2. Foutmelding 80040111 of 80040154 2.1. DLL's opnieuw registreren Ga naar start > Uitvoeren, en typ regsvr32 %windir%\system32\msxml32.dll. Als dit geslaagd is zou er een berichtje moeten komen met "DllRegisterServer van C:\WINDOWS\system32\msxml3.dll geslaagd". Download dit bestandje en installeer het. Start de computer opnieuw op, normaalgezien zou je je dan terug kunnen aanmelden. Miss heb je hier wat aan. (http://www.multidesk.be/artikels/artikel/171/)
Dat werkt bij mij niet. HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\UnreadMail UnreadMail staat er bij mij niet in.. Hoe kan ik het toch weg krijgen?
Hoe komt het dat ik geen geluidje meer krijg als ik een bericht krijg van iemand? Gister ploepte hij er nog op los en nu is hij stil?
is het niet: extra> opties> meldingen en geluiden> geluiden> geluidsschema: windows standaars> opslaan als bij mij stond er daar ook niks namelijk en daar staan wel ook de geluidjes van msn.
Ik had gisteren windows vista geinstaleert en heb daarna windows live messenger geinstaleert maar als ik wil aanmelden bij windows live messenger dan staat er steeds dit: Wat moet ik nu doen?
Deze dingen heb ik allemaal algeprobeert maar ik kan nog steeds niet aanmelden! heeft iemand nog een anderen oplossing?
hy hy, Ik heb net mijn pc terug van een speciaalzaak hier en ik wil net msn instaleren maar ik krijg deze foutmelding: ook laat hij niet te teksten zien die er op het webadres van msn staan (dat in bijv. dat oranje en groene moet)..weet iemand wat ik moet doen?
O.a. nieuwe Flash installeren zodat je die rode en groene vlakken ziet (ff windows update uitvoeren). Zie dit voor die foutmelding die je krijgt.