[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 dec 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    40,1%
  2. 2

    13,0%
  3. 3

    4,0%
  4. 4

    1,9%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,2%
  7. geen

    38,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Echt niet:+
    ik word nu in een hogere afdeling geplaatst van xbox service,en dan ga ik gewoon vragen of ik eerst een nieuwe krijg toegestuurd en dan stuur ik deze wel weer terug op:cool:

    4e keer ,maand staan wachten tot i terugkwam en dan ook nog een oud verrot ding die niet eens games kan afspelen.Nu moet het echt afgelopen zijn
     
  2. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Als een product na de 3de keer nog niet gemaakt is,kun je volgens mij je geld terug vragen,en zijn ze dat verplicht volgens de Europese wet.Mijn allereerst xbox deed het prima voor 3 weken,daarna ging tie kapot.Kreeg toen me 2de,die ging binnen een week kapot,de 3de zat allemaal lijm aan,en gaf 3 rode lampjes,en me 4de deed het godzijdank 3 kwart jaar uitstekend,deze is nu opgestuurd en wacht op me 5de.Vind het echt diep triest dat er zoveel kapotte xboxen zijn,en dat je vaak gewoon ROMMEL terug krijg.:'-(
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2007
  3. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    ja maar dan heb ik geen 360 meer toch?:'-(
    Ze sturen maar een game op ofzo ...ik wil er wel wat voor terug .. 4e keer ...hoe durven ze 8)
    Ik moet toegeven die klantenservice is wel aardig;)
     
  4. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Het beste zou zijn als alle gedupeerden zich zelf zouden verenigen om op die manier MS aan te pakken.

    Als er bv een site zou zijn waar duidelijk te zien zou zijn hoeveel en hoe vaak deze krengen per persoon en per land defect zijn gegaan..............als de pers daar lucht van krijgt dan MOETEN ze wel echt iets aan dit gezeik gaan doen.

    Want dat van die 5% gelooft toch niemand meer.
     
  5. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga me geld terugvragen,jullie horen nog van me.
     
  6. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    niet vragen maar eisen,ik denk dat we veelste lief zijn voor MS
     
  8. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan geen geld terug vragen,dat lukt gewoon niet.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2007
  9. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    die van mij was vorige week kapot gegaan en me vader zei: had je maar die wii of ff gew8 op de ps3 dan had ik je nog wel geld extra gegeven als die ps3 500 euro kost :mad:. Me vader is echt goed pissig op microsoft, want hij is al kapot naar gewoon iets meer dan 3 kwart jaar. MIcrosoft: ik ben diep teleurgesteld in jullie als mensen hem zelfs naar 3 keer nog een verrot ding krijgen opgestuurt. Had ik maar de ps3 gekocht of de wii. Ik heb best wel spijt :mad:
     
  10. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    ach,,het is bij mij nu de 4e keer....maar ik blijf bij 360, want daar zijn tot nu toe nog de vetste games op (mijn mening)
     
  11. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou eventueel informatie kunnen vragen over de wetgeving op dit gebied.Als de wet zegt dat je er recht op hebt,dan is dat gewoon zo,wat MS dan ook zegt.|:-
     
  12. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    ach..het is nu geregeld en ik krijg nu een nieuwe opgestuurd en als ik het daar mee eens ben dan mag ik hem houden.
    Nu hoef ik niet eerst te wachten tot me 360 wordt opgehaald en gerepareert te worden , nee binnen een week een nieuwe:cool:
     
  13. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    ik hoop het echt voor je, maar ik vind het echt raar. Ik heb een xbox 1 gehad: 1,5 jaar(nooit problemen). Ik heb een sega gehad en een snes(nooit problemen). Ik heb een ps1 gehad en zelfs omgebouwd, sorry maar ik moet het ff zeggen, (never en nooit geen problemen. Gamecube gehad(nooit problemen). Dit is toch allemaal(behalve de sega en xbox 1) van nintendo of sony en ik heb er echt nooit last van gehad. Xbox 1 had ik ooit eens in de pu gelezen: vlammen bij de controller van het draad etc. Nou das leuk en nu bij de 360 hoor ik alleen maar, rode lichtjes hier, rode lichtjes daar, en zelfs zoveel in me omgeving :mad: das nou gewoon mierenneuken. Mensen die nu een 360 willen gaan kopen: NIET DOEN. Punt uit!. En krijg je trouwens een nieuwe van microsoft?

    PS: ff over dat ombouwen gedoe, ik hoop dat ik geen ban krijgt maar ik moest het ff zeggen srry :/
     
  14. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Okeej,ik hoop voor je dat het goed komt;) ,weet hoe het is.
     
  15. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    maar krijg ik wel een splinternieuwe xbox 360? En kan je trouwens ook zien wanneer mijn nieuwe xbox 360 komt, op een site ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2007
  16. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    en spijtig genoeg is het ook zo met de mijne, overheating problem pfffff
    Had de xbox 360 bij de launch dus heeft het nog lang uitgehouden .....
    MS gebeld en deze zeiden de standaard procedure van op te sturen maar op
    het einde zei hij ook dat ik de HD moest mee opsturen, moet dit????
    Heb geen zin om mijn save games kwijt te spelen :mad:
    Als ik hem opstuur met UPS zonder HD maken ze hem dan wel, of sturen ze deze dan gewoon terug????
    alvast bedankt

    greetz
    Rikske
    Flashing Red :mad:
     
  17. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en nee. Je kan je pakket alleen traceren als MS jou een tracking nummer geeft. Hiermee kun je dan zien waar je pakket is via de website van de koerier. Geeft MS jou geen nummer (wat ook vaak gebeurt zo te lezen) dan kan het zo zijn dat de koerier ineens voor je deur staat.
     
  18. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Als hij het aan het Service Center heeft gevraagd kan ik ze alleen maar gelijk geven dat ze geen geld teruggeven.

    Je hebt namelijk geen koopovereenkomst gesloten met Microsoft maar een een (web-)winkel, en daar zou je dan ook de koopovereenkomst mee moeten ontbinden.

    Echter is het dacht ik wel zo dat je dus die winkel de kans moet geven om het probleem te verhelpen (wat je tot nu toe dus direct met Microsoft/fabrikant hebt gedaan)... 8)
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2007
  19. Creasy

    Creasy Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    is Microsoft echt zo traag ? :lol:

    mijn Xbox is op 28-12-2006 geleverd bij de repaircenter (volgens UPS)maar ik krijg nu een mailtje met het volgende erin :

    We hebben je Xbox ontvangen op ons servicecentrum. We vinden het erg belangrijk om je Xbox zo snel mogelijk te repareren en deze zo goed als nieuw bij je terug te bezorgen. Zodra we de Xbox hebben gerepareerd, nemen we contact met je op en kun je je alvast gaan voorbereiden om verder te spelen.

    dus hebben ze het nu pas ontvangen of zijn ze later erachtergekomen dat ze een mailtje moesten sturen ?:p
     
  20. Creasy

    Creasy Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    omg lol :lol: :lol: :lol: :lol:

    krijg net een mailtje binnen :

    Your Xbox Video Game system has been shipped! You can expect to receive it in 2-5 days. Thank you for your patience and get ready to get back into the action! Your shipping information is provided below for your reference:

    CarrierName : UPS
    CarrierTrackingNbr : *****************
    ShipmentDate : 2006-12-26 17:32:57

    ok nu snap ik het niet meer .....


    mn xbox is op 27-12-2006 opgehaald
    op 28-12-2006 aangekomen bij repaircenter van MS volgens UPS.
    04-01-2007 krijg ik een mailtje van MS dat mn xbox is aangekomen
    en nu krijg ik een mailtje dat mn xbox verzonden is naar mij en de shipment date is 26-12-2006

    kan iemand me uitleggen hoe dit kan ? :confused::confused::confused:
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina