Windows Vista

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Vallandu, 13 dec 2006.

1. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Ben niet boos, maar aangezien ik ook veel op Tweakers zit, lijkt het erop dat veeeeel mensen Vista niet willen/gaan kopen omdat het "nu" niet werkt op hun systeem, puur en alleen omdat er een driver nog niet is.

En dat moet uit de wereld; Vista is een zeer stabiel OS met veel functionaliteit die we in XP net niet hadden. Dat men dan op een drivertje moet wachten, is een kleine moeite.

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Hm bij mij werkte mijn laptop gelijk 100% dmv de vista drivers. Zelfs bluetooth etc.

Nu uiteraard wel specifieke drivers gedownload van de fabrikanten zelf (voor de performance etc)

Maar aangezien er in vista nu ontzettend veel drivers ingebakken zitten (dvd staat er vol mee) zal je iig je pc draaiende krijgen.
    Misschien dat een of ander geluidskaartje niet herkent zal worden, maar die drivers kan je dan gewoon downloaden.
    Dat doet vista zelf overigens ook wanneer je eenmaal een verbinding met het internet hebt.

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, daar stond ik met Beta 1 vooral van versteld. Echt bij XP moest er vaak nog een driver geinstalleerd worden die ook niet altijd werkte. Nu hoefde ik eigenlijk niks te doen. Al moet er wel worden bijgezegd dat sommige drivers niet dé beste functionaliteit bieden. Maar goed, je hebt gewoon een vet hoge resolutie en geluid werkt out-of-the-box _O_. Overigens komt er binnenkort een driver cd/dvd van Microsoft zelf voor nog meer updates/drivers/p0rn 8).

4. The_Dutch_Eagle

The_Dutch_Eagle New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of het Vista Transformation Pack ook werkt op een minder legale XP?

5. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja! Geen probleem mee...:+

6. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    vista is echt stabiel vind ik, alleen jammer dat ik nog geen werkende bluetooth programma (voor me telefoon) heb gevonden, bluesoleil werkt (nog) niet :mad:

7. The_Dutch_Eagle

The_Dutch_Eagle New Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan het toch niet vertrouwen=(

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij, ik zou het moeten nakijken werkt het bij mij wel. Heb een kingston stickje. Maar weet het niet helemaal zeker, zal vanavond ff checken.

9. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Jup werkt hier ook.

Wel de juiste drivers ryan23? Vista heeft zelf ook bluetooth drivers..

10. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    en waar zijn die bluetooth drivers? want met auto update/zoeken vind die niks, ik download bluesoleil van internet (ook de cd versie die ik heb geprobeerd) maar sluit tijdens de installatie af met een foutmelding :mad:

11. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Hm dan zal hij jouw BT hardware nog niet herkennen/ondersteunen.

Misschien ff @ fabrikant website kijken?

google "vista sony ericsson bluetooth drivers" oid (jouw merk uiteraard)

12. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ''vista nokia bluetooth drivers'' heb ik gedaan bij google, en ik kwam uit op Toshiba Bluetooth drivers for Vista, en het werkt!
    bedankt allemaal :)

13. SupahMaster

SupahMaster Guest

Vista werkt inderdaad erg goed behalve dan hier een daar een applicatie/game die niet werkt. Maar spellen als Dungeon Runners ( nog in beta ) wordt al gefixed voor Vista.

14. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben in de war.

ik ben geintresseerd in windows vista premium. en heb zelf windows xp professional. maar als ik dan op internet rondkijk bij internetwinkels. zie ik dat er een Upgrade versie van premium bestaat. en een full pack versie. die toch aanzienlijk duurder is.... Nu is mijn vraag kan ik dan gewoon die upgrade versie van premium ( goedkopere ) kopen en dan mijn xp professional upgraden naar vista premium? of moet ik perse die full pack halen

15. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Ik d8 dat die upgrade alleen was voor mensen met een ''code'' ofzo iets, die je dan krijg als je nieuwe pc koopt.. weet niet hellemaal ckr. (zal het vast wel fout hebben :+)

16. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat is alleen bij mensen die hun pc na 26 oktober hebben gekocht.deze zijn vaak windows vista capable deze krijgen een gratis update via hun pc-bouwer ;)

maar weet iemand nog wat op mijn vraag?

17. SupahMaster

SupahMaster Guest

Als je Windows legaal is zou je de upgrade-versie moeten gebruiken. Als ik jouw was zou ik effe googlen want ik weet het niet zeker.

18. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Ja klopt wel. Zo is het immers altijd gegaan.

19. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ja hij is legaal , weet je dit zeker langejan?.

heb er namelijk al over gegoogled. maar kon er niet echt iets over vinden

20. SupahMaster

SupahMaster Guest

Even gegoogled en dit is de eerste hit :{: http://arstechnica.com/news.ars/post/20060730-7384.html

Laatst bewerkt door een moderator: 11 jan 2007

Deel Deze Pagina