[Gears of War] Multiplayer Thread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 nov 2006.

1. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    -Ik sla hem dood met een pistol.
    * Execution/Pistol Kill

-Ik schiet hem dood met een pistol van dichtbij.
    * Execution/Pistol Kill

-Ik schiet hem dood met een pistol van dichtbij in zijn hoofd.
    * Execution/Pistol Kill/Headshot

-Ik sla hem dood met een longshot.
    * Execution/Longshot kill

-Ik schiet hem dood met een longshot van dichtbij.
    * Execution/Longshot kill

-Ik schiet hem dood met een longshot van dichtbij in zijn hoofd.
    * Execution/Longshot kill/Headshot

2. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    en als je zeker wilt zijn dat je sniper- of pistol kill hebt, laat hem doodbloeden :)

3. JeePee

JeePee Guest

Vraag ik me ook af. Ik heb namelijk wel de 100 headshots, maar nog niet de 100 longshot kills. Oke, ik heb een paar headshots gegeven met een shotgun, maar ik heb ook een paar mensen neergeslagen met de longshot. Volgens mij krijg je alleen de kill die je op het plaatje ziet. Wil je de 100 longshot kills, dan moet je dus 100 keer een downed enemy van een afstandje in z'n buik schieten.

4. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, dat lost mijn vraag helemaal op! Dat het zo makkelijk is... Je krijgt dus blijkbaar alleen, zoals JeePee al zegt, de kill zoals hij wordt weergeven in het "kill-venstertje" linksonderin.

Bedankt Riddick!:b:

Alleen wel triest van die Longshot dan. Een headshot van verre afstand in het hoofd met een sniper, wat voor mij het toppunt en meest doelmatige aspect van het sniper-schieten is, telt niet als sniperkill... beetje jammer.

Laatst bewerkt: 2 jan 2007
  5. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Bij mij telde een headshot met een sniper ook als sniper kill :)

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik heb nu ook live :D en elke keer als ik speel kan ik wel praten maar ik hoor die andere niet via m'n headset :confused: en ik hoorde ze wel met mijn broertje's gamertag

EDIT: zoek ook ngo een clan :)

Laatst bewerkt: 2 jan 2007
  7. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoor eigenlijk alleen friends in mijn headset. Maar dat lijkt me normaal en is ook fijn. Soms heb je een bug dat ze je niet horen of andersom maar dat heb ik nog maar 1x meegemaakt.

8. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Nou dan speel jij zeker niet veel online??? Heb die bug zo focking vaak niet normaal. Komt gewoon omdat ik dan als 9e of hoger in de bestaande lobby kom. Zo fock up.

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    oh dus het is een bug die vaak voorkomt??

10. JeePee

JeePee Guest

Het is een bug die ALTIJD voorkomt. Als er 8 mensen in de lobby zitten, iemand gaat weg, iemand anders komt erin, dan kan diegene ons wel horen mij wij hem niet. De 9de speler of hoger heeft hier last van.

11. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Beter kan ik het niet uitleggen. Veel last heb ik er niet van, aangezien ik bijna altijd een match host.

12. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Gisteren dit ook ervaren...
    Gewoon tot half 5 in de ochtend Gow liggen spelen... Beetje bizar, maar gezellig was het wel weer.

Damn, wat heeft een Host voordeel volgens mij. Ik wil niet zeggen dat ik goed ben, maar toen ik gisteren Host was stond ik in eens CONTINUE boven aan... :9
    Erg verdacht, aangezien een andere maat van mij die ALTIJD Host maar nu te bed was, ook vaak boven aan eindigt...

(of ik speelde mij gewoon weer naar een top niveau:cool:)

13. ViperMike

ViperMike Guest

Host heeft heel groot voordeel ja. Want 1 ding snap ik niet. Bij halo2 zat iedereen altijd te zeike over die host terwijl het daar weinig uitmaakte. En hier is het veel erger en lijkt niemand het in de gate te hebbe.

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    wat is dan het voordeel van host?? ik ben redelijk vaak host geweest maar ik stond dan alsnog niet bovenaan :9

15. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf niet zo technisch, dus de diepere reden weet ik niet, maar het heeft volgens mij te maken met responsetijden van jouzelf en anderen t.o.v. degene die host (ping in ms).

Ben jij host, en schiet je bv een shotgun, zie je vrijwil onmiddelijk de impact van de kogels op de muur. M.a.w. er zit geen tijd tussen het verzenden van het indrukken van jouw trigger, en het verwerken van het schot. Als je bv een host in Amerika hebt zit er wel tijd tussen, omdat er denk ik over een langere afstand informatie verzonden moet worden. Bij mij wordt dat vaak wel meer dan een halve seconde. Ik moet dus een halve seconde eerder schieten, om te schieten waar ik wil schieten. In die halve seconde kan veel gebeuren, maar daar kan jij niet op anticiperen.

Host zijn heeft dus een groot voordeel, vooral met shotgun shootout's.

Hopelijk vertel ik geen totale onzin8) . Iemand anders?

Laatst bewerkt: 3 jan 2007
  16. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal gelijk. merk je meteen dat je zo afgemaakt wordt omdat je anders niks kan raken.
    dit is zo gay dat het zo werkt bij hun. geef mij maar van die gozers die al een halve meter verder lopen maar dat je dat zelf nog niet ziet zoals bij call of duty.

17. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Vaak als ik op iemand schiet dan gaat die neer. En als ik op hem verder schiet gaat die gewoon niet dood, dus ik moet perse naar hem toe komen om hem te doden. Hoe kan dat?

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    dat heb ik de ene keer wel en andere keer neit :confused:

19. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk was je Execution aan het doen._0/

20. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    OMG speelde net een ranked match... eerst was het 4 tegen 4.. steeds meer mensen gingen weg.. op slot 1 tegen 3.. en die kerel Twilight ofzo heette die die won @#$%^&* ook nog bijna.. maar ik heb hem maar dood getrapt.

wat een skills had die kerel!! ongelooflijk _O_ hulde _O_

Deel Deze Pagina