Dan vind ik jouw mening gewoon grote onzin, en ik ga gewoon hier door met de discussie. Ik zie geen rede om dit via PM te doen. Als jij beweert dat ik de community aan het afzeiken bent dan lees je mijn post gewoon helemaal verkeerd. Ik zit hier al vanaf 2002, en loop hier nog steeds rond. Als ik alleen het doel had om deze community af te zeiken had ik dit al veel eerder gedaan, en hier nooit meer teruggekomen. Op fora's is er altijd ruimte voor verbetering. Is dit er niet is het forum vaak saai want dan bevat het maar 1 member en dat is de administrator. Ik vind het naief om te zeggen dat ik alleen de community afzeik, beetje heel erg one-lined. Ik heb respect voor je mening, maar dat je dan geen antwoord wil hebben op je tekst die mij toch aanvalt vind ik weer wat zwak. Als je iemand aanvalt, moet je ook verdedigen .
Jullie spreken elkaar tegen. Fardo zegt dat het niet mag en jij weer wel. Tevens zie ik het ook niet terug in de X-Bazar FaQ.
Fardo:
"tja het blijft een xbox forum, dus daar trekken we inderdaad een grens ... maar we staan het ruilen van de consoles en games wel toe ... maar petjes/t-shirts zijn voor de xbox ook een grijsgebied, maar die staan we dus wel toe, omdat dit xbox gerelateerd is."
Laatst bewerkt: 2 jan 2007