Call of Duty 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dead Worm NL, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wordt hier echt zo gek van! Kan na die patch niet een fatsoenlijk potje spelen of ik krijg session no longer available! voor die patch had ik nergens last van!:'-(
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    hmz hebben jullie bovenstaande linkje bekeken? zodat je zeker weet dat alles goed is geconfigureerd?

    Want je mist echt wat :) online roels. Net een war gedaan. Medic en een score van 78 :D 1 revive 45 kills en de rest captures :D owjah en maar 12 keer dood :D was heerlijk beste potje ooit als medic op het reviven na dan :D
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2007
  3. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles qua games en internet doet t bij mij thuis (alles bij de xbox live test is goed, ook NAT). Behalve COD3 niet fatsoenlijk, om daar nou met de instellingen mee te gaan klooien? :confused: Hoe heb jij je instellingen van je router/ ip, enz?
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2007
  4. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad Evert... is bij ons ook zo. Met andere games kan ik 100x achter elkaar joinen... behalve CoD3... de CoD serie blijft gewoon irritant qua online gameplay
     
  5. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, wel super jammer. COD3 is echt meesterlijk online (wanneer ik na 1000 keer probren in een goede pot zit). Ben nu aan het zoeken naar een simpele oplossing (als die er is). misschien dat het toch aan bepaalde poorten opezetten van de router ligt. PS mijn NAT, enz staat open volgens de xbox live tests!
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2007
  6. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ga klagen bij activision of wie de hell em gemaakt heeft.
    als ze eenmaal genoeg gezeik aan hun hoofd hebben zullen ze echt wel wat proberen te doen. (als ze daar al niet mee bezig zijn)
     
  7. Jorden Ajax

    Jorden Ajax Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is allemaal wel leuk en aardig met dat NAT openen maar hoe eigenlijk ik heb die website over dat portforward nu te pakken, heb ook de router, maar er staat geen call of duty 3 bij. Is het hetzelfde als bij 2? (Een vraag met spoed!!!)
     
  8. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik wil de achievement assault trooper halen maar ik krijg hem maar niet. Ik doe steeds level 2 en gebruik dan alleen de BAR en MP44 van de duitsers wat doe ik fout??
     
  9. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd ik heb hetzelfde probleem, mijn NAT staat wel open maar wel problemen (zie posts hierboven).

    /edit; zie deze link. Deze kerel zegt dat het aan de anderen ligt die geen NAT open hebben staan ofzo?

    http://forums.xbox.com/7978670/ShowPost.aspx
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2007
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    gebruik voor de zekerheid alleen de BAR! 160 kogles is mee dan zat heb hem op easy gedaan om die achievement te halen had er nog 115 over. :)
     
  11. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is gelukt thnx! Vandaag weer 3 achievements van cod3 erbij namelijk rifleman, assault trooper en de hot potatoe achievement\o/
     
  12. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk moet iedereen hier die er last van heeft een mailtje naar Activision sturen en ook echt doen .. misschien dat ze er idd dan wat aan gaan doen !!

    wie weet het mail adres van hun ? want ik vind het toch wel balen ..dit is 1 van de vettere games op de 360 en die kan ik nu gewoon niet spelen :mad:
     
  13. Schimpie

    Schimpie Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je voor die Hot Potato archievement ook echt iemand raken of moet je die granaat gewoon oppakken en wegsmijten? :{
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    alleen terug smijten :D
     
  15. Jorden Ajax

    Jorden Ajax Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    nou dat merk ik ik heb al minstens 6 keer terug gesmeten
     
  16. Schimpie

    Schimpie Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Hetzelfde hier..
     
  17. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had precies hetzelfde als jullie. Bij mij lukte het alleen in de trainingsmissie. Dan moet je granaten door die luiken gooien... gewoon niet doen. 5 keer een granaat voor je voeten gooien en weggooien.

    Achievement Unlocked
     
  18. zOoz

    zOoz Pitolaria

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister voor het eerst gespeeld, yup vet spel! zoals ik had verwacht
     
  19. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan hier ook zwaar van balen! Kan ook niet online spelen|:- Alsmaar die klote ''session no longer available'' na 5min. in een game:mad: Ben het volledig met je eens!:)
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2007
  20. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 4 jan 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina