Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    is inmiddels wel vaak aan bod geweest maar goed:

    Je kan het met media connect / media player 11 doen mits de films in wmv staan.
    Je kan het ook via windows media centre doen maar dat is wat meer werk als je dat nog op moet zetten. Daarvoor even naar het bijhoordende toppic.
     
  2. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraagje. Ik heb nu een offline gamersprofiel. Maar wanneer ik een nieuw (offline) gamers profiel aanmaak, en deze vervolgens naar een online Live profiel over zet, behoud ik dan nog mijn achievements van m'n offline profiel? En m'n savegames??

    En op m'n 360 stond standaard het een en ander geinstalleerd (een arcade game, en wat gamepics/themes enzo), behoud ik die dan ook?
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
  4. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Maar me film staat in .VOB,hoe kan ik dit converteren naar WMV?
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2007
  5. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij a.u.b. vertellen of ik mijn wireless controller met play n charge kit kan opladen via mijn pc?
    Groeten,
    Remco

    Edit: Lampje brandt wel gewoon...
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja je kan hem gewoon opldaden met een play and charge kit op een pc of een ader usb app.
     
  7. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    FIJN!!!

    Ik heb dus een xbox terug gekregen die geen enkel spel afspeelt behalve call of duty 2 !
    Ik ben nu heel pisst!
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    euh.. zitten er krasjes op de dvd's ... staat je xbox 360 wel op Pal 60?
     
  9. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb net Rainbow six splinter nieuw gehaald,maar het kan ook zijn dat het aan pal 60 ligt.Denk het niet...hoop ik.Maar me 360 vreet ook hele games op,klopt toch niet?

    EDIT:pal60 staat gewoon aan.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2007
  10. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Weet iemand het antwoord op deze vragen?
     
  11. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Weet niet of ik hier goed zit maar ik heb een vraag:Is www.dvdcrave.com te vertrouwen?
    Zoja is ook die service goed van hun;Dan heb ik het over Priority air mail.
     
  12. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    ja en ja.
     
  13. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met een raar probleem, en vind het ook lastig om uit te leggen, maar ik zal mijn best doen. Als ik mijn xbox aandoe, en in mijn friendslist kijk om vervolgens iemand te joinen in een game. Dan geeft hij de melding, dat ik moet stoppen met hetgeen waarmee ik bezig ben, en dat ik de disc erin moet stoppen. Maar deze zit er vaak al in! Het enige dat ik dan kan doen is gewoon de game opstarten en dan joinen. Voorheen was dit niet zo volgens mij, weet iemand misschien of hier wat tegen te doen is?
     
  14. sipartii

    sipartii Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb sinds een paar dagen een 360 in de huiskamer staan. Alles loopt soepel, spelen gaat lekker, tof ding.
    Maar bij het 'aanmaken' van m'n Live account heb ik als leeftijd 16 jaar opgegeven (1990) ik dacht 'dan heb ik wel allle rechten en komt het goed' (ik ben zelf nog 15).
    Maar als ik nu een vriend wil toevoegen via Live krijg ik een melding dat mm ouders toestemming moeten geven (doen ze wel) maar dat is natuurlijk erg irritant (voor hen en voor mij). Nu kan ik maar een paar friends per dag toevoegen omdat anders mijn ouders gek worden :p

    Is hier nog iets aan te doen? Ik heb gewoon Live silver, mn reputatie en punten kan ik wel kwijt maar m'n gamertag wil ik graag houden.

    Oja, ik heb GEEN HOTMAIL adres maar een planet adres..

    (P.S. Is het normaal dat die 360 een stuk meer 'herrie' maakt dan de Xbox 'one'??)
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je moet via de Marketplace naar de Live Account Management (of hoe dat ook heet) gaan en daar moet je je ouders ergens laten inloggen. Zij kunnen dan instellen dat jij alles mag doen via live, waar zij anders toestemming voor zouden moeten geven.
     
  16. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Jap, wordt hij ook regelmaatig belachelijk om gemaakt maar ik denk dat je er toch nog wel van kan genieten. Veel plezier met je 360 en op het forum :b:
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat heb ik ook, heel vreemd. Dan moet ik een keer de drive open en dicht doen.
     
  18. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus het beste kan je gewoon als leeftijd 18 invullen ofzo? Kun je de leeftijd die je hebt ingevult eventueel ook nog later veranderen of gaat dat niet?
     
  19. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ok, Ik heb een vraag... Kan de Xbox 360 ook dvd's afspelen van regio 1 (USA/Canada) of alleen regio 2 (Europa & UK/Japan)
     
  20. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een heel tijdje problemen met private chat en ook gewoon praten tijdens een spel met andere erbij dan hoor ik mijn vriend nooit en hij hoort mij niet.
    Telkens wanneer ik private chat doe dan accepteert hij dat en dan staat er joining chat en dan gebeurt er nx meer nrml als ik met andere mensen praat dan komt er na joining chat is now chatting ofzoits e ;)
    Maar alleen met mijn vriend kan ik niet communiseren...
    Ik heb naar mijn instellingen gekeken en die waren allemaal goed en bij hem ook want hij kan ook gewoon met andere mensen praten maar niet met mij :confused:
    Hij heeft ooit eens block communications bij mij gedaan om te testen wat da was , da kieken :)
    Maar dan hebben we mekaar eens verwijderd uit de vriendenlijst en dan elkaar weer toegevoegd en we kunnen nog steeds niet met elkaar praten :confused:


    weet iemand hier een oplossing voor :confused: of wat de oorzaak zou kunnen zijn ?
    Ik denk dat de oorzaak zou kunnen zijn dat mijn NAT niet open staat ...
    maar wat ik dan zo raar vindt dat andere mensen mij wel horen :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina