Inderdaad. Spijker op de kop.
Zoals je zelf al aangeeft; hij zat een tijde op het randje (dat zit je sowieso al na een - terechte - ban). En op een gegeven moment is de maat vol.
Daarbij hij is wel degelijk al eerder geband. Meerdere keren zelfs
Dat je hem nodig hebt voor 'The Hood' is jammer, maar het is dus zeker géén onbenullige reden. De permanente ban staat niet voor het dubbelposten en mod-edits veranderen, maar het was dus een optelsom met eerdere overtredingen van de regels van dit forum.
Als je mijn vorige post leest zie je waar de optelsom uit bestaat, maar oke nog een keer dan (van klein naar groot): dubbelposten, onzin posten, onzin topics aanmaken, mod-edits veranderen, een ban hebben gehad, NOG een ban hebben gehad, een kloonaccount hebben waar hij een tijd actief mee is geweest..
Ik ga voor de rest niet voor hem spreken, dus ik kan niet weten of hij erop kickte als hij een ban kreeg, maar dat alleen zou toch wel een belletje moeten laten rinkelen denk je niet?
En humor is altijd welkom.. Dat weet jij ook wel.. TheWalrus ging daarmee alleen soms over de schreef. Maar nogmaals, dat is geen reden voor de ban geweest.
Dat hebben we dus al een hele tijd gedaan!
Klik om te vergroten...