[Gears of War] Multiplayer Thread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 nov 2006.

  1. mars15

    mars15 Guest

    en nu heb ik zo obsessie voor punten, ik moet en zal zoveel mogelijk punten halen, aantal deaths maken me niet uit ;)
     
  2. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik vind het echt balen dat je geen mensen uit je friendlist kunt inviten voor een ranked match. Als dat zou kunnen dan komt misschien je server eens wat sneller vol :thumbs:.
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2006
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind Assassination wel tof, maar dat speelt bijna niemand online. In ieder geval minder dan Warzone en Execution
     
  4. ViperMike

    ViperMike Guest

    Execution met spr veel snipers in de map owned echt.
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    dat is toch dat die op de grond moet liggen en er dan snel heen en hem kapot maken van dichtbij
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Precies, anders zou het geen executie zijn ;)
     
  7. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ja, maar dan draait het puur om te headshots. Want al schiet je op zijn buik dan kun je hem nog niet ff neerschiete van 100 meter als hij op de grond ligt. Maar de sniper is zwaar overpowerd. Vanwege dat cover systeem, 9 van de 10x staan ze stil omdat ze in cover zitten.
     
  8. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    multiplayer is slecht uitgewerkt met gow (MENING)

    -co-op: bijna altijd dat ik niet kan joinen.
    en wanneer ie probeert te joinen blijft ie laden en kan ik alleen nog naar het dashboard.
    -co-op: om de zoveeltijd valt de verbinding weg.
    -bij een iets te hoge ping vliegen je kogels alle kanten op en schiet je kei laat.
    -amerikanen zijn onsportief
     
  9. Hans Muelders

    Hans Muelders Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0

    Mhah, dat laden heb ik niet (bij CO-OP)maar ik snap wel wat je bedoeld. Ik had het eerst een aantal keer bij Ranked Match maar heb er nu al 3 weken geen last meer van. En dat je verbinding weg valt ligt waarschijnlijk toch echt aan je eigen internetverbinding etc. want ik lag er nooit uit (behalve die ene keer dat mijn broer de verkeerde kabel uit de meterkast trok). En ik vind spelers uit andere landen net zo onsportief. Voornamelijk Nederlanders zitten voortdurend te schreeuwen en te schelden :{
     
  10. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren met 2 vaste vrienden vanaf`19.00 tot 2.00 execution gespeeld.(ranked)
    En maar 1 match verloren!\o/ Terwijl dat ook helemaal niet hoefde...
    Dit is voor mij echt het leukste live spel wat ik ooit heb gespeeld!
     
  11. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    kennen jullie die gast die in dat raampje zit in de map Rooftops, ik vind dat echt te gek,, en dat je die bel in Gridlock naar beneden kan schieten is ook wel grappig :)

    maar speel nu ook meer ranked, meestal ga ik dan gewoon chainsawen, kan ik teminste die achievement halen..
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    Iemand maakte een server aan , en jullie gingen dat snel joinen ?
     
  13. Shizzel

    Shizzel Guest

    Lijkt me logisch.
    Doen heel veel mensen, vind het op zich niet erg.

    Je speelt liever met een vaste clan samen dan met wat random noobs (de meeste mensen dan).
     
  14. ViperMike

    ViperMike Guest

    Dit spel begint zo te vervelen. Telkens hetzelfde. En al ben je een beetje goed bezig word je meteen gekicked door al die trieste hosts.
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat vind ik juist het irritante van het spel, van die figuren die per se bij elkaar in het team willen met ranked matches. Als je met een vaste clan wilt spelen, doe je dat maar in player match. Dan kan je elkaar lekker invites sturen. Anders heb je casual spelers in het ene team en van die GoW junkies die de hele dag niets anders spelen. Dan krijg je altijd van die spannende potjes =( En dan gaan ze nog zeiken ook als er mensen leaven
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2006
  16. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik ook dom vind is dat je dan van een paar personen met zijn allen in de lobby in het midden moet zitten. waar is het voor nodig?? zodat anderen niet leaven omdat ze persee een locust willen zijn ofzo?
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik weet niet of je een keer met mij en me kameraden heb gespeelt, maar dat doen we dan als we met 5 vrienden zijn. Dan is het niet leuk voor die gene om in z'n eentje tegen 4 vrienden te gaan. Dus doen we random, iedereen gaat naar het midden, de host klikt op start, en er komen random teams.
     
  18. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon raar dat je mensen niet kan inviten met ranked!Das pas raar!
    Ze doen dat alleen voor die achievements volgens mij
     
  19. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    vind het ook wel jammer maarja. speel wel altijd ranked voor de achievements en omdat er over het algemeen betere spelers zijn. heb niet echt vaak van die kleine kindjes bij ranked erger me dood aan die lui :D
     
  20. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    wtf zal direct eens kijken :D
     

Deel Deze Pagina