Alles over Rareware's nieuwe 'Viva Piñata'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 15 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    is er iemand die mij missch een Eaglair kan posten? 't is de laatste pinata die ik nog moet dus kan voor de rest alles terugsturen
     
  2. Shizzel

    Shizzel Guest

    Ik blijf vastzitten op level 10, iemand tips?

    Ik snap niet wat ik nu verder moet doen, er komen bijna geen nieuwe pinata's binnen, en ik zie wel dat ik sommige dingen moet doen zodat ze op visite komen ( :9 ), maar dan heb ik er mss 1, en komt die 2de niet.
    Komt er 1tje op visite, killt hij 2 andere pinata's zodat hij resident wordt, lame.

    En wanneer kan ik peper kopen (of zo'n ander goedje waarmee je veel geld via mest kon krijgen)?
     
  3. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je eenmaal 1 pinata van een soort resident hebt gemaakt kan je door de jager een tweede pinata laten vangen zodat je kan fokken ;)
     
  4. Shizzel

    Shizzel Guest

    Ja, dat weet ik wel, maar zelfs bij Standard kost het klauwen vol geld, en het duurt dan ook super lang.

    Heb nu best wat ehh.. die 'Bijen' gefokt, steeds 1000 per stuk verkocht, + Poison Ivy, maar zoveel geld heb ik nou ook niet.
     
  5. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel zonet even uitgeprobeerd en het is helemaal niet mijn ding :mad: jammer want had er wel wat leuks van verwacht..
     
  6. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik plant steeds die klimop. daar komen weer nieuwe zaadjes van en er valt nog iets af, een soort knop van de klimop. die knop is 100 munten per stuk waard. de zaadjes 20 maar die kan je natuurlijk ook weer opnieuw planten
     
  7. Shizzel

    Shizzel Guest

    Ja, dat doe ik ook steeds, maar zoveel krijg je er nou ook weer niet af.
    Heb nu behoorlijk wat van die planten al "gekilled", want damn, dat groeit best snel.
     
  8. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gewoon een paar van die luitjes in mijn tuin die alles netjes houden :9
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Me vriendin is aan het spellen en alle hartjes zijn opeens weg. Terwijl ze toch alles nodig hebben voor een ramantische dans! Weet iemand hoe dat kan?

    En bij welk level groeit de tuin?
     
  10. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij niveau 21 heb je het maximum bereikt. Een paar niveaus lager wordt hij ook nog een keer groter, dus je hebt drie oppervlaktes.

    Bij die romatische dans zijn je piñata's waarschijnlijk niet blij genoeg.
     
  11. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou als ik jou was zou ik kijken of de hartjes komen als je wat pinata's verkoopt ;) want er is een limiet van het aantal pinata's dat je in één tuinn hebt. :)
     
  12. Behaard

    Behaard Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een stuk of 5 van die blokken voor die zure toren maar waar dient dat ding eigenlijk voor?
     
  13. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    "Leuk" dacht ik afgelopen vrijdag, ik koop Viva Piñata voor mijn vriendin :). Het gevolg? Ik ben voorlopig mijn Xbox 360 kwijt aangezien mijn vriendin helemaal verslaafd is :lol:. Eigen profiel, eigen Memorycard en aankomende week gaat ze nog op Xbox Live ook _O_.

    ps. Ik vind hem stiekum toch ook wel tof ;).
    Nog nooit een game meegemaakt waar de Achievements zo makkelijk binnenstromen.

    Er is zeker geen mogelijkheid ergens een Engelse taal vandaan te toveren ofzo?
    Ik vind dat Nederlands altijd zo nep in games.
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2007
  14. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ieder blok van de Tower of Sour houdt één soort valse pinata's buiten bijv die vleermuizen. Die komen niet meer als je eenmaal het blok hebt dat op hun lijkt ;)
     
  15. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Frangster: Voor Engels gesproken moet je de settings van je Xbox veranderen. Dit doe je via je dashboard, laatste tabblad kan je dit ergens veranderen.
     
  16. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Mijn Xbox staat standaard op Engels, maar hij blijft helaas Nederlands :{.
     
  17. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Aan jouw gamercard te zien staat je land ingesteld op 'Netherlands'. Dat moet je veranderen in 'United Kingdom', dan is het spel wel Engels. :)
     
  18. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ah! Wat een verademing dat Engels zeg!
    Bedankt :thumbs:.
     
  19. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Wie kan mij helpen bij het volgende|:

    ik kreeg bezoek van een zure pinata, die heb ik geprobeerd weg te jagen met mijn schepje, alleen ligt hij nu in coma in mijn tuintje en krijg ik hem niet weg!

    verder het gietervrouwtje:

    Als je haar volgt en op informatie drukt krijg je te zien hoeveel planten ze water heeft gegeven, bij mij blijft hij maar op nul staan en als je haar naar een plant leidt buigt ze haar hoofd maar komt er geen water uit de gieter.
     
  20. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Die zure piñata moet je gewoon dood meppen. Die blijven toch komen en zovaak zelfs dat je jezelf er nog wel aan gaat ergeren. Daarbij krijg je er weer gelukssnoepjes van die jouw piñata's blij houden.

    Voor het probleem met het gietervrouwtje weet ik geen oplossing. Bij mij doet ze gewoon haar werk vanaf het begin.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina