ik vind het een leuk spel maar ik ben egt een complete noob en word online egt verkracht. ik vroeg me af of er nog meer mensen zoals ik zijn. mischien kunnen ons noobs onder elkaar af en toe een paar matches doen. mn gamertag is abul lihyatayn (tis arabisch probeer maar niet uit te spreken )
Als je een room joined gewoon even kijken wat de ranks zijn, als er veel First Serganten of hoger zitten kan je beter een andere opzoeken
hmmm.. dat is niet waar, want een hoge rank betekent dat die persoon heel erg veel gespeeld heeft. Het is niet zo als met PGR of GRAW, dat je trueskill ranking, die je met ranked matches moet halen, voor je naam staat, bijvoorbeeld Hot Shot of Seargent Ik kom regelmatig mensen met van die witte streepjes tegen (is toch hoog) en die hebben dan nog op het eind 3:7 ofzo.. mja, mss dat ik bevooroordeeld ben, ik ben nog maar de 2e rank die je kunt halen xD
je hebt wel een punt fenomen4l. Maar DE manier om goed te worden is juist spelen met goede mensen. het liefste zelfs vrienden van je, mensen waar je vaker mee speelt. als je met meer "noobs" gaat spelen is de kans dat je met zn alle verkracht word nogsteeds aanwezig, en daar word het spel niet leuker van. Als je samen met een paar profs lekker het andere team kan ownen geeft dat ook een fijn gevoel en ga je proberen beter te worden. dat motiveerd. En als je dat constant met dezelfde groep doet is dat ook prettiger, want dan kun je samen een vaste tactiek per map vormen waarmee je meer zekerheid krijgt om te winnen. Dat is dan gelijk nog een tip, begin met het spelen van team games. Niet gelijk in je eentje, want die games zijn een stuk pittiger en belonen veel minder. (alleen eerste en tweede worden krijg je punten voor en de personen die daar staan doen het vaak een stuk beter dan de rest van de spelers) een paar tips om eens uit te proberen, ik weet iig dat ik op deze manier samen met vrienden van mij heel erg goed ben geworden. En daardoor kan ik zelfs in mijn eentje winnen tussen allemaal high ranks.
ik zou met vrienden spelen alsze rainbow 6 hadden. en de meeste rooms met een goede ping zijn engels en dan heb ik alsnog een beetje lag (als ik schiet op de muur duurt t heel ff voordat je het op de muur ziet)
ja, dat probleem ken ik. heb ik gelukkig geen last van, ik host altijd zelf en als je vriendin rainbowsix niet hebben, kun je 2 dingen doen. 1. nieuwe vriendin zoeken. 2. je vriendin rainbowsix laten kopen.
ik zie die rank ook niet als z'n groot probleem, veel mensen spelen het veel maar hebben nooit rainbow six 3/black arrow gespeeld en die zijn toch nog een stuk minder dan de mensen met een lage ranking die die 2 games wel veel hebben gespeeld. en om van je noob status af te komen: ken de maps, kies een wapen dat je ligt, en speel het gewoon veel. en ga niet meteen team survival spelen, maar ga een mode met respawns spelen. Want dan heb je meer tijd dat je echt aan het spelen bent.
achjaaa... probeer eerst eens een hoop wapens uit, en kies er een paar uit om te masteren.. probeer ook alle scopes en laser zooi uit, welke bij je past.. ga dan iig naar lobby's met nederlanders, je kunt vaak wel zien of de host van een lobby uit nederland komt, en speel als een team.. en blijf spelen, veeeeeel spelen
hebben jullie er problemen mee als ik een aantal van jullie een friend request stuur om mischien een paar keer mee te doen?
nee totaal niet, wel lache heb ook niet zoveel rainbowsix spelers in mijn lijst. ik behoor alleen niet tot die groep die je oorspronkelijk aansprak.
Je moet jezelf gewoon lekker vaak laten verkrachten door de beasty verkrachters. Door met verkrachters van hoger niveau te spelen wordt je zelf mischien ook wel een beasty verkrachter. Masterspy, sterf.
Ik weet niet of het lukt (mn friendslist zit aardig vol geloof ik) maar je bent altijd welkom om 1 van mijn games te joinen. ik maak zelfs nog wel een plekje voor je vrij als je een beriggie stuurd. speel eigenlijk elke dag wel, moet alleen ff wachten tot ik weer thuis ben want ik zit momenteel bij mn ouders.