omfg , door vergissing hebk gratis xbox !-help

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door snotneus, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Zodra de rechtmatige eigenaar met de MS helpdesk belt, traceren ze de zending. Uiteindelijk komen ze dan bij jouw buren terecht door het verkeerde adres, en die verwijzen naar jou.

Sowieso raar dat ze een pakketje afgeven bij de buren, ik vond een briefje in de brievenbus, dat het de volgende werkdag opnieuw zal worden aangeboden. Ze hebben niet eens de moeite genomen om het elders af te geven.

2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Bij mij hebben ze hem wel bij de buren afgegeven. Weet niet of je daar blij mee moet zijn met een kostbaar pakketje als de 360. Ik vertrouw de buren niet zo, maar misschien is dat onterecht aangezien ze hem netjes hebben gebracht (de volgende dag). :)

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Oké, misschien ligt het ook wel aan de koerier. :)

Microsoft kan eisen dat pakketjes niet mogen worden afgegeven op een ander adres dan het adres op het etiket. Weet niet of ze dat hebben gedaan, van Dell weet ik wel dat het niet mag. :)

4. SiNNeD26

SiNNeD26 The world, chico.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het goed gemaakt, stuur die 360 naar mij want de mijne is kapot. Ik heb dus nog wel een voeding voor dat ding :p Hehe ;) Degene die de Xbox heeft opgestuurd naar MS zal wel de verkeerde gegevens hebben doorgegeven. Ben benieuwd of MS inderdaad zal proberen de Xbox terug te halen, de kans is vrij groot van niet en dat ze degene die loopt te klagen gewoon alsnog een andere sturen.

5. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon terug sturen, want als ze je betrappen met die xbox die je eigenlijk niet betaald hbe volgen er misschien pv's of andere dingen

ik zeg altijd eerlijkheid duurt het langst

6. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Zij weten toch niet dat jij weet dat er een Xbox 360 inzit.
    Want hun denken natuurlijk dat je hem nog nooit hebt open gemaakt.

7. SiNNeD26

SiNNeD26 The world, chico.

Leuk Bevonden:
    0
    Uiteindelijk is het de schuld van UPS (dat is de kourier die heeft bezorgd denk ik) dus MS kan bij hun claimen. MS gaat echt niet zelf lopen zoeken naar die ene Xbox, hooguit krijg je een bezoek of belletje van UPS en zelfs dan kan je zeggen dat je nergens van weet, kunnen ze je niets maken. Maar goed, dat gaat een beetje ver vind ik persoonlijk.

8. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    @ leze
    tuurlijk niet, pakketjes die je in je bezit hebt maak je open, en als je het dan houd kan het 'mischien voor diefstal worden aangezien'maar dat weet ik niet zeker.

9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    De xbox is niet van jou.. dus mag je hem ook niet zomaar houden. Wat je hoort te doen is Microsoft hierover informeren en zeggen dat je een xbox360 hebt ontvangen, terwijl je daar geen recht op had. Zij kunnen dan alsnog kijken wie de rechtmatige eigenaar is. Want als je hem zelf zou houden zou dat stelen zijn; ookal lijkt het er niet op omdat je hem opgestuurd kreeg.
    Als je het eerlijk zegt heb je a) geen schuldgevoel en b) wie weet krijg je nog een of andere vergoeding voor je eerlijkheid.
    Ze komen er altijd achter, want iemand heeft nu zijn 360 niet, dus het valt te traceren. Ik zou hem zelf ook niet opsturen, want wie weet komt ie weer verkeerd terecht, maar zeker Microsoft informeren, dan mogen ze hem zelf wel komen halen of zeggen waar je het heen kunt sturen.

De 360 houden is geen (eerlijke) optie

edit: technisch gezien had je hem al niet open mogen maken.. dan zat je hier nu ook niet mee. Dan had je 'afzender retour' erop gezet en hem misschien allang teruggestuurd.

Laatst bewerkt: 4 jan 2007
  10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk!! Omdat het adres aan je buren is het pakketje voor hun! Maar als hun hem niet willen ben jij dan technisch gezien de eigenaar omdat het anders geen eigenaar heeft! (klinkt allemaal dom maar klopt wel een beetje ;)!) Maar anders gewoon ff het adres op zoeken ergens en komt er niks uit kun jij er niks tegen doen!! En eh als het een nieuwe xbox360 is maakt dat serial nummer niet uit :p Ik kreeg ook een nieuwe toen mijne kapoet ging :eek: :)

11. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat ik zou doen.. Als ik jou was zou ik hem terug sturen. Ten eerste moet je alles nog kopen (kabels, spellen, controller). En dan nog weet je niet of je voor altijd de eigenaar zal zijn. Het beste is gewoon wachten, als je na een paar weken nog niks hebt gehoord over de Xbox zou ik hem wel gewoon houden. En zelfs dan is het risicovol... Zeg dat je over 1 jaar 20 spellen hebt, 4 controllers en een HD-TV gekocht hebt. Alleen maar voor je xbox. Dan op een dag komt MS langs, en hoppa ben je hem kwijt :p

12. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon even micrososft bellen. Je moet je voorstellen dat jij die andere persoon bent die z'n xbox heeft opgestuurd:{

En daarbij komt ook nog dat ik het absoluut niet prettig zou vinden om te spelen op die xbox met de gedachte dat die eigenlijk niet van jou is maar van iemand anders.

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan mag je je diep schamen dat jij het verkeerde adres opgaf!!! :) En als het erop geprint is het adres is het MS zijn schuld dat hij dus fout is ;) En gewoon ff bellen! (verrek ik heb nu 2 verschillenden dingen! Gewoon dat eerste doen als deze niet wil :p)

14. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Electronische 'krabbel' is hetzelfde als een handtekening zetten, alleen is het gelijk digitaal geregistreerd in de database van het betreffende bedrijf. De chauffeur heeft gelijk ingevoerd: 'afgeleverd bij de buren', en dat is incl huisnummer. Door een handtekening te zetten neem je de verantwoordlijkheid over van het pakket.

Reken zelf maar uit.

15. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Er stond een naam op, gewoon ff googlen, kom je vanzelf wel achter enige informatie

//edit of in telefoon boek natuurlijk XD

Laatst bewerkt: 4 jan 2007
  16. snotneus

snotneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    \o/ ten eerste bedankt voor de reacties !! geweldig forum btw nog nooit zoveel reacties in zo een korte tijd gekrege en heb al veen forums afgeschuimd :) .

Ik klink messchien gemeen maar schuldgevoel zal ik zeker niet hebben en men vrienden zouden hem ook houden . Dat ik een pv , boete , ofzo iets zou oplopen is mogelijk maar mijn vader heeft het allemaal gedaan ! Hij heeft het pakje ontvangen , hij heeft het ge-opend ... toen hij dit allemaal deed was ik er ni eens bij , het is zelfs het idee van mijn vader om hem bij te houden , das hij zal ook de boetes moeten betalen ... :) enuueh ik moet nog iets bekennen :9 , de buren die wij hebben zijn 2 oudjes van rond de jaren 60-70 en we praten nooit met ze we hadden vroeger buren ruzie dus die mensen weten niet dat we het pakje hebben ... Maar de naam die op het pakje stond klopt niet met de naam van de buren alleen het adres klopt met de buren . En MS maakt zoveeel xbox 360 op een dag ik denk niet dat ze zich zorgen gaan maken over een xbox 360 die zoek is en dat ze gewoon een nieuwe sturen ( dat hoop ik in ieder geval ) en als ze het leveringsbedrijf contacteren en ze komen bij die leveraar terecht en ze bellen aan bij de buren die zullen niets van een pakje weten , en die leveraar was niet echt snugger je gaat toch niet een pakje gaan afgeven waar het niet hoort ! En bij de buren hoort het ook niet want de naam klopt niet ... . btw die leveraar was zeer slordig en gehaast ...

17. Speaker

Speaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze um komen opeisen moet je gewoon zeggen dat je geen pakje gekregen heb, je pa zegt gewoon dattie nix heeft getekend en als ze zeggen van wel moet je pa z´n handtekening zette en dan moeten hun maar kijke of hij over 1 komt met die van de ontvangbevestiging.
    en als je Ms belt krijg je miss wel een 360 game omdat je zoow eerlijk bent geweest om te belle, hebbie dus lkkr veel, dan hebbie der meer aan als je de 360 zelf houd

18. snotneus

snotneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee zoveel moeite ga ik echt ni doen , dan kan ik hem beter terug sturen naar MS en dat ben ik ook niet echt van plan

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Daar hebben de meesten gewoon poep aan want mijn pa kreeg pas ook een pakje waar duidelijk ALLEEN HUISADRES op stond. En die werd gewoon bij de buren afgeleverd. TNT kan daar altijd wel flink de lul door zijn.

Ik zou trouwens gelijk de helpdesk bellen, zou namelijk nooit te lang iets kunnen gebruiken wat niet van mij is, zou altijd denken wanneer ze hem komen ophalen, maja wie ben ik.

20. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    veel plezier met je xbox dan, hopelijk blijf je op het forum:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina