Unknown-TalentZ

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Revenge, 24 dec 2006.

  1. Candyman

    Candyman Guest

    Om jou billenkoek te besparen, net zo als vroeger :cool: :9 O-)
     
  2. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    No way, ik ownde jou vroeger \o/ \o/
     
  3. DrkSpHinX

    DrkSpHinX Guest

    Je bent er niet echt veel beter opgeworden,, naar 16 jaartjes spelen maat..
     
  4. Candyman

    Candyman Guest

    Oke, jij je zin.
     
  5. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Dat is nou net het leuke, TGz was zo onder de indruk van het GoW team van AK47, dat ze de helft gevraagd hebben om TGz te joinen .. TGz is daarbij ook niet 'de god' ofzo, hun verliezen net zo goed als elke andere clan.. Feit is dat je niet altijd kunt winnen..

    Daarbij, andere mensen die gaan lopen zeggen dat AK de beste van de wereld is, daar hoef ik toch niet op in te gaan, het is voor mij alleen een leuk compliment om te horen, ik schep er zelf (en hopenlijk ook geen andere AK's) niet over op..
     
  6. DrkSpHinX

    DrkSpHinX Guest

    candyman? wie ben jij?

    \o/ schijndel..\o/
     
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil trouwens ff zeggen aan DSF inferno dat ik het heel knap vindt dat hij he-le-maal in z'n ééntje niet alleen zn eigen imago lager dan dat van jamaï brengt, maar dat 'ie tegelijkertijd ook in z'n eentje, in één thread heeeel de clan DSF een imago geeft van een stel kneuzen :thumbs:
     
  8. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig.

    DSF - uT 3-0

    goed gespeeld.
     
  9. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, en ontwijk WART4N's sniper maar is.

    En bij CoD3 moet ik nog zien dat er iemand beter is, met spelers als Headshotz, ElemenTz, GodsGhost, PommeFenix (1ste speler met de general achievement), Deadbringr, en alle andere leden van het CoD3 team. En met GoW moet je maar gewoon zien, speel maar tegen ons. (Met CoD3 tegen TGz heeft TGz geen schijn van kans)

    En trouwens DSF is helemaal niet zo geweldig in RS:V, onze leden gaan niet eens 100% voor dat spel en het ging al steeds gelijk op of beter, dus loop niet te patsen en laat Revenge gewoon.
     
  10. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0

    Oh dear... Public servers, ja het bewijst alles!
     
  11. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt nemesis :thumbs:

    en inferno goed gespeeld alleen jammer dat ze geen ene map hebben gewonnen ik dee niet mee omdat mijn baterijen op waren ik ga een wired controller kopen veel handiger
     
  12. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0

    Bedankt Nemesis? hij zegt dat we niet zo goed zijn en dat de spelers die Vegas spelen van AK47 beter zijn als ons, jij weet net zo goed dat dit bullshit is, of baseer je onze 27-2 alleen op puur geluk? _0/ en ja 3-0 tegen jullie 3x is puur geluk, jullie waren veel beter in elke match als ons_0/
     
  13. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0

    Bedankt Nemesis? hij zegt dat we niet zo goed zijn en dat de spelers die Vegas spelen van AK47 beter zijn als ons, jij weet net zo goed dat dit bullshit is, of baseer je onze wins alleen op puur geluk? _0/ en ja 3-0 tegen jullie 3x is puur geluk, jullie waren veel beter in elke match als ons_0/
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Hmmz gister met hem gespeeld ff maar daar kreeg hij niet eens de kans om de sniper te nemen, hij ging nogal snel neer...
    Maar oke was wel player match, mss dat hij niet zijn best deed.
    Ik wacht met smart op de clanwar voor GoW:9

    Trouwens DSF Inferno, je mag wel eens een toontje lager zingen, ik ken mensen met dik ego maar die van jou spant de kroon. Mss ben je wel goed met Rainbow maar met GoW zuig je in alle maten:)
     
  15. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik en raoulio hebben met W4RTAN gespeeld nog niet met GuiGui ik kom wel effe bij jullie game dan kunnen we kijken
     
  16. Firebeast

    Firebeast Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    GoW is voor casual gamers, R6 is meer competative.
    Maar Inferno spant inderdaad de kroon :cool:..... public servers zeggen volgens jou niks, maar 2 weken terug ging je wel helemaal los toen je iemand van EA in een public room "ownde". :+ ik weet net zo goed als jouw dat public server niks zeggen maar blijf dan gewoon bij die conclusie en ga niet zo blij doen als het een keer in jouw voordeel werkt.
     
  17. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Alsof jij er wat van weet..
     
  18. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Wie speelt er allemaal GoW, ik heb er wel zin in om ff tegen iemand te spelen die goed is want al die noobies die voor kerst GoW hebben gekregen blijf ik maar tegenkomen :9 . Ik zal de hele dag wel te vinden zijn op me xbox.
     
  19. DrkSpHinX

    DrkSpHinX Guest

    Eerlijk gezegd zijn de meeste dsf mense wel beter als ons..
     
  20. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    gast, ik heb het spel van iemand geleend en dat was me eerste potje ooit, trots op zijn hoor!:) en ik maakte toch nog redelijk wat kills? ik vond jullie voor mensen die het spel al zoooo lang gespeeld hebben best wel slecht, ik wist niet eens hoe ik in moest zoomen met wapens enzo in dat potje :9 ja ik ben slecht, ik speel me eerste potje op een game ooit en ik kill niet gelijk iedereen, ja idd ik zuig.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2007

Deel Deze Pagina