Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat weet ik óók wel |:- , maar ik vraag om de verhuur van de Ferrari F430 Spider en de Pagani Zonda Roadster!:mad: (zie ook mijn reactie op pagina 29)

    Ik heb trouwens nog 3 vraagjes:

    1: Hoe verkoop je auto's offline?
    2: Hoe wrap je auto's van het ene naar het andere huis?
    3: Bij welke ranks unlock je Oahu Raceway(geheim racecircuit :eek:), de Tuner Shops en de Paint Shops?

    Alvast thanks voor de antwoorden.:thumbs:
     
  2. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Sorry hoor, ik probeer ook alleen maar te helpen. Ga gewoon het spel verkennen zou ik zeggen dan kom je het vast allemaal vanzelf tegen.
     
  3. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik zo kwaad reageerde:): . Weet iemand trouwens het antwoord op mijn andere vragen?
     
  4. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    waarom wil je die autos dan perse huren? Kopen kan toch ook...
     
  5. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee sorry ik heb ze maar heel even nodig.

    Verder wou ik nog antwoord op deze vragen:

    1: Hoe verkoop je auto's offline?
    2: Hoe wrap je auto's van het ene naar het andere huis?
    3: Bij welke ranks unlock je Oahu Raceway(geheim racecircuit:eek: ), de Tuner Shops en de Paint Shops?

    Alvast thanks voor de antwoorden :thumbs: .

    Ik wens iedereen nog een fijne jaarwisseling en een goed 2007!
     
  6. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    1 - Geen Idee
    2 - "Change Place" does it all.
    3 - Raceway is Champion level en de rest moet je gewoon "vinden", dat heeft niets met ranks te maken.
     
  7. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    1: In je huis dan naar ''Trade'' en dan kan je kiezen of je hem op internet te koop zet of direct verkoopt.
     
  8. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Zucht! is dit nu weer?

    Ik zit de hele avond TDU te spelen zonder problemen, opeens loopt het spel vast en ik krijg het gewoon met geen enkele mogelijkheid meer aan de praat :confused:.

    Mijn 360 start gewoon al mijn spellen op, maar TDU vertikt hij. Ik heb al die downloadable content er al af geknikkerd, maar dit helpt ook niet.
    Ook kon ik de hele avond weer niet op de TDU server.

    Ik heb de disc al opgepoetst, maar mijn 360 blijft zeggen "Reading" en start dus niet door =(.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2007
  9. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe je auto's offline verkoopt weet ik nu: ga gewoon in een dealer naar een auto die te duur voor je is, selecteer 'buy' en dan krijg je het bericht dat de auto te duur voor je is, en dan kan je een paar auto's verkopen. 'Change Place' werkt niet, dat is auto's in hetzelfde huis van plaats veranderen, zeg maar sorteren. Volgens mij is raceway Pro level (weet niet zeker), maar waar is ie?
    -------------------------------------------------------------------------
    Trade werkt offline niet bij mij, misschien komt dat omdat ik geen Live abbonnement heb.
    --------------------------------------------------------------------------
    Da's heel zielig:): , maar ik denk dat je gewoon je Live abonnement van je Xbox af moet halen (kan dat...?) .
     
  10. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisternacht de hele nacht TDU gespeeld. Server offline, maar startte wel gewoon op...
     
  11. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Huh? :confused:
     
  12. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb inmiddels een nieuw exemplaar van TDU die weer werkt (\o/) en ik zou graag willen weten hoe ik mijn family settings moet zetten om lid te worden van een Club en om een wagen te kopen/verkopen online.

    Mijn family settings staan zo ingesteld dat ik alle games kan spelen en nog zegt het spel dat ik mijn Family Settings moet veranderen :{.
     
  13. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ook maar kan je de politie uit zetten.
     
  14. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee, of je moet leren sturen, komen ze ook niet achter je aan :thumbs:
     
  15. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip voor als je achterna gezeten wordt als je 3 sterren hebt, zet je xbox uit. Scheelt een hoop geld. Als je hem daarna weer aanzet, heb je gewoon je cash nog.

    Iemand anders nog tips om de politie te omzeilen als je eenmaal 3 badges hebt?
     
  16. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier heb ik een trucje dat bij elk wanted level werkt: Rij gewoon hoog gras in
    en dan zullen ze je niet achterna komen:cool: , je zal dan vanzelf op het metertje zien dat ze je kwijtraken en dat zullen ze ook zeggen op de scanner.
    Rij daarna zo snel mogelijk de (en goed naar de pijltjes op het metertje kijken!)
    snelweg op en ga op topsnelheid rijden. Als geen enkele wout je ziet, dan zal je heat level vanzelf gedropt worden. Probeer het eerst maar even uit met 1 schildje.Hoe hoger het wanted level, hoe moeilijker natuurlijk.

    P.S.: Heb trouwens de Tour Of The Island race gewonnen met mijn Ford GT.:) \o/ _O_ :) \o/ _O_ :) \o/ _O_
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2007
  17. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb hem laatst gehaald met me Enzo die op het best getuned is ik had 10 minuten over :)
     
  18. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Slechte Tip GForce, aangezien je je mileage ook kwijt raakt als je dat doet. Ik heb zeer sporadisch 3 badges maar als ik ze heb rij ik gewoon de race uit. Als je een beetje kan racen kom je makkelijk om die roadblocks heen en zo moeilijk zijn die wouten in deze game echt niet.

    Gisteren wel bijna m'n controller naar de klote gesmeten...na veel denken en uitstellen besloot ik om toch maar "The Millionairs Challenge" te doen (200KM tijdrit). De Ref-Time is 60 minuten, ik deed het met m'n Chrysler ME Four Twelve en kwam op de 56e minuut over de finish. Dus ik helemaal blij, aangezien ik niet dacht dat ik het zou halen ivm vaak crashen en politie gezeik...blijft die fucking kutgame hangen op het "Next" scherm. Ik zie het andere verkeer gewoon rijden, geluid is inorde, ik kan gewoon m'n guide knop gebruiken maar "Next" drukken werkt niet. Denk dat ik de game nu maar een paar dagen met rust laat....

    P.S - Tour Of The Island is het makkelijste wat er is...vooral met een motor. Ik deed de race met m'n MV Augusta Tamburini...na 10 minuten rijden lagen m'n tegenstanders al 20+ KM achter me.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2007
  19. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Ford GT is de beste auto die ik heb (heb geen motoren) en hij is NIET getuned. Mijn 2 beste tegenstanders in de Tour Of The Island waren een Koenigsegg CC8S en een Saleen S7. De hele tijd heb ik met hun gestreden om positie nummer 1, maar op het laastst won ik nipt:) \o/ _O_ .
     
  20. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Mja, da's dus belachelijk...aangezien die 2 wagens jouw GT in werkelijkheid binnen 2 seconden het licht uit de ogen rijden. Maarja...da's het "mooie" van deze game.....not. Gelukkig is er wel de optie om tegen echte spelers te racen, da's tenminste nog enigszins een uitdaging. Probeer maar eens online een race te winnen met je GT tegen een Koeningsegg en een Saleen...dan zul je zien wat ik bedoel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina