Omg! Die is echt TE vet! Het is dus gellukig niet die lelijke goedkope faceplate. De deur vandaag maar in de gaten houden *)
Leuk, dan kan ik hem hopelijk deze week ook verwachten. Nu maar hopen dat die schooiers van de TPG hem niet breken.... De envelop waar mijn gewonnen PGR3 faceplate inzat was helemaal gescheurd en open, de faceplate gelukkig niet . \o/
Wel jammer dat hij weer horizontaal ligt. De meeste mensen hebben volgens mij de 360 rechtop staan. Mijn Splinter Cell faceplate was ook al horizontaal, maar ik heb mijn 360 gewoon recht op laten staan. Ik denk dat ik hem toch maar neer ga leggen voor de Gears of War faceplate. Niet dat het veel uitmaakt, want de Lost Plannet faceplate gaat er waarschijnlijk toch straks op zodra de game uitkomt. en die is wel verticaal
Bah, we krijgen nooit iets van een pakketje. Wordt er aangebeld, en ik zie een busje buiten staan.. dus ik dacht YES! hij is er.. mooi niet dus. Pakketje voor mijn moeder Zal vandaag wel niet meer komen. Maargoed hij is dus onderweg
Ook ik wacht nog steeds met smart op mijn Gears of War faceplate. Het duurt best lang (al meer dan 1 maand). Ik zat zeker bij de eerste 50 mensen en toen we in de wagen zaten werd ons ook verzekerd dat we er een zouden krijgen. Heb een formulier gekregen en helemaal ingevuld en ingeleverd. We wachten nog maar af...
We wachten gewoon nog maar even af. Hopelijk is het echt een bijzondere faceplate. Bij mediamarkt zag ik trouwens vorige week ook een hele mooie voor 25 euro.
Dat is toch niet de faceplate die we krijgen? Trouwens, als ie in februari er nog niet is, bel ik MS.