Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ok en kan iemand paar ingame fotos plaatsen van de RUF ik wil graag weten hoe die van binnen eruit ziet
     
  2. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit spel lijkt me zo leuk,maar ik kan hem nog steeds niet spelen want me 360 is nog niet terug :mad:
     
  3. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik alleen de nieuwste gedownload van de carpacks en heb die nu al vier of drie dagen en heb er totaal geen last van.Dus volgens mij is het puur een kwestie van ongeluk dat het fout gaat.
     
  4. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    De packs zijn het naar mijn mening geen eens waard, hopelijk denk ik anders over de volgende release...maar dit was echt nix. Ze kunnen beter nog een patch/update uitbrengen. Zo vind ik het echt belachelijk dat je een auto/motor niet direct aan 1 van je vrienden of clubleden kan verkopen en dat het uploaden van foto's nog altijd niet goed werkt. Als ze zich een beetje meer zouden focussen op de daadwerkelijke problemen en na een tijdje een pack uitbrengen met 20 auto's die ook echt iets voorstellen...denk dat ze dan meer respect ontvangen.
     
  5. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien gaat de foto functie pas werken als ook de PC versie uit is denk ik.
     
  6. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eindelijk een 360 met TDU gekocht. Ik vind het echt fantastisch, maar ik heb een vraagje: Waar zit een Car Rental Agency die een Ferrari F430 Spider verhuurt? En een Pagani Zonda Roadster?

    P.S.: Ik heb géén mapkaart bij het spel gekregen!
     
  7. Lander

    Lander UnknownFastOnes

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier het mappie, waar die verhuur zit...geen idee :+

    [​IMG]
     
  8. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Hier mijn probleem,

    Ik heb TDU al vanaf de eerste dag in huis. Ik heb het spel twee weken gespeeld en al snel ging het (helaas) vervelen. De gehele omgeving lijkt teveel op elkaar en ik vind het te belachelijk voor woorden dat mijn auto vrijwel gelijk stilstaat als ik met 300 tegen een hekje aanknal.

    Nu zijn dit minpuntenwaar ik mee kan leven, maar nu wil ik het spel weer op gaan pakken, maar ik kan er de motivatie niet echt voor vinden. Ik krijg het idee dat ik geen meter opschiet als ik weer een challenge gedaan heb, omdat je elke keer hetzelfde moet doen.

    Wat raden jullie aan om voor challenges te gaan spelen die én leuk zijn én waar makkelijk wat geld mee te verdienen is?
     
  9. Rabasa

    Rabasa Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon alles doen. Zo speel je ook auto's vrij en krijg je achievements. Ik heb eerst veel missies gedaan. Lifters en auto's wegbrengen. Daarna snelheidsdingen, timetrials en als laatste de race's.
     
  10. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    De TDU server is bij mij unavaileble? Meer mensen last van (30-12-06 / 18.25 uur)
     
  11. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Is er trouwens ergens een tuningshop voor de Lotus? Ik kom voor bijna alle merken zo'n tuningshop tegen behalve weer voor de wagen die ik net gekocht heb :thumbs:.
     
  12. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik had het ook en om 22.00 ook nog maar vandaga nog niet naaar gekeken
     
  13. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net de Christmas carpack gedownload. Vind die porsche (RUF) maar bagger rijden!! En die mcLaren zat ook al zo goed als in het spel!

    Weet iemand trouwens een knop om je lichten permanent mee aan te zetten. Zie de overige auto's in de game altijd met verlichting aan rijden, ikzelf kan alleen grootlicht voeren met A... dom!
     
  14. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Yep, die is er. Er zijn tuning shops voor alle motoren en auto's in de game, qua merken. Er zijn natuurlijk auto's die niet getuned kunnen worden (concept cars e.d) maar toch zijn er shops voor deze merken.

    Check die map even, dan vindt je hem vanzelf ;)
     
  15. pboy007

    pboy007 Game-freak

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    legt het tdu servers er weer uit k.u.t.
    ik wordt er gek van
     
  16. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat zal wel mee vallen....als ik die "unable to connect blabla" message krijg start ik m'n 360 opnieuw op en dan werkt het gewoon wel. Heb het tot nu toe nog nooit 2 keer achter elkaar gehad.
     
  17. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Lijkt een gewoonte te worden om elk weekend de stekker eruit te trekken! :eek:
     
  18. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken wel meer sites die zon mapje hebben, maar die vergrote kan ik niet in stukken uitprinten (en dan met plakband aan elkaar plakken)!
    Is er een manier om dat te doen? Of moet ik een A3 of A2 printer hebben???
    :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
    Oja weet iemand wel waar die verhuur zit?
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2006
  19. Ninja-Frog

    Ninja-Frog Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je even resizen met photoshop denk ik.
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2006
  20. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Dan moet je even op de ingame map zoeken naar een icoon met een sleuteltje dacht ik. Dat sleuteltje staat voor alle auto verhuur punten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina