Dutch Racing Crew

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door JeePee, 18 sep 2006.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    .......2008 ofso :{ Daar moet je ook net maar zin in hebben, om op te wachten :9
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Ja, en dan blijkt dat je nog kan SG'en en WB'en.
     
  3. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het filmpje van JeePee gezien te hebben krijg ik toch weer een keer zin om PGR3 te spelen. Mensen zin om mee te racen?:) En ik beloof dat ik niet om het hoekje zal staan om jullie te laten schrikken.8)
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2007
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Splinter Cell Traxx :+, heb wel weer is zin om met 8 man te racen :D

    *Count me in :eek:
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Hoe laat?
     
  6. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Splinter cell8)

    Waarom doe je nooit mee GoW? Ik weet dat je het niet zo leuk vind, maar gister met JeePee en anderen en mij moet toch wel enig gameplezier opleveren.:+

    Eerm hoelaat Jeepee, ik weet niet welke dag jullie willen. Mark moet vanavond natuurlijk de noordse kroegen in, en ik moet tot laat werken, dus morgen ofzo? :)
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2007
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hmm zullen we Zondag afspreken? S'avonds ofso? Dan heeft Fred en Sander ook nog even tijd om dit te lezen.

    SpeedFight NL moet ook eventjes meedoen :cool: Zijn we iig met een groep van 6 :cool:
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Zondag is goed. Dan kan iedereen wel denk ik.
     
  9. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ja ik doe dan ook wel mit, jammer dat die stinkPWIK geen pgr3 meer heeft
     
  10. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Als dit geen clan race is dan kan ik Zondag ook tot ong 2 uur mee doen denk ik. Kheb een 48 uur trial Gold, zat nog in een spel.
     
  11. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, de klootzak :eek: maar ondertussen nog wel lekker marble blast spelen he :+

    Maar zondag rond een uur of 8 dan?
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    's ochtends?

    Nee, maar 8 uur is goed. Ik denk dat iedereen dan wel kan.
     
  13. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Dit ga je niet menen, zijn jullie 's ochtend om 8 uur al van je nest af, damn, ik ben pas een half uurtje wakker. Ik zou toch ff jullie nerdgehaltes laten nakijken als ik jullie was :) :p . Want samen met deze 8 uur zullen jullie ook vast wel om een uur of 1, 2 op bed gaan. Ach ja, wat boeit mij het.
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    8 uur savonds....Ik rol ook net me bed uit. Waarschijnlijk ben ik er wel, Boeruh! :+
     
  15. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij kent mij geen eens, weet niet hoe ik eruit zie, weet niet hoe ik leef, en toch weet je dak een nerd ben?

    You go girl!
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2007
  16. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^

    Maar zoals Mark al aangeeft, ben ik zeker van dat JeePee het als grapje bedoelde.O-)

    Maar ik haal het vanavond denk ik wel, kan alleen niet te lang. In verband met redelijk belangrijk tentamen morgenvroeg, waarvoor ik om 6 uur op moet, wil ik niet al te laat naar bed.8)
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Tuurlijk maakte ik een grapje. Acht uur 's ochtends, man, ik haal dat niet eens als ik naar school moet :+
     
  18. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    harige zaak dit, ik gaat 8 uur denk niet redden vier me verjaardag vandaag omdat ik vd week ziek was.. en blijven mensen ook eten dus meaby ben ik er om 9 uur pas
     
  19. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Naja, soms weet je het nooit he, je hoort overal dat er mensen zijn die letterlijk de halve dag gamen, in Japan bijv is er een gast die zichzelf doodgagamed heeft, die zat non-stop meer dan 50 uur achterelkaar te gamen. Uiteraard kom dit ook wel door het enorme aantal energie drinks die die heeft gesopen om wakker te blijfen, maar toch. En op tv waren eens een paar kerels die zeiden dat ze op een rustige dag soms wel 12 uur gameden, laat staan in het weekend of helemaal op een toernooi. Uiteraard is het hier vast niet zo extreem, maar 8 uur opstaan is vergeleken bij dat ook totaal niet extreem, dus wrm zou het niet kunnen. Er zijn lui die dat doen. Die zetten 's morgens hun wekker, om ff xtra lang te gamen. Oke nu moet ik ophouden met dat woord ''gamen'', want als je het letterlijk vertaald hoe je het zegt, dan is het een ontzettend ranzig iets. Maar goed, excuses als jullie je beledigd voelen doordat ik ff dacht dat jullie nerd gehalte iets aan de hoge kant was. Maar als je in de vakantie om 8 uur opstaat om te gamen, dan is er wel een beetje iets mis volgens mij. Excuse-moi! :) ;)

    PS: Oh en Errit, gefeliciteerd nog!
     
  20. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    dank je pik, en ik wor net pas om half 12 wakker hehe :cool:
     

Deel Deze Pagina