omfg , door vergissing hebk gratis xbox !-help

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door snotneus, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snotneus

snotneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey allemaal ben iemand uit belgië en vandaag is er iets gek gebeurd ...
    3 weken geleden was mijn vader alleen thuis en belt er iemand aan , het was een leveraar die zei dat hij een pakje had voor onze buren maar onze buren waren toen niet thuis en die leveraar vroeg of wij het pakje wilde afgeven aan onze buren . Mijn vader zei oke en hij nam het pakje en tekende een krabel ( geen handtekening gwn een domme krabel op een elektronisch scherm ) . Op het pakje stond een naam en een adress , het adress klopte met die van de buren maar de naam niet ... . We zijn gaan vragen aan de buren of dit pakje voor hun was en ze zeiden : "het is niet onze naam en wij weten van niets . We zijn aan heel onze straat gaan vragen of dit pakje voor hun was maar niets" . Nu hebben wij dit pakje al 3 weken en heeft mij pa het opengedaan zonder iets te beschadigen zodat we het helemaal trug kunnen inpakken . Wat zonder in het pakje een XBOX 360 !!! ik kon men fking ogen niet geloven ik was zo blij een gratis xbox 360 me een hardeschijf , dat was iets dat ik al spr lang wou dus ik natuurlijk zeer blij \o/ . Na verder kijken zagen we dat er een brief bij was waarop stond ( in het engels ) : Wij excuzeren ons voor dit ongemak en wij hopen dat deze xbox 360 niet deffect zal geraken . Dus iemand zijn xbox 360 is kapot geraakt hij heeft microsoft gewaarschuwd en microsoft heeft een nieuwe xbox 360 gestuurt en die is dus bij ons beland ( In het pakje zat alleen de xbox 360 dus geen bedrading en gamepad ) .
    Dus wat zou ik moeten doen ?
    Gaat die persoon dat nu op een nieuwe xbox 360 w8 , na klagen bij microsoft , toch 1 krijgen ?
    enig idee wat er met ons zou kunnen gebeuren ( het pakje is trug helemaal gesloten dus niemand ziet dat het geopend is geweest )
    enja ik ga nu nog maandje of 2 w8ten als ik geen nieuw heb , heb ik een nieuwe xbox 360 !

2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Stuur hem terug naar Microsoft met een notitie dat de combinatie naam/address niet lijkt te kloppen.

3. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het digitaal opgeslagen is op zo een handscanner/pda DHL geval, dan kun je er vanuit gaan dat deze gegevens uiteindelijk in hun database terecht komen. En is dus alles traceerbaar, ik denk dat ze hem terug gaan eisen.

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Je hebt getekend dus uiteindelijk zullen ze wel weten te achterhalen dat jij in het bezit bent van dat pakje.

Denk ik.

5. basovich

basovich Guest

gewoon houden;)

maar snap je verhaal niet echt..

bij de een zeg je dat je het hebt teruggestuurd en daarna zeg je dat je 2 maanden wacht en het houdt?

6. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem zelf houden.
    Maar waar de fok haal je een voeding weg :confused:

7. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik wel raar vind... is dat het pakketje bij jullie beland, en niet gewoon bij de gene die eigenlijk een defecte 360 heeft opgestuurd... ik bedoel, de gene die zijn defecte 360 heeft opgestuurd, zou toch wel goede gegevens hebben doorgegeven?? anders moet wel iets fouts zijn gegaan bij microsoft... ik zou het pakketje terug sturen met een briefje erbij waar je t uitlegt... voor de rest zou ik t niet weten

8. snotneus

snotneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hem terug sturen naar microsoft doe ik ni , ik hou hem tot ze hem komen opeisen . En mijn vader heeft gewone een krabel gedaan op zo een digitaal scherm hij heeft nix van adress , gegevens gegeven . Ik zie de leveraar als foutieve hij geeft het aan het verkeerde adres/naam en waar het pakje normaal moet zijn dus op het juiste adres daar de klopt de naam niet en hebben ze helemaal geen xbox 360 ... . En het is nu al 3 weken ( mss zelfs meer ) dat we wachten en nog niemand iets komen opeisen ik ga hem nu nog een maandje of 2 houden . Alles is terug ingepakt je zie niet dat hij open is geweest als iemand komt klagen van een pakje zegge we "ahja wij hebben dat ontvangen maar we zijn momenteel aan het verbouwen en ik heb dat pakje weggezet en niet meer aan terug ged8" ... :cool: .
    Enig idee als niemand deze xbox 360 komt opeisen wat er gebeurd met de persoon die een nieuwe xbox 360 verw8 ?

Laatst bewerkt: 4 jan 2007
  9. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem houden maar dat is mijn mening je kan het allicht proberen.

10. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    wees eerlijk en bel microsoft op, je krijgt vast wel iets leuks thuisgestuurd als dank:)

11. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    of gewoon een belletje naar ms maken, misschien weten hun er dan meer vanaf.

12. snotneus

snotneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de xbox 360 niet terug gestuurt ik heb het pakje dat we hebben opengemaakt terug dicht gedaan zodat niemand ziet dat hij ooit open is geweest ... en ik hou de xbox 360 nog een maandje of 2 en ik w8 af of er iemand hem komt opeisen :)

13. snotneus

snotneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik krijg mss iets maar wss niets ter waarde van 400 euro |:-
    en ben minderjarig dus ik werk nog niet en 400 euro is laaang sparen voor mij :)

14. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    tjah je moet het zelf weten, maar als je eerlijk bent is dat toch wel het fijnste gevoel, stel die gozer krijgt nu dus echt zn xbox360 niet meer omdat er voor getekend is, en hij heeft er wel 400 euro voor gelapt.

15. snotneus

snotneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yup is helemaal waar , ik ben ook heel de straat afgegaan om te vragen of iemand een pakje mist en niemand ...

16. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    dilemma, dilemma:)

17. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Het lijkt me inderdaad verleidelijk die 360 dan te houden, maar je dupeerd te rechtmatige eigenaar er wel mee. Maar het lijkt me dat ze wel kunnen achterhalen wat er met de 360 is gebeurd en waar hij heen moet. Zodra de rechtmatige eigenaar Xbox Support belt met z'n reference number zullen ze wel uit (kunnen) zoeken hoe het zit.

18. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    is het een zeldzame naam die er op staat? anders ga je ff op die naam googelen, en misschien vind je dan een adres die lijkt op het adres van je buren.

19. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Met het Serial nummer kunnen ze diegene meteen terug vinden \o/

20. daantjuh_15

daantjuh_15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    leven meer mensen dan alleen in je straat:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina