[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ Media Connect / USB / HDD

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus ik moet ook de setup op mijn 360 opnieuw doen??? Ik heb voordat ik media player 11 instaleerde altijd gebruik kunnen maken vanmedia connect. Ik snap er al helemaal niets van. Ik zie dat media connect-icoontje ook niet meer onder in mijn taakbalk staan. In media player heb ik wel die settings veranderd en Media player "toestaan" te delen met de xbox360, maar zodra ik op de 360 bijvoorbeeld muziek wil beluisteren wat op mijn laptop staat zegt mijn 360 zoiets van "connot find media" (ofzoiets, weet t nu ff niet precies, vrouwtje zit Deal or No Deal te kijken :mad: )
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2006
  2. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    En kan je nou Windows media Connect en Windows media Player tegelijk gebruiken of gaat dit niet?

    Greetz promise
     
  3. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk t niet. In media player 11 zit media connect ingebakken. Maar zoals ik ook al niet snapte. Het lijkt wel of media connect totaal van mijn laptop is. Ik kan m bij program file's en software niet meer terug vinden. Mijn snelkoppeling is ook foetsie. Snap er niets van. Ik moet nog steeds mijn x360 opnieuw configureren. Hopen dat alles dan weer naar behoren werkt.

    (weet iemand toevallig of er al meer extensie's (media file's) te streamen zijn als .wmv of .mpeg???)
     
  4. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik ook en volgens mij komt omdat je eerst Connect had en daarna Player 11 heb gedownload en dan gooit hij Connect er vanzelf af.
     
  5. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15
    Is het op de een of andere manier ook mogelijk om .ts bestanden te streamen naar je xbox met Media Connect en zo ja weet iemand hoe dit moet.
    Of wat ik voor progamma's nodig heb om dit voor elkaar te krijgen.
     
  6. dimer

    dimer Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    media connect

    weet iemand waar je de oude windows media connect kan downloaden? want media player 11 werkt bij mij voor geen meter!!
     
  7. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    ligt het aan mij of kan ik nergens meer wmc downloaden?
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je moet WMP11 downloaden. Daar zit Windows Media Connect standaard in.
     
  9. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kan ik mappen toevoegen in me mediabibliotheek. Het lukt me niet op een bepaalde map met muziek in de bibliotheek te krijgen. Het zijn wel m4a bestanden.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2007
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    m4a ondersteund hij niet.
     
  11. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15
    Niemand die het weet??.:'-( :'-(
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Lekker dan,

    Ik heb ook geprobeerd om een connectie tussen mijn PC en 360 te maken. Van alles gedaan en nu herkent mijn 360 mijn PC wel, en vervolgens krijg ik constant een foutmelding op mijn PC: "In wmpnetwk.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak". Hij blijft deze foutmelding nu constant geven, tevens staat er onder programma's dat WMC idd op mijn PC staat maar ik kan hem niet verwijderen en reageert verder nergens op.
     
  13. mark22

    mark22 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    dag allemaal, ik heb moeite met het delen van media tussen mijn xbox 360 en mijn pc. het probleem ligt volgens mij meer bij de pc dan bij de xbox. mijn xbox is wireless aangesloten aan mijn netwerk (wireless modem) en xboxlive doet het prima. ik heb met WMP 11 en met zune software geprobeerd mijn pc met mijn xbox te linken maar zonder succes. in WMP 11 als ik de optie om mijn meida te delen aanvink en ok druk, dan denkt mijn pc effetjes maar daarna komt ie op hetzelfde scherm terug, en moet dan annuleren klikken om de box te sluiten. bij zune, kan ik mijn xbox niet terug vinden in het veld waar je xboxen zou moeten terugvinden, en als ik delen met alle xboxen aanvink en ok druk, en daarna weer in de optie ga dan zit ie gewoon op delen met deze xboxen alleen met niks in het veld.
    als iemand enige suggesties heeft zijn deze van harte welkom.
    ik heb geprobeerd mijn firewall en antivirus uit te shakelen maar zonder succes.

    alvast bedankt,

    groetjes,

    mark
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    heb je de juiste folders wel gedeeld, heb je je firewall wel goed geconfigureerd?
     
  15. mark22

    mark22 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi fardo, nou wilde je net antwoord geven in de andere thread maar die had je dus gesloten! (hahahah) las later pas over deze thread, nou ja....
    ik heb al mijn firewall en antivirus stop gezet en geprobeerd maar zonder succes, ben me nu aan het bedenken dat mogelijk zit door een firewall in mijn wireless modem (belkin). zal moeten kijken of ik deze kan configrureren. maar kijk, zelfs als er een firewall in mijn modem zit dan zou WMP 11 of zune toch tenminste de optie moeten accepteren om media te delen? of mischien juist niet....
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zune werkt niet .. je moet de windows media player 11 library vullen .. welke versie van windows draai je?
     
  17. mark22

    mark22 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    xp home edition sp2
     
  18. mark22

    mark22 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    zal ik proberen de poorten aan te maken zoal je in je aller eerste quote zegt? maar dat was voor media connect... want euhmm, bij zie ik in het menu van mijn modem, bij virtual servers (weet niet zeker of ik daar moet zijn) external port start, external port end; protocol; internal port start, internal port end
     
  19. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    hee peepz!;)

    ik zit een beetje met een vraag.. ik heb windows media center! perfecte connectie enz en nergens problemen mee werkt allemaal perfect, MAAR ik heb geen idee waar het aan ligt! maar ik heb heel vaak dat ik mijn xbox weer opnieuw moet configreren met mijn mediacenter van mijn pc. dan start ik media center gewoon op, en dan kan ie er geen vinden en dan krijg ik die 8 cijferige code weer te zien enz en mag ik het WEER helemaal op nieuw gaan instaleren via www.xbox.com/pcsetup... mijn vraag is wat ik dan fout doe of wat ik dan juist niet doe... een soort van SAVE knop ofzo ergens die ik over het hoofd zie?

    bij voorbaat dank! groeten Kjel
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gebruik je WMP11? Of de oude WMC2 nog?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina