Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rox, 10 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil weer een nieuw filmpje die te download is op marketplace want ik word weer ongeduldig:9
     
  2. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Het is Januari, wie weet nog wat er in de laatste milestone is gezegt. Er komt een belangrijke milestone in januari!
     
  3. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    en de exacte datum is?
     
  4. zOoz

    zOoz Pitolaria

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan nie w88!
     
  5. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet bekent=(
     
  6. zOoz

    zOoz Pitolaria

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Da maakt het w88 nie aangenamer :'-(
     
  7. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, als je zo kijkt naar de afgelopen Milestones, kun je hem in februarie verwachten. Maar we hebben heel december en half november geen milestone gehad geloof ik, dus misschien komt hij wel snel.
     
  8. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ik heb er niet zoveel vertrouwen in, misschien herinnert iemand zich nog wat Fable 1 allemaal wel niet met zich mee zou brengen, en alsnog afgeblazen werd.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jan 2007
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    In februari zou er een grotere milestone komen. Ik denk dat we de milestone van januari binnen een week of 2 mogen verwachten :).
     
  10. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik wil deze game NU spelen, mag dat? Ik heb uit frustratie Fable 1 nog maar een keer gespeeld maar m'n 360 gedraagd zich een beetje raar als ik die game speel. Hmm, misschien toch maar gewoon doen.

    P.S - In Fable2 ga ik dus wel weer gelijk voor de kwade kant, aangezien ik die vlindertjes om m'n aardappel maar nix vond en er plezier aan had hoe bang de mensjes voor me waren 8)
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2007
  11. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    jij bent gevaarlijk :cool:

    hoop dat ze nu een beetje opletten met wat ze voor quests maken en dat het ook logisch in elkaar zit.

    hier komt een voorbeeld:

    er is een quest uit deel 1, waar je een broer van een trader moet redden omdat ze verdwaald zijn. waar zijn ze verdwaald? op de abondened road die maar naar 1 plek leidt: the bandit village.
    dan vraag ik me af. wat doen ze in godsnaam daar?

    kom maar op met jullie antwoorden..
     
  12. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze liepen rond er raakten zo verdwaald dat ze plotseling daar zaten? :+ Denk dat ik deze wel ga kopen alleen nog wat geld vrijmaken :9
     
  13. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    In februari komt, zei Sam, de belangrijkste milestone. Misschien met release? of demo8) dat laatste zal wel niet. Maar hopelijk met ingamescreens. Daar moeten ze nu mee komen:p Maar in januari zou ook een belangrijke komen.

    Ze moeten de Quests veel moeilijker maken. Ze waren allemaal leuk, maar eerlijk gezegt waren er maar weinig echt moeilijke. De quest waar ik het langst over heb gedaan is toch denk ik wel die met dat jongetje in de hobbecave. Dat joch ging steeds dood, dus ging ik maar rennen. :9 \o/ Zelfs de laatste was niet moeilijk. Hij duurde misschien wel een tijdje, maar met de bow of skorm had je hem zo. En met de draak, tja, hetzelfde, alleen dan met Avo's tear. Wat ze er zeker in moeten doen is skills. Dat je eerst goed met dingen moet leren omgaan om ze goed te kunnen beheersen. Zo dat je niet al bij de eerste keer dat je met een boog schiet iemand kunt onthoofden, maar dat dat pas later kan, als je meer met een boog schiet. En die speciale aanval, speel fable voor de tweede keer en je doet het al tegen wisper:cool:
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Is het belangrijkste voor een game niet wanneer de alpha of bèta stage (of zoiets in de aard) wordt bereikt?
     
  15. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer die goud word verklaard, zodat hij kan worden geproduceert8)
     
  16. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik kan me nog herinneren dat Peter Molyneux (naam zal wel verkeerd zijn geschreven) voordat Fable 1 uitkwam een interview had gegeven over de functies en dingen die in het spel zouden komen. Het is bekend dat een aantal dingen niet waar zijn gemaakt. Een voorbeeld is coop Multiplayer (offline of online), als ik me niet vergis zou dat in Fable 1 komen. Nu hoor ik verhalen dat Fable 2 wordt wat Fable 1 geweest had moeten zijn. Nu vraag ik me af of er ook een coop multiplayer in het spel komt. Ik zie dat nergens staan, dus waarschijnlijk komt het er niet in. Wat weten jullie hiervan?
    (Waarschijnlijk vaker gevraagd, maar ik heb geen tijd om 31 pagina's door te lezen).

    Kan iemand misschien RPG's opnoemen die met Multiplayer coop uitkomen binnenkort? Volgens mij zijn Blue Dragon en Mass Effect ook alleen in SP te spelen.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2007
  17. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Om je toch zo snel mogelijk iets te kunnen zeggen, ik heb er nog niet van gehoord. Ik ben niet 100% up to date, maar ik denk niet dat daarover al gesproken werd.
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb ook niets gehoord van een co-op in Fable 2. Maar die co-op in Fable was ook niet al te denderend. 1 Speler speelde met het character terwijl de 2de een hond ofzo was. Zou een leuke gimmick geweest zijn, maar een volwaardige co-op zou ik het niet noemen.
     
  19. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Een coop RPG zou te goed zijn, nu eigenlijk al (een van) mijn favoriete genre :D Dan kan ik samne met mijn broertje spelen 8)
     
  20. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je hiermee? Volgens mij had Fable 1 helemaal geen co-op hoor. Maar hoop echt dat het in deel 2 zal zitten of gewoon dat je online battles kan doen. ZE wilden het in Fable 1 doen maar het is ze niet gelukt door te weinig tijd dacht ik zo. Dus dit is de kans voor hun om het goed te maken :D.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina