Rainbow Six Vegas (Multiplayer)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Gamersea, 29 okt 2006.

  1. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ah shittt, gister echt een té relaxte clan match gehad. We hadden echt te meesterlijk teamwork toen. In tijden niet zo cool gespeeld.

    _O_ Vegas _O_
     
  2. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    RS: Vegas is door gametrailers uitgeroepen tot best multiplayergame 2006 \o/
    Nominaties waren: Gears of war, Ghost recon: AW, Guildwars: factions en Rainbowsix: vegas. 3 van de 4 waren xbox 360 games :9
     
  3. Fatal!ty

    Fatal!ty Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet ook nog wel dat jij vroeg of jij in dsf mocht pannekoek\o/
     
  4. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    goh, wat jammer nou dan Remon mij vroeg en ik niet aan hem vroeg of ik er in mocht, en waarom heet jij DSF Fatality, je zit niet in DSF:{
     
  5. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer verschijn je nou op de radar van de tegenstandes??
     
  6. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is volgens mij nog niet helemaal duidelijk, wel als je iemand een paar seconde in je beeld hebt lopen. En soms ook als tegenstander dichtbij je is en schiet, maar dat is vaak ook niet zo.
     
  7. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik zo vaag, dan denk je ik ga ff snel achter die kist zitten bijvoorbeeld, maar de tegenstander ziet je gewoon op de radar.
     
  8. Firebeast

    Firebeast Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    als je zit kom je niet op de rader toch..
     
  9. K-SaN

    K-SaN Can't tell me nothin

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat als iemand van de andere team een paar meter van je af is, jou al een keertje heeft gezien, je op de radar verschijnt van de hele team van je tegenstander.

    Maakt niet uit of die iemand jou in zijn gezichtsveld heeft op dat moment.

    Net alsof de radar voor jou onthoud waar de tegenstander zat en waar ie naartoe zou zijn gegaan, gezien de richting.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2007
  10. 2int3nze

    2int3nze New Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    heey mannen!

    ik ben op dit moment van plan om r6 te gaan spelen via system link. 2 xboxen aan elkaar gekoppeld met 1 controller op de xbox A en 2 controllers op xbox B. xbox B heeft 2 profiles (allebei ingelogd) we zitten in de lobby alleen kan bij xbox B maar 1 player joinen, we weten niet hoe de 2de speler kan joinen. Is het wel mogelijk, zo ja hoe?

    bvd,

    2int3nze
     
  11. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4

    DSF Fatal1ty..? als ik t goed heb speelde jij ook Rainbow Six Black Arrow.

    @ Inferno: Jij vroeg wel of je DSF in mocht.. fresh up your mind
     
  12. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee dit is niet mogelijk, Je kunt alleen Splitscreen Terrorist hunt (op 1 xbox) en de Story mode splitscreen (op 1 xbox), Systemlink-Multiplayer en Xbox L!ve- Multiplayer is maar voor 1 persoon per xbox.
     
  13. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik deze berichten zo lees krijg ik ook zin om deze game in huis te halen. Eindelijk weer een goeie online game die je lang kan blijven spelen, de gameplay doet me een beetje denken aan america's army wat ik heel lang gespeeld heb. 10 januari is payout-dag. Dan knallen:D
     
  14. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    maar inferno, wat was jij gister echt aan het doen? beetje aan het boosten ofzo? want ik zat in een room waar jij ook zat maar je was er heel de tijd niet. (echt een uur lang ofzo, en toen ging ik daar weg)
     
  15. Firebeast

    Firebeast Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    na een tijdje was hij er weer gewoon, als het dezelfde room was waar ik in zat tenminste.
     
  16. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    WIe ben jij nou weer?

    Remon ( DSF Napster ) voormalige leader vroeg mij of ik leader wilde worden van het toen DSF Bravo, en ik heb dus niet gevraagd of ik erin mocht, en DSF Fatality? verander aub je naam je zit al 2 jaar ofzo niet meer in DSF

    Edit : ja sorry man ik joinde en toen ben ik weggegaan, maar ik kreeg er toch geen punten voor, was idle.
     
  17. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb hem nu ook\o/ , nu eerst ff 2 uurtjes ofzo singleplayer spelen om de controls een beetje te leren en dan ge-assraped worden op Live:b:
     
  18. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Is er iemand anders nog beginnend of heeft iemand eens zin om te spelen? Nu heb ik het gevoel dat ik er maar een beetje bij loop namelijk.
    M'n gamertag is: zerocha0s1234
     
  19. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
  20. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Als je niet praat kom je niet op de radar, Want soms zit ik dichtbij enemies en dan hoor ik ze praten en zie ik ze op de radar. Ze stoppen met praten en weg van de radar.
     

Deel Deze Pagina