competitie is afgelopen. Hier wordt nu vooral over de wekelijkse toernooien gepraat. Oh ja, met hem wil je wel he, nou.. het is wel weer goed hoor. Ik snap de hint. Jij kan mij nooit meer iets maken.
Vandaag en gisteren 1ste geworden in het Ferrari Expert Tournament. Bij dit toernooi was ik vorige keer 1ste geworden in de finale Wordt leuk als ik hem nu weer win
YESSS ik ben net op tijd van vakantie om te zeggen: WHO GIVES A F*CK!! Nee we zijn allemaal trots hoor, maar word eens goed in Gears of War!
Traxx en zijn gare buien Zonet eventjes voor de grap die RUF challange gedaan op Nigisisisisisshu Short, zat naar een paar rondje nog maar 4 tienden van de kwalificatietijd af...dus voor mensen die zich nog die Tournament Achievement willen, give it a try.
Spelen jullie nou nog steeds Pgr3? Worden die challenges nu gewoon herhaald ofzo. Die ferrari expert is al een x voorbij geweest iig. Ik doe wel weer mee als er een global is .
Ja alles word weer herhaald, te gaar . Maarja, zoals ik kon lezen op xbox.com stond onze Jannie Petra alweer in de finale.
De nieuwe challenge. Is een 37.31 voldoende of moet er nog een hoop vanaf? Wanneer zijn de qualificaties? Wallbashes scheeld trouwens wel extreem veel. Halve seconden ofzo.. En dan doe ik het denk ik niet eens goed. Uhm... Jeepeetje vond ik gister beter als jou hoor
Ik ben 4de geworden. Ik dacht, ik heb hem al een keer gewonnen, laat ik die andere ook maar eens een kans geven Maarja, stuurtje is pwnzorz Dan jij
OH, de volgende keer zal ik erbij zetten [NIET SERIEUS BEDOELD].....[/NIET SERIEUS BEDOELD]. Sorry voor het ongemak beste van de wereld .
Ik vind Pgr een topgame om te racen, maar sinds dat extreme wallbashen, hoeft het voor mij allemaal niet meer. Na elke bocht ligt mun afrokapsel door de war en het heeft niets meer met racen te maken. Dus maar wachten tot juni voor die andere topper...Forza2 ^^.
Je hebt gelijk Fred. Dit zijn dingen die niet in een game mogen zitten. Ook mijn afrokapsel gaat ervan in de war (heb echt afrokapsel). Ik vind de PGR reeks wel het beste maar dat komt omdat het zo fijn en simpel rijdt. Maar ook ik kijk erg uit naar Forza 2. Gewoon om zelf een dikke bak te maken. Ik koop hem niet omdat PGR3 wat fouten heeft gemaakt. Btw ik vind PGR3 er nog erg goed uitzien. Ik had hem al lang niet gespeeld omdat ik GOW er niet uit kon krijgen. Edit: Heeft iemand antwoord op mijn vorige post. Zou een 37.31 voldoende zijn denken jullie? Wat was vorige keer de bar?
Als gisteren al de 6de tijd: 36.59 was dan heb je aan jou tijd echt niet genoeg. dat bedoel ik maar Whaha jij kwaliceerd je alleen en vergeet dan te racen
Nou, zo'n goed rondje was het niet. Eerste bocht ging in z'n 2 volgens mij. Ach ja, ik ben iig gekwalificeerd
morgen gaat ik ook ff proberen beetje tijd neer te zetten dan.. al 2 dagen pgr3 niet aangeraakt ben ziekies
Nou, als jij 2 dagen Pgr3 niet aangeraakt hebt, moet je idd goed ziek zijn zeg. Nou beterschap jongen namens heel DRC.