Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    is toch dat xbox 1 spel:confused: :+ ?
     
  2. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
  3. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn de graphics niet oerlelijk dan :9?
     
  4. Montoya NL

    Montoya NL Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je hard genoeg rijdt niet ;)

    't Blijft natuurlijk 'n Xbox 1 spel, maar zoals in de filmpjes te zien is, valt 't eigenlijk best wel mee. We zijn misschien na een jaartje 360 te veel verwend met de graphics van de 360 :+
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Dat zijn ze ja, je kan de pixels tellen, maar dat wil niet wegnemen dat de gameplay fenomenaal is. Er zijn maar weinig spellen waarin zoveel aandacht aan de gameplay wordt geschonken. Wanneer je deze game gespeeld hebt lijkt in Colin McRea alles volgas, zo realistisch is RBR. Hij is ongeveer net zo moeilijk/realistisch als GTR die binnenkort uitkomt voor de 360. Je zag ook m'n spin. De rede daarvoor was omdat ik m'n rempedaal net ietswat te hard indrukte. Dan ben je gewoon 'weg'. Als je in RBR maar even je concentratie verliest is het DNF. Daarom boeien die graphics me niks.
     
  6. Montoya NL

    Montoya NL Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, doet me denken aan GPL (Grandprix Legends), tis wel een oudje, maar wel eentje waarbij de gameplay en ook de FF waanzinnig is _O_

    Je rijdt daar met de oude F1 auto's zonder vleugels uit de jaren '67 en elke beweging van je gaspedaal vertaalde zich rechtstreeks in een sublieme reactie van de auto door het gebrek aan downforce. Om in dat spel een normaal rondje te kunnen rijden, moest je net zo geconcentreerd zijn als bij RBR.

    Heb je GPL wel 's een keertje gespeeld Jeepee ?
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Nee :'-(
    Ik heb hem hier thuis liggen maar hij is niet te instaleren. Ik heb het op meerdere PC's geprobeerd maar niks werkte. Hij is van SimBin Development toch?
     
  8. Montoya NL

    Montoya NL Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, oorspronkelijk van Papyrus. Kijk hier maar effe voor wat achtergrond info en hier voor de download van een later uitgebrachte demo versie.
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Jup dat is 'm die ik hier heb liggen. Ik probeer hem binnenkort wel weer eens te instaleren. Kan ik ook m'n DFP nog gebruiken :)
     
  10. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb net PGR3 weer gekocht. Maar ik heb dus dat DriveFX stuurtje, maar ik heb dus alleen rumble :confused: (Had ik ook in de demo van PGR3 al). Moet ik dat nog ergens instellen ofzo, of heb je alleen FF met die PGR3 die bij het MS stuur zit? (PLEASE TELL ME THAT'S NOT TRUE :mad:)
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2007
  11. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou dat zo zijn? dat zou echt Ubergaar zijn.. en ik mag toch aannemen dat MS daar anders een patch voor uitbrengt... tog?

    zelf heb ik het stuur nog niet.. vind 125 euro ofzo beetje prijzig.. misschien koop ik hem later :)
     
  12. Forza M

    Forza M Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel, als threadstarter kon ik dus niet achterblijven, dus kijk maar eens wat er sinds gisteren op m'n Playseat staat:

    (Klik op de foto's voor Hi-res)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Bevestigen op de playseat ging perfect, wat velcro, wat kabelbinders en wat plakband en alles zit muurvast.

    Over het algemeen zeer tevreden over, bouwkwaliteit is goed, ligt erg goed in de hand,...
    PGR3 speelt erg goed met het stuurtje. De controle die je hebt is fenomenaal, en dat voor een arcadespel. Test Drive is niet al te best te spelen, maar het is natuurlijk wachten op de patch. NFS Carbon mag dan wel volledig ondersteund zijn, maar erg goed gaat het niet (Het is dan ook nog bezwaarlijk een race-spel te noemen.).

    Momenteel is het dus wachten FORZA 2 en GTR, maar ondertussen koop ik me misschien toch Forza 1 nog eens, en ook RBR (Domme afkorting, doet me steeds aan Red Bull Racing denken) zou ik me eens een keertje moeten aanschaffen.

    En dan even een wordje over de discusie Logitech <-> MS: Ik heb de Logitech spijtig genoeg nog niet geprobeerd, maar jullie hebben me zo nieuwsgierig gemaakt dat ik ondertussen op uitkijk sta voor een goedkoop 2dehands exemplaar.
     
  13. Glen

    Glen Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi stuurtje Forza M, wel jammer dat je alleen maar kan schakelen met de flippers ( of hoe noemen die dingen) en niet met een pookje zoals met de DFP. Dit houdt me namelijk tegen om het te kopen.

    Maar zijn er eigenlijk geen stuurtjes die vergelijkbaar zijn met de DFP of zelfs met de G25?
     
  14. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de flippers juist veel lekkerder werken :) geeft mij meer dat racegevoel en dan kan je tenminste beide handen aan het stuur houden

    @ Forza M, ziet er netjes uit man! hoeveel kost dat.. zown playseat? :9
     
  15. Forza M

    Forza M Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem in de zomer ergens nieuw in de verpakking kunnen kopen inclusief een Logitech Driving Force voor 150€. Het stuurtje dan verkocht voor 50€, dus ik heb hem 100€ betaald. Normaal is het echter 250€ ofzo dacht ik.
     
  16. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    wow best prijzig.. maar ok de game ervaring moet dan ook wel ziekelijk goed zijn denk ik.. :)
    ik ga er eens over nadenken..
     
  17. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Let wel, Forza is niet met de VGA-kabel speelbaar. Tenminste is mij nog niet gelukt...
     
  18. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk niet :p heb je wel de stroomstekker erin*) :+ ?
     
  19. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard wel, hier mijn setup:

    [​IMG]
    [​IMG]

    Let alsjeblieft niet op de monitor, die moet nog vervangen worden... ooit...
     
  20. Forza M

    Forza M Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow, da's minder. En RBR?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina