[XOne] [centraal] X-link (Messenger/Kai)

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 18 apr 2003.

  1. sylber

    sylber Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    aha hoe dan...
     
  2. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Mijn 360 en die van mijn vriend zijb allebei kapot en we gebruiken nog maar een goede week xlink kai :mad:. Me vriend hoorde van zijn oom dat je 360 kapot kan gaan via xlink, maar kan je xbox 360 ook echt kapot gaan van xlink kai?
     
  3. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    ff een vraagje:

    Heb je ook dit voor de ds, maar dan een ander programma?
     
  4. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Je xbox 360 gaat er niet kapot van .

    En de DS heeft gewoon van nintendo een gratis programma , dus je hebt xlink heelmaal niet nodig .
    Kijk hier .
     
  5. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    jah, dat wist ik allang. Dat doe ik ook al maanden met metroid. Maar ik d8: ff lkkr roque agent ofzo doen maar dan via 'xlink'
     
  6. rickkil2

    rickkil2 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe moet dit dan met draadloos netwerk (of kan dat niet)
     
  7. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan draadloos , alleen moet de xbox wel verbonden zijn met draad op je pc .
    Kijk , zo :

    [​IMG]
     
  8. heijting

    heijting Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.freewebs.com/104069/ join onze clan van halo 2 en van andere games. stuur een mailtje(emailadressen vind je op de site). of zeg iets bij live messenger in de page van join us
     
  9. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Ik probeerde samen met heijting GoW te doen via xlink maar hij deed het niet en dat was ook zo met COD 2, hoezo niet? Xbox 1 spellen doen het wel alleen die x360 spellen doen het niet :/
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2007
  10. KillerMJ

    KillerMJ Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog nog online gamers die via Xlink Kai online spellen spelen van de oude xbox?
    Zo jah welke spellen spelen jullie en wat is jullie naam ?

    Ik heb pas een xbox (2e hands voor een prikkie) en zit online te spelen met Halo2 , maar wil graag eens met NLers spelen en andere spellen.

    Vooral Co-op lijkt me leuk met games zoals Rainbow Six / Shadow Ops etc.

    Speelt er nog iemand ?
    Mijn userid is: EmJeej
     
  11. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hm ik wil dit zo graag ook kunnen ;). Heb met moeite nu mn xbox op internet aangesloten en een acount gemaakt op Xlink. Echter als ik de link klik om mijn acount te bevestigen gebeurt er vrij weinig, ik kom dan op de xlinksite terecht en kan nergens zien of het gelukt is. Wanneer ik probeer in te loggen met mijn gegevens zegt hij 'check your details'. Iemand tips?
    /EDIT; zou misschien iemand anders een acount kunnen maken voor mij? Uit goed vertrouwen dat er geen misbruik van gemaakt zal worden.
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2007
  12. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Ik vind xlink kai niet eens meet zo stoer, je kan niet eens xbox360 spellen doen :/
     
  13. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt niet aan Xlink , dat komt omdat de 360 een ingebouwde ping limit heeft .
    Het is wel mogelijk om 360 spellen op xlink te spelen , maar dan moet iedereen een ping hebben onder de 50 ms .

    De Ps3 daarin tegen heeft geen ping limit . :thumbs:
     
  14. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Ja en ik heb een ms van 30 en een vriend ook en dan doen we cod 2 en dan doet ie het niet :confused: staat er: host don't responded :confused:
     
  15. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt , dat komt door de live update . :'-(
     
  16. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Iemand die misschien een Xlink-account voor zou kunnen aanmaken? Het bevesigen van de acuont werkt niet hier? Op geeneen pc hier in huis zelfs.
     
  17. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je nu al een Xlink Account ? :confused:
     
  18. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    KaidCommander v0.2.7 RC2 now available

    OS X users rejoice! You no longer need to open up Terminal or manually edit config files to run Kai on your Mac. Our newest addition to the developer team, ScottyDelicious, has graced us with the latest revision of KaidCommander. An OS X App that bundles kaid, jKaiUI, and Amaryllis in one slick app. There is also a configure editor neatly contained in a panel drawer.

    [​IMG]

    [​IMG]

    As this is a release candidate, ScottyDelicious has asked for user feedback and feature requests to help refine KaidCommander for version one. Please post any issues, questions, suggestions, etc to XLink's Macintosh forum.

    Download
     
  19. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey , ik heb je toegevoegd .
    Ik speel bijna alle Xbox system link games en ben met de Ps2 ook online op Xlink .
     
  20. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Wifi Hardware for Kai Available on Amazon.com

    We are pleased to announce the immediate availability of our Orbital Sponsor Planex's GW-US54Mini2W mini wireless USB adapter on Amazon.com. This reasonably priced adapter simplifies the process of connecting your PSP to Kai and playing network-enabled games over the Internet.

    Planex is a key supporter of XLink -- especially in the booming Asia-Pacific market where thousands of PSP owners play one another on Kai daily. Picking a wifi-adapter that works with both the PSP and Kai can be tricky as there are many different chipsets out in the wild. Get one that is known to work! If you are looking for a USB wifi-adapter, save yourself alot of headache and consider picking up the GW-US54Mini2W.

    Link : http://www.amazon.com/PLANEX-Wirele...2?ie=UTF8&s=electronics&qid=1178579961&sr=8-1


    Source : http://www.teamxlink.co.uk/
     

Deel Deze Pagina