Weinig Cube nieuws gaat er nog komen, maar ze gaan er wel uit met een knaller! CE van TTP voor op de cube. http://www.primagames.com/catalog/display.pperl?isbn=9780761555735 Okay dit boek vind ik nu al echt prachtig, even kijken wat de verzend kosten zijn en dan bestel ik hem direct!
Ziet er zeker netjes uit Maar hoezo staat bij de cube versie van Zelda: ONLY FOR Hij is ook op de Wii, wel nintendo exclusive maar ik vind die only for niet echt terecht..
Ik heb helemaal niks meer aan de Cube. Ik gebruik op dit moment wel de controllers en de memorykaart. Trouwens, voor de mensen die voor een normale prijs een Cube controller willen aanschaffen. Dixons verkoopt de officiele Nintendo controller van de GameCube voor 17,99. Bij heel veel andere winkels is hij nog gewoon 32,00. Ik denk ik meld het even hier.
Vandaag m'n Gamecube maar eens nieuw leven ingeblazen met The Legend of Zelda: Twilight Princess. Speelt lekker weg tot nu toe, echt weer die Zelda sfeer. De graphics zijn heel mooi, het is alleen jammer dat het allemaal erg onscherp is (is dat op de Wii beter?). Misschien dat een RGB kabel helpt... Ga ik morgen maar even scoren.
ja en hij is trouwens al heel lang 100 (dan wel zonder spel) zilvere versie is met mario kart en the white versie met mario football
Zojuist Donkey Konga+bongo's, Metroid prime 2 & Eternal Darkness besteld bij Nedgame.com(mijn eerste keer daar). Ik hoop dat het nog binnenvalt voordat de vakantie voorbij is .
Metroid Prime 2? heb je deel 1 al, dan? (lijkt me wel) Oh, en Paper Mario (je avatar ) is een aanrader.
Jup! Gister gehaald. Alleen nog niet gespeeld. Jaa, Paper Mario wil ik super graag hebben.. Hij is alleen vrijwel nergens meer te krijgen. Als iemand weet waar 'ie nog te krijgen is, geef dan een gil
Gil dan ook even naar mij. Ik wil hem ook nog hebben . Samen met zelda laatste spel wat ik nog wil voor de cube.
Bij de Intertoys is de gehele Gamecube collectie in de aanbieding. Veel spellen zijn nu rond de €9,99. Donkey Konga met Bongo's is bijvoorbeeld ook maar €9,99!
OMFG! Is dat bij meerdere Intertoysen (haha wat een meervoud)? & is de collectie ook weer meer geworden? Aangezien er bij onze intertoys de laatste tijd niet veel spellen meer zijn.