[XOne] Xbox 360 Live [Vragen] - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik ben nu aangesloten :D maar wil ik een silver live account aanmaken krijg ik deze foutmelding: this windows live ID is not associated with your gamertag :confused: waar slaat dat op

2. EAZY

EAZY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag..
    ik heb in het begin een profiel aangemaakt maar nog niet voor live en daar staan nu al me achievements op. Nu heb ik net geprobeerd met dat offline profiel online te gaan maar dan krijg ik een nieuw profiel met dezelfde naam en daaronder staan Xboxlive dat is het enige verschil maar op die live account heb ik me achievements nou niet. Hoe kan ik met mijn achievements die ik eerst had nu online?

3. koolenboer

koolenboer I'll be back

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gaat dat niet.
    Ik heb bijvoorbeeld nfs most wanted gespeeld toen ik geen live had en ik was al 50% door het spel heen. Nu heb ik live en heb het spel rond maar hij geeft aan dat ik nog maar bij nummer 8 van de blacklist ben.
    je moet maar denk " zijn die achievements nou zo belangrijk?"

4. EAZY

EAZY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee maar had toch beter geweest als het wel kon.
    bedankt voor snel antwoord

5. kamal009

kamal009 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg elke keer dns failed......ik maak directe verbinding met modem naar xbox 360. Zowel automatisch als manual gaat ie niet verder.

Wat is het probleem (korte omschrijving)?: dns failed (manual en automatisch)
    Welke provider?:planet internet
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:adsl
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: goeie vraag*)

Modem

Welk merk modem heb je?: speedtouch home network
    Modem type?:uhrmm een heeelllleeee oude
    USB/ Ethernet?: ethernet

Internet Delen / ICS nopes

Werk je net ICS (Ja/Nee)?: nopes
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: geen

Router

Welk merk router heb je?: n.v.t
    Welk router type?:n.v.t.
    Welke firmware?:n.v.t
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: n.v.t

De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: automtisch foutmelding: Unable to resolve the xbox diagnostic server DNS server name. Manual foutmelding: A dns server could not be reached
    Wat heb je geprobeerd?: schoppen en slaan. modem uitgedaan voor een jaar. manual invullen automatisch laten invullen
    Waar stopt de test?: dns
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): Kijk of je dns server settings wel kloppen.

Als je iemand niet kan zien of horen

Wat staat er bij NAT?: niks daar kom ik niet dankzij die dns test

Iemand enig idee?:) let me know please

6. Crifox

Crifox Crifox.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Opeens kom ik nu niet meer live op, en ook niet op alle xbox/msn website's. Hebben jullie dit ook of licht het aan mij ? :confused:

7. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    volgens mij ligt xbox live er nu uit, ik werd om 1.00 uur er van gedisconect en kon daarna niet meer connecten, een vriend me me heeft dit ook. en op msn kan ik ook niet meer nu. volgens mij houd micro soft een grote beurt.

8. Crifox

Crifox Crifox.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt er inderdaad wel op, nou iig fijn om te weten dat het niet aan mij ligt :)

Edit: Alles werkt weer :)

Laatst bewerkt: 3 jan 2007
  9. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    me msn doet het trouwens nu wel.

10. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    msn en hotmail blijven het doen evenals xbox.com?
    live weet ik niet.

11. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    het is misschien al gevraagd, maar 52 pagina's doorlopen vond ik wat veel :p

kun je met meer dan 1 persoon online gamen op 1 console?

bijvoorbeeld ik en mijn broertje op gears of war online met splitscreen tegen andere mensen online?

en zoja, moeten wij dan allebei betalen voor ons gold abonnement? of kan hij meespelen op mijn abonnement?

en nog een snelle vraag, ik heb het live prepaid jaar abonnement maar ik kreeg geen gamer points,

bovendien kon ik bij mijn xbox premium pakket nergens een code vinden voor 1 maand gratis xbox live, waar kan ik die vinden?

Laatst bewerkt: 3 jan 2007
  12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hangt van het spel af ... Halo 2 kan het bijv wel, PGR3 weer niet

Ja dat kan maar ik weet niet of een guest abo voldoende is of dat hij ook een gold abo nodig heeft

Sommige games staan guest toe (zoals Halo 2) andere niet. Ik weet niet of gears dit ondersteund

Gamerpoints krijg je als je Achievements haalt

Je moet dan een nieuw account aanmaken ... daarna 2x voor silver kiezen .. dan krijg je een aanbieding voor 1 maand gratis Live ... daarna kan je je prepaid kaart gebruiken

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ah thnx voor de antwoorden,.

alleen zie een fout, ik bedoelde niet gamer points maar live points

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Microsoft Points en geen punten ontvangen Okay. Heb je een Nederlands account of een US account? Alleen met nederlandse microsoft points kan je je account op waarderen. Je moet dus je amerikaanse account omzetten naar een Nederlandse account

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    nederlandse account, mijn hotmail had ik ingesteld op Nederlands

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    contact op nemen met microsoft ... ze kunnen nagaan wat er mis is gegaan met de redeem code

17. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zit te spelen op xboxlive krijg ik soms opeens disconnected from xboxlive. Dit is natuurlijk zwaar irritant als je in een game zit. Als ik dan opnieuw connect druk dan zit hij er weer binnen 2 seconden op. Soms gebeurt dit helemaal niet en de andere keer 4 keer binnen een uur. Waar kan dit aan liggen?

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    aan je modem, router, provider, bekabeling, internet verbinding, aan de server van xbox live, aan de host, aan de game, aan je beveiliging instellingen, aan de gebruiker, ehm nog meer dingen

19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    meest waarschijnlijke lijkt mij dat er een knik in je kabel zit, of dat het stekkertje van je internet kabel niet meer zo goed klemt en beetje los contact maakt met router/modem of xbox

20. timokreule

timokreule Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    problemen met xbox live!!! aargh help!!!

Het Probleem

Wat is het probleem (korte omschrijving)?: ik heb sinds een paar dagen een wireless network adapter, ik sloot hem aan op mn xbox en testte de xbox live verbinding, maar hij stopt bij ip adres.
    Welke provider?:fiberworld
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: adsl
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: weet ik veel
    Modem

Router

Welk merk router heb je?: linksys
    Welk router type?: wrt54g v5
    Welke firmware?: ???
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: draadloos

De Foutmelding "could not connect to xbox-live"
    Wat is de exacte foutmelding?:
    "your console was unable to negotiate a lease with your DHCP server. MAke sure that addresses are avaible on your server.
    This test verifies that your console has a valid IP adress if your console does not pass this test:
    *confirm that there are no other devices on your network with the same ip adress
    *If you are using a router or gateway, verify that it is configured to assign IP addresses to network devices (DHCP enabled)
    *if you are connecting to a wireless network... iets met WEP key
    *if you are connecting to a router make sure that your console's ethernet cable is not connected to the WAN port of the router
    *if you are connecting directly to a modem, and your ISP requires PPPoE credentials are not required by your ISP, remove the PPPoE user name and password settings.
    *If your console is connected to an ad-hoc-network, it will probably not pass this thes. If your IP-adress is assigned automatically and your ad-hoc-network does not include a DHCP server this does not indicate a problem. The test is properly reporting that a DHCP server could not be contacted.

Wat heb je geprobeerd?: niet erg veel, geen flauw idee waar te beginnen.
    Heb gekeken naar het IP-adress van de xbox360 (169.254.4.167)
    en gekeken of dit overeen kwam met een IP-adress van een computer, maar geen ip-adress van een computer kunnen vinden
    Waar stopt de test?:IP-address
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):zie "wat is de exacte foutmelding"

Als je iemand niet kan zien of horen

Wat staat er bij NAT?: daar komt ie niet eens.....

Wie kan me helpen?:confused: snap er niks meer van:{

alvast bedankt!_O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina