Nintendo Wii - Deel 2

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 10 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht er nog even mee.
    Ik wil de console erg graag, maar vermaak me ook nog wel op de 360 :)

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zojuist Sim City gedownload op de virtual console. Nog steeds een verslavende game. :)

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Ik ben er nog steeds ziek van dat ik niks heb... en al helemaal omdat ik de komende maand al helemaal geen tijd heb voor de Wii. Deze week was juist een week vakantie om lekker te kunnen gamen.

4. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Hier nog een. Morgen een feestje bij mij dus zou natuurlijk super zijn als we dan tegen elkaar konden bowlen ofzo :)

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zoals belooft de foto's van de CE guide van Zelda:

Kaart van stof:

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Is die Wii doos om mensen jaloers te maken of...? :+

Ik heb hem ook besteld... Nu nog de Wii en Zelda.

oh, en de mensen bij Bart Smit zijn best dom. Rainbow Six Vegas staat voor de Wii bij ze op de site, maar die is helemaal niet aangekondigd. Ik een mailtje sturen met de tip dat het niet kan, krijg ik dit terug:

Laatst bewerkt: 29 dec 2006
  7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, dat is voor een goede andergrond (wit is een fijne achtergrond). Zojuist nog een Wii points kaartje gekocht en heb F-Zero en Mario 64 gekocht.

8. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik die guide halen (is die nog leverbaar)

want bij dimplus is die uitverkocht

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik had vandaag de laatste bij de plaatselijke gameshop (tenminste de laatste die in de winkel lag). Neem anders morgen even contact op met www.gameplayers.nl (Tel. 0182-686902). Anders kun je FutureZone in Zoetermeer proberen, die zouden vandaag als het goed is ook een aantal CE guides binnen krijgen.

10. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Welke spellen heb jij nou allemaal (incl. VC games) want ik lees dat je erg veel koopt, oa ook bullshit als Super Fruit fall dus ben benieuwd wat je nog meer hebt.

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wii games:

-Zelda
    -Red Steel
    -Rayman Raving Rabbids
    -Wii Sports (2 x)
    -Super Monkey Ball
    -Super Fruitfall

VC games:

-Donkey Kong Country
    -Sonic The Hedgehog
    -Columns
    -Sim City
    -F-Zero
    -Mario 64

12. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat ze de zendingen waarschijnlijk niet rond zouden krijgen in verband met de feestdagen. En bij de plaatselijke music store en intertoys hier in de buurt zeiden ze dat ze de laatste levering de week voor kerst zouden krijgen en dat ze daarna pas weer in de 2e week van Januari spelleveringen zouden krijgen. En daar zouden dan ook Wii's bijzitten.

Genoeg onderbouwd? als de Intertoys hier in Oisterwijk slap lult (wat ze in principe vaak genoeg doen want ze hebben de ballen verstand van games!) kan ik daar ook niks aan doen ;)

13. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van het eerste kwartaal lijken me alleen Wario Smooth moves en Dragon Ball Z Budokai Tenkaichi 2 leuk.. Toch vind ik beide games geen 60 euro waard..

Och, misschien moet ik toch maar Red steel of Rayman gaan aangeschaffen in het nieuwe jaar.

14. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Hier ben ik het mee eens. Op dit moment vindt ik Wii Sports en Zelda nog steeds voldoende, en heb nog helemaal niet de behoefte om een nieuwe game voor de Wii te kopen. Er zijn nog genoeg andere games die ik zou willen, onder andere ook voor de 360 en de DS. Maar toch denk ik dat ik een van deze games ga aanschaffen. Ik ben erg beniewd hoe DBZ: Budokai Tenkaichi 2 is op de Wii. Als hij bevalt hou ik hem, en anders ruil ik hem om voor Wario Smooth Moves.

@ Kameo

Die Guide is echt te vet! Hebben!! 8)

15. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, gelukkig heb ik ook nog een hele pak games die ik nog graag zou willen spelen (eentje hiervan heb ik vorige week aangeschaft ; the wind waker). Daarom ben ik ook zo blij dat je ook gamecube spellen kunt spelen op de wii. Alle toppers heb ik nog nooit echt goed gespeeld maar dat kan ik nu in deze periode doen.

Als die functie er niet op zat had ik geloof ik nu best veel spijt gehad dat ik niet nu de 360 gehaald had en met kerstmis 2007 pas de wii als er wat meer interessante titels uit waren.

Toch vind ik niet dat de launch (+ de titels die er in de komende maanden verschijnen) heel erg slecht is. Als je dit vergelijkt met andere consoles zie ik dat vrijwel elke pasgeboren console last hiervan heeft.

Zou het misschien niet wat zijn om een aparte thread voor DBZ:BT2 te maken?

16. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij is er niet veel animo voor. Eigenlijk is de Zelda thread de enige goedlopende thread in de Nintendo gedeelte. Mocht je er toch eentje aanmaken, wil ik je graag helpen met wat informatie voor de startpost :+

17. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    is de wii alweer een beetje verkrijgbaar of moet ik nog steeds gaan lopen reserveren als ik er nu eentje wil..? heb financiele meevalle :9 dus heb atm wel ff intresse :D

18. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. Hier in het zuiden zijn alleen de controllers + games (én Zelda) volop te krijgen. De console zelf niet echt.

19. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Er zullen nog aardig wat winkels zijn de wat preorders hebben staan. En dat komt dus door de slechte levering van de afgelope weken. Maar er zullen vast al wat winkels zijn die door de preorders heen zijn, en de Wii gewoon de winkels in leggen zodra ze hem binnen krijgen. Ik zou gewoon een beetje rondbellen in de buurt.

20. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Voor Europa, is het braadt, wij hebben gewoon echt die freeloader nodig, kijk maar eens naar de komende wii releases!

http://www.gamefaqs.com/console/wii/releases.html niet echt wat je noemt earth shattering... nee, we zitten voorlopig vast aan minigames, en veel ook...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina