Eerst een nieuw baantje, wordt er op valentijnsdag uitgekicked bij de hoogvliet, ben te oud schijnt. Maja, ik ga nu soliciteren bij de it's, bcc etc. Wat kan er nou mooier zijn dan tussen spullen te staan en deze te verkopen die je zelf ook zou willen kopen en er bovendien nog geld voor te krijgen en daarbovenop nog eens een aanzienlijke korting. Lijkt mij een pracht deal. Als ik uit huis ben, dan wordt het tijd voor een echte HT kamer, met alles erop en eraan, dus goede beamer mooi projectie doek juiste kabels (wordt door veel mensen nog wel eens vergeten, dan is het zoiets van jah schat we kopen die set van 2000 euro en sluiten het aan met een gamma kabel, dan geeft een simpele set van 300 euro met een monster cable vaak mooier beeld) achjah, zo heb je altijd iets om over te dromen.
PS: volgens mij wordt je soms helemaal gek van vragen van mensen die eigenlijk te dom zijn om gesteld te worden of die al 300 keer beantwoord zijn
Keep up the good work!
//Edit: Ja dat had ik idd ook gezien jah, dat die avr 135 6x60 watt suport (constant vermogen, max is hoger toch?) ik wil toch gaan voor een 5.1, zoals ik dat nu ook heb. Met films is dat zoo gaaf, echt kicken als er echt iets door de kamer heen vliegt. Nee, dan bied die avr 130 voor mij de beste mogelijkheden. Jij hebt em zelf ook toch mike? Je bent er vast positief over. Ga ik ook zijn denk ik.
MVG Marc
Laatst bewerkt: 4 jan 2007