Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 6 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Morninglight

    Morninglight RB6

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Even lezen wat er in het pop-upje staat ;) als je ranked speeld kan je niet eindeloos tegen de zelfde blijven spelen, als je dat wil moet je player matches gaan doen.
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    dat staat erbij;)
    pogin tot verkomen van stats padding denk ik
     
  3. snow

    snow Flapturd

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Bah.. Gisteren zwaar spannende Team SharpShoot game gespeeld. 20 minuten.. Met 1 man minder en telkens 4 a 5 kills achter staan. De laatste 2 minuten een geweldige actie opgezet met het team en daardoor met nog 1 minuut op de klok 2 kills voorstaan.. Gooien zij er een laatste rush tegenaan die wij succesvol stoppen. (Resultaat, nog verder voor).. Wordt het hele team 5 seconden voor tijd van de server gebanned door de verliezende host. WAT EEN LUTSER..
    Daar heb ik zo'n fkn gruwelijke hekel aan.
     
  4. Morninglight

    Morninglight RB6

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is inderdaad een zure actie zeg... :mad::mad:

    Ik ga vandaag voor alle (team)survivalsmaps en dan moet ik als het meezit vanavond de archievement hebben :)
     
  5. widw

    widw Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het maar nix ik wil toch voor me ranking gaan:p
    vraagje welke wapens gebruiken jullie vaak? ik mp9
     
  6. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik kijk nooit naar de leaderboards. Als ik niet niet vergis dan werkt het niet eens goed. Het duurt ook 5 minuten voor je wat op de leaderboards kan terugvinden.

    Ik gebruik de MP5N, erg goed wapen vindt ik zelf. Met Reflex Scope zoom ik ver genoeg in. Betere zoom heb ik niet nodig, omdat ik toch meestal via de flank aanval, of kleine levels speel. Daarnaast is de MP5N erg accuraat. De kogel schiet bij het richten recht vooruit (in het hoofd :+ ) en niet ergens in de muur daarnaast.
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2006
  7. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik gebruik nu de UMP45.(SMG) Goed accuraat en de krachtigste Submachinegun. Ook geschikt voor grotere afstanden.

    Pistool is nu nog de MK.23 met een extra grote clip. Als ik stijg in rang zal dat de Deserteagle of raging bull worden.
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Pfff, vamorgen 2,5-3 uur gespeeld, heb het nou wel gehad. Wel weer 3 achievements erbij, rank up en bijna alles gewonnen. Ook 2 schitterende overwinningen van 62-2 en 182-12 (retrieval) \o/
     
  9. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik gebruik als Lieutenant 2nd Class de MP7A1 met een Reflex Scope en de Raging Bull, fijne combinatie :)
     
  10. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook de MP7A1 met Reflex Scope! Van handgun gewoon de MK23 of zoiets, maar eigenlijk gebruik ik die NOOIT!
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ump45 met rifle scoop en mk.23 met extra cap mag.
    of de mtar21 met X6 scoop
     
  12. mathijsjanzen

    mathijsjanzen Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijg je die andere handguns, zoals desert eagle? Ik kan bij splitscreen alleen nog maar kiezen uit 3 gewone handguns... verder komen in story mode single player ofzo
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    verder komen met multi player:thumbs:
     
  14. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ja hoe zit dat als je SPAS 12 of desert eagle wilt unlocken terwijl je geen Live hebt.. Volgens mij hebben de makers daar een foutje gemaakt :9
     
  15. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    heeft iemand eigenlijk een lijst met die rank tekentjes? want zie nu soms niet welke nou hoger is dan de ander.
     
  16. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
  17. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    hoop dat er snel weer een update komt, was vandaag aan het spelen word ik opeens door een muur heen gekillt. heb ff op internet gezocht en denk dat het dit was: rainbow six glitch
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    lame dat mensen die zulke shit gebruiken.. triest

    EDIT:// ik heb nu al meerdere malen in een potje team sharpshoot de meeste kills gehad(van winnend en verliezend team) en ook hebben mn team en ik dat potje gewonnen en het was ook ranked, hoe kan dit? of moet dit gewoon sharpshoot zijn? en niet team sharpshoot?
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2006
  19. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Hoe dit kan? Dat je meerdere malen in een potje de meeste kills hebt gehad? :lol:
     
  20. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook alleen handgun weet ik niet cker dacht ook die,
    ik ben nu sergeant heb 3 volle streepjes... :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina