Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou montoya jij doet je naam geen eer aan in ieder geval.
    Met zo'n naam zou je toch moeten weten dat er wel degelijk verschil is tussen stuurtjes.
    Bij mij was het ms stuurtje heel lastig te besturen, elke kleine beweging vertaalde hij in een grote dus je moet meer sturen om te corrigeren.
    Het maakt niet uit hoe ik hem instelde.
    Bij het logitech stuur is het allemaal wat meer in balans een kleine beweging is ook een kleine beweging.
     
  2. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    @ Tasso, Nou maar goed dat jij geen nickname heb als een bekende racer dan.. want met RBR zie je idd ook dat er heel rustig gestuurd wordt.. en ik heb zelf met Forza dat ik heel rustig kan sturen.. tis alleen bij pgr3 iets te nerveus vind ik zelf maar meaby door meer te oefenen dat het beter gaat.. dus ligt het toch echt ook aan de rijder zelf..
     
  3. charleyr

    charleyr Live and let Die

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    De playseat heb ik via marktplaats voor 125 euro gekocht.
    een nieuwe kost 214 euro
     
  4. Montoya NL

    Montoya NL Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaan we persoonlijk worden ?!, hahaha, dat mag hoor ;)
    Dat ik toevallig al een Montoya fan ben sinds 1999, waarin hij "rookie of the year" werd in de Indycars, met in dat jaar 7 Pole's, 7 overwinningen en tegelijkertijd ook maar 's in dat zelfde jaar het CART Indycar kampioenschap gewonnen heeft, op een leeftijd die tot dan toe nog niet gehaald was, tja van die kwaliteiten kan ik alleen maar dromen ;)

    FYI heb ik nog een 8 jaar oude "big old red" staan voor de PC die nog steeds perfect werkt en de GPL insiders weten dat dit stuurtje nog steeds goud waard is, vanwege zijn fijne snaar aangedreven FF ipv het tandwiel aangedreven FF op de hedendaagse stuurtjes. Dus vergelijkingsmateriaal heb ik zekers ;)

    Kijk, hier hebben we eindelijk 's wat nuttige informatie van je ;)
     
  5. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    O ja, ik dacht dat ie duurder was :) Of hij was wat duurder toen ik hem kocht in iedergeval ;)
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, weet jij überhaupt iets af van stuurtjes en racegames? :+

    Hoe kan een ander stuur nou in hemelsnaam rustiger rijden dan een ander?
    miss dat een ander stuur anders staat afgesteld en daardoor met een bepaalde game anders reageert, maarja, dan moet je je stuur dus afstellen (iets wat jij zou moeten weten aangezien je je hier wilt profieleren als een "kenner") en raced het precies hetzelfde.

    JP zou precies hetzelfde racen met een MS stuurtje, als hij 'em ff afstelt. Miss dat idd het Logitech stuurtje beter is voor PGR3 afgestelt, en het MS stuurtje voor Forza.

    EDIT: Lama, zie dat er al genoeg is op je gereageert ;)
     
  7. champ

    champ Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Ik schakel op met 'A' en 'RB'. De 'A' is de handrem, en door die even heel snel aan te raken voor het opschakelen creëer je de oh zo bekende 'shift glitch', een zeer irritante eigenschap van PGR3, maar hij is genoodzaakt om snel te zijn. Bij het terug schakelen is dit niet nodig, dus gebruik ik alleen 'LB'. 'RB' en 'LB' zitten achter op het stuur.

    Dank u, dank u :cool: :+

    Dat is een moeilijke vergelijking. RBR heeft namelijk geen Force Feedback. Ik rijdt ook velen malen rustiger met RBR. Forza heb ik nog niet gespeeld met de DriveFX. Ik kan daar ook wel een keer een filmpje van maken.

    Toen de DFP uitkwam was hij 150,- geloof ik. Nu is ie wel voor 100,- te krijgen denk ik.

    Kan goed hoor. Rijdt maar eens GT4 met de DF en vervolgens met de DFP. De DFP rijdt veel rustiger. De DF geeft meer schokken en die komen een beetje onverwachts, terwijl de DFP dat allemaal veel soepeler doet. Hangt puur en alleen van de Force Feedback af, maar een vergelijking tussen de MS en DriveFX wheel kan ik niet maken.

    Het is alleen jammer dat er niks af te stellen valt. De DriveFX heeft 2 standen, gevoelig en minder gevoelig (rechts onder naast het D-pad het zwarte ronde knopje) maar op gevoelig is 1 graden naar rechts 180 graden naar rechts in PGR3, dus dat is niks. Hopen dat Forza en GTR een uitgebreide tune-wheel optie hebben :)
     
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    @ Jeepee

    Heb je het stuur op een tafeltje vastgeklemt,of rust het stuur op je schoot?

    Offtopic:

    Wat voor scherm speel je op,samsung syncmaster?

    En je racet wel erg goed damn!!

    Mvg,

    Smoke
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Playseat :cool: Ik zal wel eens foto's maken.

    Jup. Samsung SyncMaster 940BW

    Thanks :)
     
  11. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

    Je zegt het zelf al dat bij pgr3 het iets te nerveus rijdt.
    En aangezien er nog geen andere 360 racegames zijn die het ms stuur volop gebruiken is pgr3 op dit moment de maatstaf.
    En er zit wel degelijk verschil tussen stuurtjes jeepee heeft dit mooi uitgelegd.
    Voor meneer stefan hoezo wil ik mezelf profieleren als een kenner, ik heb alle twee de stuurtjes gehad en het ms stuur weer snel verkocht.
    Ik zet alleen mijn ervaring neer en probeer andere te behoeden voor een miskoop.
     
  12. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Kijk jij vindt het een miskoop, misschien vinden anderen dat helemaal niet onder andere ikzelf.. dus anderen te behoeden voor een miskoop vind ik nogal overdreven maargoed
     
  13. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hij en ik hebben beide stuurtje getest en vinden beide die van logitech de kwaliteit beter. Welke ervaring heb je dan nog meer nodig om een goed oordeel te geven:confused:
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Nieuw filmpje. Dit keer van Richard Burns Rally. Let niet op mijn spin :+ Ik heb de game pas een kwartiertje met stuur gespeeld :)
     
  15. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    zo jij bent goed :)
     
  16. Montoya NL

    Montoya NL Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    @tasso en Co: Peace dudez ;)
    We weten ondertussen jullie meningen wel :thumbs:

    Zullen we het verder maar aan de lezers over laten, welk stuur ze ZELF willen gaan kopen, want jullie meningen over de stuurtjes gaan welk erg VAAK in herhaling vallen ;)

    Prima, maar doe dat dan niet op een manier zoals die ..... getuigen, die naar het zeggen, een voet achter de deur zetten om hun overtuiging over te brengen, want daar begint het echt op te lijken ;)
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wow, ziet er indrukwekkend uit :D. Je meot ook nog even het pgr3 filmpje tonen hè :9
     
  18. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Agree,

    @ kaasbever, een goed oordeel is wat anders als iemand behoeden van een miskoop, het is geen feit dat het stuur van ms beter of slechter is, tis maar net wat je zelf lekkerder/beter vindt rijden
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2006
  19. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het "een stok achter de deur zetten" en niet de voet... dit terzijde.

    Ben het overigens wel met je eens. :b:
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2006
  20. Montoya NL

    Montoya NL Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, ik bedoelde eigenlijk "tussen de deur" ipv "achter de deur" |:- :b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina