nou,nou, zou ik vandaag of morgen eindelijk een werkende 360 krijgen????
Heb de eerste 23 Nov verstuurd, heb in de tussentijd 2 kapotte terug gehad
Heb toen en supervisor gesproken, die een andere op liet sturen, en hoefde de 360 die ik nu heb pas terug te sturen, als ik tevreden ben met diegene die ik krijg.
Maar nu ff iets raars, ik heb een bericht gekregen van MS:
Thank you for you recent order for Xbox parts. Your order has been shipped and is on the way. Your shipping information is provided below for your reference:
CarrierName : Deutsche Post
CarrierTrackingNbr : X2xxxxxxxxxx
ShipmentDate :
Note: This is not a monitored e-mail address.
Die kreeg ik ook, toen ik de controller die ik als compensatie voor het ongemak, toegestuurd kreeg.(een splinternieuwe)
Dus dan denk ik dat ik ook een splinternieuwe console krijg\o/ \o/ , omdat dit via een heel ander kanaal gaat als met reparatie?? dat gaat nl toch helemaal via UPS???
Klik om te vergroten...