Alles over Rareware's nieuwe 'Viva Piñata'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 15 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    @ rinus

    mischien hebben je planten momenteel genoeg water?? of heeft het net geregend?
     
  2. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Uit een pinata die niet van jouw is komen geen snoepjes, en het is slimmer om hem te laten liggen want dan heb je even geen last van die soort sours ;)
     
  3. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Kan iemand mij een Quackberry sturen. Ik heb veel dieren te ruil.

    Gamertag = Makkabeer

    Echt vaag! Heb 8 beesten evolved en ik krijg de achievement niet.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2007
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Nog beter is het om van een zure een tamme Pinata te maken. Vooral de zure in het begin hebben niet vreselijke hoge eisen.

    8 Pinata's echt evolved of zaten er variaties (kleuren) tussen?. De 2e geld namelijk niet voor die specifieke achievement
     
  5. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet je zeker dat daar niks uitkomt? Kan toch zweren dat het zo is.

    En dat laten liggen is wat je zelf graag wilt. Ik vind het fijner hem gewoon buiten mijn tuin te houden in plaats van er op te letten tot ze weer bijkomen.
     
  6. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Ja, ze zijn allemaal evolved. Geen varianten. Er zijn er 9 die evolved kunnen worden. Ik heb er 8 (en zou de achievement moeten hebben) Heb alleen de Quackberry niet. Die komt niet naar mijn tuin. Daarom zou het fijn zijn als iemand die naar mij zou kunnen sturen.
     
  7. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Laat er anders dat vrouwtje op jagen.
     
  8. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Als een specie nog geen bewoner is geweest kan je er niet op laten jagen. Maar heb de Quackberry nu wel. Ben lvl 50 en opeens stond hij bij mijn tuin. Ik snel een maisplant in de grond gezet en meneer kwam binnen. Meteen een kruisbes gegeven en hij werd een juicygoose. Heb er nu 9 evolved en heb de achievement gekregen. Hag nog in het journal gechecked of ik er echt 8 had. Dat was het geval. Erg raar, maar heb hem nu toch.

    Nog 4 achievement te gaan:

    - Made 50 species resident (heb er nu 48 en heb de chewnicorn bijna)
    - de chewnicorn iemand laten healen
    - Master romancer voor 20 species (zit nu op 14)
    - 50 uur spelen (deze duurt echter nog erg lang. 50 uur is 250 spel dagen en ik zit op 124)
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2007
  9. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik nam aan dat je al ooit een Quackberry had gehad. Die beesten krijg je toch best snel in je tuin.
     
  10. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Heeft er iemand hier een dragumfly voor mij want dat beest wil maar niet van mijn redhot winnen:mad: en ik heb er echt een nodig om mijn dragonache volwassen te laten worden. Ik weet dat hier eigenlijk een speciale thread voor is maar daar kijkt nooit iemand.O-)
     
  11. Shizzel

    Shizzel Guest

    De geldtip over chili's is al gepost, maar ik heb het verbeterd :D:

    1. Maak een nieuwe tuin, speciaal voor onkruid enzo.
    2. Pak je schep, doe de ondergrond weg enzo, blabla, en plant gras.
    3. Plant dan 6 chilizaadjes dicht bij elkaar, op deze manier:

    o|o|o
    o|o|o

    4. Doe de resterende 4 dan zo:

    o|o
    o|o

    5. Druk nu op Y, en weer op A. Je kan nu weer 10 zaadjes planten!
    6. Doe weer hetzelfde als in stap 3 en 4, 2 keer.
    7.Druk nu op <|, het selectknopje, om je planten snel water te geven.
    8. Nadat je ze allemaal water hebt gegeven, ga nu naar Ivor om zijn mixmest te kopen als je dat al kan, of koop rode mest van Costolot.
    9. Bemest alle 6-formaties en 4-formaties 3 keer, en je ziet dat ze veel groter zijn geworden. Je moet de cirkel om de formatie heen houden, zodat je 6 zaadjes in één keer kan bemesten. Hetzelfde bij de 4-formaties.
    10. Nu moet je alleen maar wachten, en water geven.
    11. Als ze eenmaal van de plant af zijn gevallen, moet je ze verkopen. Duh!

    Hiermee heb ik al zo'n 120.000 chocolademunten verdiend, met gemiddeld 12.000 per keer.

    Misschien dat zoiets al eens een keer is uitgelegd, maarja, die hele 62 pagina's doorzoeken is ook niet echt handig!
     
  12. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik hou het toch liever op 9 orchideen planten en bemesten, Wachten tot ze volgroeid zijn en dan te verkopen. Elke plant is dan 1800 waard dus 9 X 1800 = 16200 volgens mij.O-) Gaat tog aardig snel\o/
     
  13. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    als je echt wilt verdienen moet je ze kapot slaan, de bloemen apart verkopen (voor dus die prijs van 1 totale plant in totaal) en de zaadjes houd je dan over, (4 stuks per bemeste plant) die weer planten en bemesten, zo krijg je gratis steeds meer zaadjes en dus meer bloempjes! of je kunt de 3 extra zaadjes verkopen en die ene weer planten als je maar 1 plant wilt houden, dan verdien je dus ook veel meer! :)
     
  14. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat deed ik in het begin ook wel maar dat duurt me te lang. Ik ben echt lui wat dat betreft.:9 Ik zit nu toch al over de 100 K chololade muntjes dus die kleine beetjes maken me ook niet veel meer uit.
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Weet iemand waarom mijn Eaglairs weigeren om mijn Sweetooths te eten? Dat wil ik graag zodat mijn Eaglairs aan romantiek kunnen doen.
     
  16. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Mischien omdat ze niet blij genoeg zijn. Dat is het enige dat nu in me op komt.
    Probeer ze eens een vreugdesnoepje te geven van ivor, dat wilt soms wel helpen. Succes:b:
     
  17. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Waar kan ik vuur vandaan halen voor een reddhott, kan alleen een buitenlantaarn vinden?
     
  18. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    in de winkel van costolet/lotte is iets te koop wat, ik meen, brandhout heet.
    Zit in ieder geval in het tuin accessoires gedeelte.
    Beste wat je kan doen is eerst genoeg taffly's hebben zodat je master romancer daarvan bent en alledrie de varianten uitpluist, dan van het hele zootje reddhott's maakt wat een aardige duit opleverd. (meen overigens dat dit, in tegenstelling tot de butterscotch niet zorgt dat je master romancer van reddhotts wordt).
     
  19. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Gisterenavond probeerde mijn vriendin mij een beest te sturen die ik nog niet had. Het versturen bij haar ging prima, maar ik heb het pakketje nooit gekregen. Weet iemand hoe dit komt? Komt het omdat ik het beest zelf nog niet in mijn tuin heb gehad als bewoner?

    Wat ook vreemd is, was dat ik mijn vriendin niet in de lijst zag staan toen ik haar een Tafly (ofzoiets) wilde sturen terwijl mijn vriendin toch al op level 25 zit. Weet ook hier iemand wat ik fout doe?
     
  20. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Frangster : Het duurt soms even totdat een pakketje aankomt. En je moet zelf wel ook al het postkantoor unlocked hebben ( neem aan van wel want je wil je vriendin ook wat sturen zei je ) . Heb je je vriendin gewoon in je vriendenlijst staan ? Want dan moet je haar gewoon wat kunnen sturen, anders even toevoegen aan je vriendenlijst ( lijst van de 360 zelf ) .
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina