Is er misschien een Xbox 360 versie van deze game in de maak? Want er was ook één uit gekomen op de Xbox1. Ik speel hem dagelijks op de PC en ik vind het tof als die ook op de Xbox 360 uit komt. B.v.d. ps, kon geen thread van deze game vinden.
Nee, zover mij bekend is deze game niet voor de 360 in de maak. Ik heb ook een tijd lang, inmiddels al weer jaren terug, AA op PC gespeelt. Leuke game, zou weer 'ns wat anders zijn dan de veelal arcade shooters op de 360.
Oh vet AA. Als mijn nieuwe geheugen komt en is ingebouwd dan ga ik het weer eens spelen. Er kwam inderdaad een versie op de Xbox1 maar is zover ik weet nooit in Europe verschenen. Zal ook niet snel goed verkocht worden omdat de PC versie overal op internet gratis staat. Wat heb je voor reden hem dan nog op de 360 te maken/kopen. Een hele goede PC had je voor AA zoiezo niet nodig.
Het gaat toch niet om met wat je speelt maar de gameplay zelf. Jullie zijn waarschijnlijk zelf van die HALO-HYPERS die de hele dag aan Halo 3 denken. Bedenk wel even dat je dan met een robot-man speelt in een gek pakkie!
Gelieve politieke en dergelijke opmerkingen achterwege laten in deze thread. Voor zulke discussies is het ASEL-forum de aangewezen plaats.
ff voor de duidelijkheid: Masterchief is een mens in een robotachtig pakje, en dus geen robot in een gek pakje.
Was ooit aan het begin sprake van AA op de 360, maar inmiddels is wel gebleken dat deze mogelijkheid niet verder verkent is.
Ik ben niet echt een halo hyper trouwens, maar wel een FPS liefhebber. Ik ben het niet helemaal eens met de stelling, als de gameplay maar goed is dan is alles wel ok.
@ Gompy, AA:RS voor de Xbox1 ligt hier bij NEDgame voor €29.99. Als die nog eens BC wordt koop ik hem misschien nog. Maar ik hoop echt dat er één op de Xbox 360 verschijnt.