omfg , door vergissing hebk gratis xbox !-help

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door snotneus, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Intenze

Intenze Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MS misschien wel , maar de gedupeerde , op wiens xbox360 jij dan ondertussen op zit te spelen , niet.

2. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    :lol: :lol: :lol: :lol: ROFL (COPTER) (c) Mr Duck

3. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Daar heb je wel gelijk in, maar ik zou denken dat MS de gedupeerde een nieuwe geeft en de schade op UPS verhaalt ?

Maar inderdaad is het lullig voor diegene die op zijn 360 zit te wachten.

4. snotneus

snotneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens , ik wil jullie gezichte wel is zien als er iets dat je spr lang wilt ineens gratis voor je staat ... nogal moeilijk te weerstaan

5. JeePee

JeePee Guest

Gast, je doet alsof hij van jou is. Dat is hij niet dus hij is ook niet gratis. Je pleegt gewoon diefstal.

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik wil jouw gezicht wel eens zien als je wordt gepakt wat geheid gebeurt. Met een beetje zelfbeheersing en een minder egoistische instelling kom je een heel end.

7. snotneus

snotneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vader houdt de xbox 360 zowizo totdat iemand komt opdagen ...
    Hij zegt : "jij wilt hem terugsturen naar MS" , niets van als je de xbox 360 niet wilt hou ik hem wel en verkoop ik hem "
    Mijn vader weet dat ik een xbox 360 wilt en hij weet ook dat ik die ooit zou kopen en dat me dat dus 400 euro zal kosten en hij vindt het nogal dom om dat geld uit te geven terwijl je de xbox 360 volgens hem gratis kan krijgen . Oke ik moet me dus inbeelden hoe ik mij zou voelen als ik men kapotte xbox 360 verstuur en geen nieuwe terug krijg doordat iemand oneerlijk is en hem bijhoud , ja dan zou ik me echt rot voelen . stel u voor : ik heb een xbox 360 gaat kapot , stuur hem naar MS , wordt nieuwe verstuurt en komt fout aan , denk je dat die persoon dan alle moeite gaat doen om mij op te zoeken ?
    dusja veel keuze heb ik niet ik zie wel wat er gebeurd , wss komt er iemand opdagen en dan zal ik hem mooi ingepakt terug geven , ... komt er na een paar maanden niemand dan hou ik hem

Laatst bewerkt: 4 jan 2007
  8. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem houd staat dat gelijk aan diefstal,
    Omdat je het pakket niet naar je buren hebt gebracht voor wie het eigenlijk bestemd was.
    En hun dus de rechtmatige eigenaar zijn.
    Als ik jouw was zou ik er dus gewoon mee naar je buren gaan want als je dat niet doet en ze komen erachter dat jullie het pakket in ontvangst hebben genomen dan ben je wel goed de lul.

9. snotneus

snotneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De naam dat op het pakje staat komt niet overeen met de naam van de buren , en men vader heeft het pakje ontvangen dus hij zal ook de consequenties hebben |:-

10. JeePee

JeePee Guest

Nee, je kan de Xbox 360 stelen. Van gratis krijgen is geen spraken.

11. _TP_

_TP_ blaaaaat

Leuk Bevonden:
    0
    Haha wat een verhaal van die snotneus.. kan wel merken dat hij minderjarig is :emo:

Gewoon MS bellen!

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wie zegt dat hij dat nie doet? Waar haal je dat vandaan? Als ik een pakketje krijg waar ik geen bal mee te maken heb bel ik de desbetreffende instantie om te vragen of hij kan worden opgehaald boeie wat er in zit. Je bent gewoon verkeerd bezig en dat je dat niet door hebt (soms wel en soms niet aangezien je jezelf continu tegenspreekt) is gewoon bizar. En je pa is ook aardig aso bezig moek eerlijk zeggen. En 400 euro? 400 euro betaal je voor alles erop en eraan, wat jij nou hebt is toch egt geen 400 euro waard :lol:
    .

Waarom is deze topic nog open, we zitten hier met iemand opgescheept die gewoon diefstal pleegt, men loopt te zeuren over torrents en bronnen maar als iemand de boel oplicht hoor je er niemand over. Tsjongejonge..

13. snotneus

snotneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet genoeg , ik weet ook wat ik ga doen

dus voormij mag hij Dicht , Close , Slotje

_0/ _0/ _0/

14. Menace

Menace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, het is diefstal

Het heeft echt geen nut om er allemaal nuances omheen te verzinnen. Je vader heeft getekend voor het pakketje en is er nu verantwoordelijk voor.

Het kan inderdaad goed zo zijn dat bijvoorbeeld een kleinzoon van je bejaarde buren het pakketje bij hun heeft laten afleveren omdat hij zelf overdag niet thuis is (bijvoorbeeld omdat hij WEL een baan heeft zodat hij van zijn eigen zuurverdiende geld een Xbox kon kopen).

Niet langs je buren gaan in verband met een oude burenruzie... tering hoe kleinburgelijk / kleinzielig kan je zijn.... :x

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Wij weten ook genoeg.
    Pure diefstal.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina