Tijd Voor Ander Beleid: Objectiever En Gericht op de discussie

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door TheWalrus, 1 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    He een mooie oplossing is dit: Geef hem alleen toegang tot Green Mile, dan kan iedereen nog genieten van de gruwelijke beats, en kan hij minder irriteren (al doet een echte gangster dat natuurlijk altijd een beetje :) )

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    OMG, die laatste zin is sneu Tim :emo:

3. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Tja vriend , maar een permanente ban, wéét je zelfs moordenaars worden in onze landen nog zo hard niet gestraft , zelfs niet nadat ze al 2 keer voor hetzelfde feit zijn veroordeeld....=(

4. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, dit is echt het ergste van het ergste, zelfs mensen als saddam kregen niet zo'n harde straf!

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wat moet ik nou?:'-(
    Hij heeft mij nog lesgegeven op een school.
    Ik was 'speciaal' volgens hem, en toen...

Oké nu is het wel weer leuk geweest ontopic!

Maar die straf is erg hard tho, voor zo'n iemand.:emo:
    Dat is toch alleen voor hele kwaadaardige mensen?
    The Walrus heeft een goed hard!

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nou Sven, op dit forum wel hoor :cool: Die krijgen hier zelfs een drie-dubbele, IP-ban met extra gratis gewapend beton er omheen :cool:

@ All; Bitte ontopic posten. Een grapje is uiteraard goed, maar anders gaat deze thread binnen no time nergens meer over!

7. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Only acces to the mile, komop goiz, wij zijn gangsters, een beetje hulp voor mede gangsters, helemaal nu je in de hood zit in huisje 1 ;) Ik kan je ook 24/7 gaan voorlezen uit mijn pinkeltje-omnibus hoor :)

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was anders heel serieus.:emo:

Maar wat denken jullie is het tijd voor een ander beleid?

9. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Wat voor beleid dan? Je zegt dat je mijn post hebt gelezen.. Dus je bent het oneens met de ban na de overtredingen?

10. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik wil toch nog even zeggen dat ik het compleet onterecht vind. Het gaat gewoon om macht, zogauw mods worden aangevallen of bedreigd wordt er meteen hard ingegrepen. Het beleid is echt ontspoord op dat punt. Iedereen moet maar ja en amen zeggen tegen de modjes want anders wordt je afgestraft.

Zijn verleden boeit me eigenlijk weinig, ook al vond ik dat onterecht, in deze discussie kan ik geen enkele aanleiding vinden die een permanente ban rechtvaardigen.

En dan grappig doen alsof er uiteindelijk niks is gebeurd. Gaat echt achteruit.

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat niet om de discussie, het gaat om de dubbelposts.. het is wel een mooi moment voor de leiding om hem op dit moment te bannen, weer een mond gesnoerd, maar het is te rechtvaardigen denk ik..

12. Goiz

Leuk Bevonden:
    38

Gaat achteruit???? Jij komt alleen maar online omdat hij een ban heeft gehad.. Verder zit je nooit meer op het forum! :{

Als jij serieus denkt dat hij een ban krijgt omdat mods zich aangevallen oid voelen zit er echt iets mis bij je hoor.. :|
    En waarom denkje dat deze thread nog open is als je alleen maar 'ja' en 'amen' tegen mods moet zeggen? Waarom denk je dat dit forumdeel uberhaupt bestaat?

Geez..

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Goed punt van Goiz idd.. :) Zo heb ik het eigenlijk nog niet bekeken.. Maar je moet wel bekennen, dat het een mooi moment was.. Than again, de discussie werd goed aangegaan, hij gaf op sommige punten toe (als ik goed las, tis al laat :+), dus het was gewoon een goede discussie..

14. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Het beleid op dit gebied is al jaren hetzelfde, zo werd het in de tijd dat Wouter admin was uitgevoerd, zo heb ik het van hem overgenomen, zo wordt het nu nog steeds uitgevoerd. Ik ken de actuele postgeschiedenis van Walrus niet, maar ik weet wel dat ik hem destijds al meerdere(!) malen geband heb, om geheel terechte redenen. Ik twijfel er dan ook niet aan dat hij ditmaal wederom terecht is geband.

En dan nog iets: het is absoluut belachelijk dat iemand van de crew openlijk tegen het beleid aanschopt. Zoiets vecht je binnen de crewfora uit, niet hier. Maar ja, dat deed je in 'onze' tijd ook al, dus dat is nog iets dat nog steeds niet veranderd is.

15. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je post globaal gelezen, hij leek me iets te saai namelijk dankzij zijn omvang en ik zag al veel van dezelfde meuk na de eerste zin gelezen te hebben. Maar wat voor beleid ik dan wil? Een beleid waar The Walrus niet gebanned is, dóh.:+

Overigens vind ik dat we een breiclub moeten oprichten voor de zondagmiddag. @ Jordo en Svennies en ik stel voor dat we gaan demonstreren op de Dam morgen! Voor The walrus!!! Hordo wil ook mischien wel mee?

Laatst bewerkt: 3 jan 2007
  16. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Jij was hier anders niet het beste voorbeeld als mod mijn beste , er zijn er momenteel onder de huidige mods wel een paar die méér in hun pink hebben zitten dan jij destijds in je hele lijf....
    En oowww waarom ben jij hier destijds weggegaan , en remember die treads die jij hierover geopend hebt.... enne je nieuwe forum...loopt dat al een beetje, of is er te veel gebrek aan coole mensen.....

17. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Tja dit forumdeel zou moeten bestaan om dit soort dingen te bespreken maar als het blijkbaar niet gaat zoals sommige het willen wordt er gewoon met een ban gestrooid :thumbs:.

De rede waarom ik nooit meer op het forum zit lijkt me ook wel duidelijk als je zo mijn posts leest denk ik. Het is zowieso niet meer wat het was, helaas. Heb me dan ook al eerder van het forum afgetrokken en in principe maakt het me niet zoveel uit wat er gebeurd, maar nu ik er dus inderdaad bij betrokken was verbaas ik me over deze gang van zaken. Dan mag ik wel crew zijn, op het forum zie ik mezelf tegenwoordig meer als gewone member.

Mijn excuus als ik hiermee tegen beleid aantrap Luuk, maar zoals je weet was ik het in jou tijd ook lang niet overal mee eens, een van de redenen dat ik zoals gezegd niet meer veel actief ben op het forum.

18. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    De gang van zaken is volkomen normaal. En zo bestaat de faq ook al eeuwen en dat weet jij ook. Ik ga niet nog een keer al die argumenten neerzetten, want die moeten nu wel duidelijk zijn.

Evenals het feit dat het jou niet om het beleid gaat, maar om het feit dat Walrus een maat van je is.. :)
    Maja Whatever rocks your boat :)

19. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Mja, ik heb the good old days als crew zijnde niet meegemaakt. Maar blijkbaar was het toen ook normaal om de vuile was meteen buiten te hangen, bij een onderwerp dat in de eerste instantie met de rest van de crew in het crew-forum besproken dient te worden. Heel erg professioneel....maar dat kon je niet meer schelen lees ik net.

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Uiteraard was ik in jouw ogen geen goede mod, ik stond waarschijnlijk persoonlijk op je veel te lange tenen. Je zult wel een persoonlijke aanvaring met mij hebben gehad, al kan ik me die niet meer herinneren. Vind het wel knap dat dat kennelijk nog steeds knaagt, en een objectief oordelingsvermogen in de weg staat.

Ik heb nooit in mijn rol als admin openlijk kritiek geuit op het forum. Verder weet jij de details niet van deze hele kwestie, die inmiddels ook al jaren geleden plaatsvond, dus is dit totaal niet aan de orde.

Jammer, gelijk weer flamen. Ik ga er niet eens op in...

Dan nog blijft die ondertitel onder je naam staan, en daar dien je rekening mee te houden. Als je commentaar op het beleid hebt ben je daarin vrij lijkt me, maar in de hoedanigheid van crewmember moet je zoiets niet openbaar uitvechten. Daar zijn de crewfora voor. Dat zou je toch moeten weten.

Wat ik persoonlijk nogal opvallend vind is dat je nooit en te nimmer aanwezig bent op het forum, maar nu ineens een 'maatje' van je wordt geband moet je stof op laten waaien. Dan ineens openlijk kritiek uiten op het forum is iets wat je als crewmember gewoon niet moet doen, daarmee val je nogal snel door de mand.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina