Slechte Tip GForce, aangezien je je mileage ook kwijt raakt als je dat doet. Ik heb zeer sporadisch 3 badges maar als ik ze heb rij ik gewoon de race uit. Als je een beetje kan racen kom je makkelijk om die roadblocks heen en zo moeilijk zijn die wouten in deze game echt niet.
Gisteren wel bijna m'n controller naar de klote gesmeten...na veel denken en uitstellen besloot ik om toch maar "The Millionairs Challenge" te doen (200KM tijdrit). De Ref-Time is 60 minuten, ik deed het met m'n Chrysler ME Four Twelve en kwam op de 56e minuut over de finish. Dus ik helemaal blij, aangezien ik niet dacht dat ik het zou halen ivm vaak crashen en politie gezeik...blijft die fucking kutgame hangen op het "Next" scherm. Ik zie het andere verkeer gewoon rijden, geluid is inorde, ik kan gewoon m'n guide knop gebruiken maar "Next" drukken werkt niet. Denk dat ik de game nu maar een paar dagen met rust laat....
P.S - Tour Of The Island is het makkelijste wat er is...vooral met een motor. Ik deed de race met m'n MV Augusta Tamburini...na 10 minuten rijden lagen m'n tegenstanders al 20+ KM achter me.
Laatst bewerkt: 5 jan 2007