Grand Theft Auto 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat bazelt gamez.nl nou, dit was toch allang bekend? :confused: Op de e3 spraken ze al van "episodic content".

2. BrokenTable

BrokenTable ehh?

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat hier over dat heel GTA4 360-exclusive wordt, neit alleen de content. Als dat zo is zou het me niet verbazen als deze deal net voor de launch van de PS3 bekent wordt.

3. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit zou geweldig zijn... maar in het stukje staat dat dit spel alleen voor 360 uitkomt en (waarschijnlijk wel) ps3... dus geen ps2 en xbox???

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het zou zeker best kunnen dat hij 360 only wordt. (Natuurlijk ook de PC gamers meegerekent.) Wie weet.

5. gunitsoldier

gunitsoldier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat stukje op tweakers is alweer gerectificeerd

6. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaan mensen die de vorige delen niet hebben gespeeld deze game ook waarderen? Of is t net als bij een film, waarbij je het 3e deel beter begrijpt wanneer je de eerste twee ook hebt gezien?

7. Yorin89

Yorin89 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tot nu toe was elk deel een op zichzelf staand verhaal waarvoor je de andere niet hoefde te kennen (werden soms verwijzingen naar gemaakt)

8. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou denk ik wel een hele slimme zet zijn van M$ als ze ervoor kunnen zorgen dat GTA4 exclusief komt op de 360, want dan kunnen ze een grote groep ook overhalen om een 360 te halen. Er zijn volgens mij namelijk heel veel mensen die een playstation kopen om onder andere de GTA serie als eerste te kunnen spelen.

9. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Had hem pas gepreorderd bij bol.com Ben er vroeg bij zeg maar.

10. ...Magic_Man...

...Magic_Man... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waneer komt deze game op de xbox360 uit?

11. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Kijk voor de grap op de eerste pagina van deze thread, daar vind je zelf je antwoord. ;)

12. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    ze zouden ook een versie kunnen uitbrengen waarin, GTA 3,4 en 5 in een wereld zitten, zodat je gewoon even naar liberty city kan rijden en dan weer naar San Andreas, misschien uitmelken, maar leuk voor 2 weekjes ;)

13. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ga je 60 a 70 euro uitgeven voor 2 weekjes :D:D:D maar dat lijkt me wel vet, dat Liberty city, Vice city en San andreas en nog een nieuwe stad erin zit..

14. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Rockstar zo dom niet is. Als Rockstar GTA brengt op alle drie consoles( ook Wii, wat ook gaat gebeuren denk ik.) gaat rockstar meer verdienen dan alleen MircoSoft. Ook al mocht MircoSoft Rockstar geld geven.

Beter dat het alle drie komt zo heeft iedereen kans voor een GTA in huis te hebben :)

15. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uitgekauwde zooi

16. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Hoop dat je ook niet zoveel moeite hebt met het spellen van je naam :eek:. Anders moet je maar terug naar de basisschool.

17. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Dat denk ik echt zeker niet,want niemand haalt onze Billetje in :emo:

18. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Nu al troetelnaampjes? :+ Denk persoonlijk dat MS gaat proberen om te zorgen dat GTA eerst op de 360 uitkomt en jaar/half jaar later pas op de Wii en PS3 :D Zo heeft zowel MS als Rockstar hun winst binnen: MS door het grotere aantal verkochte consoles en RS door het grote aantral verkochte spellen ;)

19. Xiqu0n

Xiqu0n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk zo uit naar dit spel he. Ik hoop dat het weer een beetje Vice City achtig word met mafia. Ik hou niet zo van die pimppropeganda. Ik hoop echt zo erg dat het weer iets word met mafia of zo.

20. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    kvond die niggerstyle eigenlijk wel grappiger. had meer sfeer dan mafia omdat dit leven "bekender" is.
    ken je net zo goed the godfather gaan spelen.

alst weer met negers is hoop ik dat je vijftig cent kan neer schieten:p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina