Prey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 6 jun 2005.

1. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Eeuhh... als je zelf toegeeft dat je misselijk word.
    Moet je vooral prey niet spelen.
    Begrijp me niet verkeerd.
    De game is supervet en de gravity pads zijn echt weird cool!

Maar als je enig last heb van motion sickness weet ik niet of het wel verstandig is om de game aan te schaffen.

Probeer anders eens de demo van Xbox l!ve te downloaden;)

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Mensen, ik zoek een achievement buddy om de online achievements te halen. Voeg me anders even toe: Melted Forest

C U Online!

3. C3LL-NL

C3LL-NL Seriously easy goin'

Leuk Bevonden:
    0
    Prey voor 15 euro van Ebay geplukt! 't Is een lekkere shooter daarom, die gravitypads en wallwalks rulen zwaar. Woohoo Motion Sickness \o/

4. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Ik zit vast, in het level The old tribes welt everstaan,
    Op een gegeven moment kom je in een ruimte met 4 platformen, 2 daarvan zijn beschermd met 1 of andere bol, dit kan je aan en uitzetten. Op 1 platform is de schakelaar kapot zodat dit geen energie naar de ventilator boven je uitstraalt.
    Waarschijnlijk moet ik de andere 3 platformen ook kapot maken maar ik heb echt geen idee hoe of wat.
    Kan iemand me snel helpen? :)

Edit, nevermind, Ik heb het al. Dat ik daar zo lang over heb gedaan....:confused:

Laatst bewerkt: 18 dec 2006
  5. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet met die tractor beam ( volgens mij heette dat zo, heb m al een tijdje niet meer gespeeld) die blauwe blokken eruit trekken die je, als je voor de platform zweeft, in het midden ziet zitten.

Dat is zeg maar de voeding voor die ventilator. Al trek je al die blauwe blokken eruit dan verbreek je de voeding en ken je er doorheen zweven!

Succes, hoop dat ik t een btj duidelijk heb uitgelegt

6. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Is gelukt...

Ik zie geen enkele online match.... is er dan echt niemand meer die prey online speelt? :emo:

7. mello.en.pino

mello.en.pino Heeft een PS3

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem vandaag ook gekocht bij de mediamarkt....morgen effe spelen...ben benieuwd wat ik allemaal voor monsters tegenkom

8. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, eindelijk de 250 kills in Team Deth Match gehaald. Wat is die Multiplayer toch waardeloos. Meer als 3 man in de room is gewoon gegarandeerd lag. En de host van de matches is altijd de beste van de room, want dat is de enige die er geen last van heeft.

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    3 man in een room? Ik had een live-trial en ik heb één potje kunnen spelen, zo weinig mensen waren er. :confused:

...wat ik wel kan begrijpen, ik vind de mp van Prey nou ook niet zo heel spannend.

10. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    toch wel jammer van die slechte multiplayer, is een best leuk concept die paden.

11. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Mee eens.
    Prey zou heel leuk kunnen zijn online.
    Maar door de lag en de lege servers,bloedt dit spel toch best dood online,wat toch erg jammer is.

12. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Pas na een uur of 8 komen er wat Amerikanen online, en heb je wel eens een volle room. Maar die zijn dus niet leuk ;)

13. BydoR

BydoR XBL gamertag: knackebrod

Leuk Bevonden:
    0
    Bump.

Zijn er nog mensen die behoefte hebben de multiplayer achievements te halen? Ben vandaag de hele dag beschikbaar.

14. Splintertje

Splintertje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil vanavond wel effe (NL David)

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Even een klein schopje.
    Heb de game vanavond uitgespeeld. Erg vermakelijk. Mijn eerste 360 game btw. :+

16. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vet einde he? (na de credits) Ik kan niet wachten!

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Jazeker wel. :)

Wel sneu voor Jen.

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik vond het verhaal egt heel goed. Soms wel moeite met de physics, 1 x moest je een doosje voor een gat zetten, 1x tegen het doosje aanlopen en dat ding vloog door de hele kamer heen 8). Heb hem weer via de marketplace weten te bemachtigen om hem nog ff op cherokee uit te spelen (moest alleen die achievement nog) en weer de Sp mee te maken :). Ben er alleen nog niet aan toegekomen...

19. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand anders ook problemen met online?
    Als ik quickmatch probeer, krijg ik elke keer connection error.
    Ben redelijk ver met de singleplayer (achievements even bekeken), wil het ook wel eens online proberen.

Vind het spel overigens vrij suf, speel het alleen omdat het zo makkelijk is en spel uitspelen geeft toch altijd zekere genoegdoening. ;)

20. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Zeer bevredigend einde inderdaad (nog wel eens een mankement in andere spellen). Al had de eindbaas wel iets moeilijker gemogen.

Deel Deze Pagina