewoon 1 medaile per challenge???

9. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb bij sommige brons en sommige zilver en de eenw eer goud en ik heb de archievment dus maakt niks uit

Deel Deze Pagina