Nintendo Wii - Deel 2

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 10 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    jep ik heb een wii met zelda (zelda uitgespeeld)
    (wii sport en wii play ben ik ok wel fftjes mee uitgespeeld :p)

nu staat de wii maar te verstoffe (rayman ok nog gehaald niks voor mij :p)

dus rayman maar weer de verkoop in

Laatst bewerkt: 30 dec 2006
  2. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    ja bij mij ook, maar dat maakt me helemaal niks uit :+. ik had de wii alleen voor de nintendo toppers gekocht en als party console.

3. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ok wel :)

Ik w8 nu op mario party 8, mario gallaxy, metroid prime 3, super smash bros

en miss kom er nog wel een starfox of zo

4. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Als ik jou was zou ik mijn wii nu nog voor meer prijs verkopen en dan later weer een goedkopere in de winkel kopen als die spellen uitzijn.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Kan je nog lang wachten... :+

Daarom koop ik nu nog geen Wii. In Europa zullen die games wel pas half/eind volgend jaar komen.

6. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    maat jongens rayman is zo fun he...
    vooral die koe weggooien hehe echt lol.
    wel sneu dat er zoveel het bericht op het scherm komt met erop: kom met de wii remote dichter naar het scherm.

ook vandaag madden 07 gespeeld
    deze game is zo goed.
    had madden 06, maar die was een echte teleurstelling op de 360 dus ik paste voor de 07, maar dan tog de wii versie gekocht en deze is zo cool he.
    de controls het klopt gewoon helemaal...
    en ze mogen zeggen wat ze willen maar de gfx zijn allesbehalve slecht.

7. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    jep dat met de remote dichter bij word ik echt gek van :p

en soms reageer dat ding heel nie (kan aan mij liggen :p maar goe(

8. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaf niet echt antwoord op mijn vraag, dus hier issie nog een keer:
    Weet iemand of Bol.com gister nog Wii's heeft gekregen? :+

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren opdracht gekregen van Dimension Plus om mijn Zelda Collector's Guide (dat mooie boek waarvan Kameo enkele pagina's terug foto's heeft gepost) te betalen, dus ik verwacht um aankomende week binnen te hebben _O_

10. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat boek zag ik ook staan bij futurezone in Rotterdam voor 30 euro en de gewone was 20 euro

11. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag de Usb-wifi connector eindelijk gevonden en gekocht en het was een kwestie van 3 minuten installeren en je bent online. Nu nog wachten op de online titels:) .

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Starfox komt er zeker aan. Ben benieuwd wat voor game dat gaat worden. Een aankondiging de komende maanden zou me niet verbazen.

13. NimroD

NimroD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die wifi usb plug voor 40 euro duur :confused:

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    In het eerste kwartaal komen er toch best wel een aantal games die ik ga halen:

-Wario Ware: Smooth Moves (Nintendo) - 12 januari 2007
    -Excite Truck (Nintendo) - 16 februari 2007
    -Wing Island (Hudson) - 23 maart 2007
    -SSX Blur (Electronic Arts) - maart 2007
    -Mario Party 8 (Nintendo) - maart 2007
    -Sonic and the Secret Rings (Sega) - maart 2007

15. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vondt 40 euro ook vrij veel. Maar ik gebruik hem voor mijn DS en Wii, dus het is niet alleen om op de Wii berichten te sturen of op internet te surfen of het weer te bekijken, maar ook om online te gamen met Mario Kart.. en dan valt 40 euro wel weer mee :D

16. NimroD

NimroD Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Mja, je hebt gelijk.
    Alleen ik heb geen DS :x

17. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf vind het jammer dat men nu alweer begint te speculeren over te weinig goede titels en te grote gaten op de releaselijst.
    Maar als ik naar het eerste kwartaal kijk, zie ik toch een aantal potentieel goede titels staan(geen toppers, maar wel spellen waar je een hoop fun aan kan gaan beleven): Wario ware, Excite Truck, Mario Party, Sonic, Dragonball Z, kororinpa, SSX en misschien zelfs Wing Island.
    Daarnaast zullen titels als Elebits, Trauma center & Smash bros volgens mij niet lang na het eerste kwartaal verschijnen.

Men moet niet vergeten dat de console pas een kleine maand uit is, en als we een vergelijken gaan trekken met andere consoles de releaselijsten helemaal niet zo heel erg slecht zijn.

Ook is er nu al een échte topper op de wii (Zelda), die in mijn ogen een van de beste titels is die ik ooit gespeeld heb. Ook Rayman, Wii Sports, monkey ball en red steel zijn helemaal nog niet zo'n echt slechte titels en kunnen wat mij betreft qua kwaliteit vergeleken worden met 360' launchtitels als Perfect Dark & Kameo.

Tuurlijk zitten er bij deze releaselijsten veel multiplayergames waarbij de singleplayer-mode wat tegenvalt, maar toch staan er imo genoeg titels tegenover waar wel een degelijke singleplayer in verborgen zit.

Ik vind het ook jammer dat de echte toptitels nog lang op zich laten wachten. Maar gelukkig heb ik voorlopig nog genoeg te doen op de Wii (Zelda, Virtual console, Wario Ware, misschien redsteel & alle Gamecube toptitels).

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Dragonball Z schijnt goed te zijn. Twee minigametitels (ok, wel goede... Maar alleen maar minigame titels ?). Wing Island scheen nou niet echt zo goed te zijn. Sonic weet ik nog niet, maar als ik naar de cijfers van de andere recente Sonic games kijk wordt dat nou ook weer niet echt de topper. Kororinpa gaat richting Monkey Ball en SSX, daar moet je van houden.

Smash Brothers moet je denk ik niet te snel verwachten, aangezien de game nog niet eens een concrete Japanse of US datum heeft. Als ze hem al vlak na het voorjaar hadden willen releasen had dat al bekend moeten zijn. Ik verwacht de toppers als Super Smash Brothers Brawl, Super Mario Galaxy en waarschijnlijk ook Metroid Prime 3 gewoon lekker aan het eind/na de zomer van 2007.

En voor jou zijn er nog de Gamecube toptitels, maar die heb ik allemaal al achter de kiezen (behalve Metroid Prime 2, maar daar ben ik mee bezig). Welke Gamecube titels heb je eigenlijk al?

19. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu Mario Sunshine, the wind waker, Animal Crossing & harvest moon, Wave Race Blue stom, Mario Kart Double Dash & Final Fantasy Chrystal Chronicles.

En daarvan moet ik Mario sunshine& Zelda nog vrijwel volledig spelen..

20. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dit tog leuk hoor.
    je hoort nu die xbox fanboys allemaal zeggen wat een slechte games allemaal.
    maar wat kwam er voor de 360 uit tijdens het eerste halfjaar uit...
    dus ik zie de toekomst goed in als je weet dat er een nieuwe zelda,mario, metroid enz... uitkomt dan ben je als nintendofan al voldaan

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina