Voorbeelden hiervan zal ik hieronder laten zien. Een deelname vereist alleen een
registratie waarbij alleen
één e-mail activering nodig is. De spelers hoeven zich niet druk te maken om buitenlandse deelnemers die de boel laggen.
Na registratie ontvangen jullie per direct van mij via dit forum een wachtwoord dat vereist is om de competitie te joinen.
Geef bij je registratie een Engels stad op, dit heeft verder geen gevolgen.
De Competitie
Zoals in een echte competitie kunnen er alleen met unieke teams worden gespeeld, wie zich als eerste opgeven moeten maar geluk hebben met een topteam. Er kunnen maar 18 teams meedoen, en dus 18 spelers. De deelnemers hoeven zich absoluut niet druk te maken over het maken van speelschema's of het wachten erop.
Het
pesrankings systeem genereert zodra alle spelers meedoen (18 teams) een compleet competitie systeem op.
Graag bij deelname je PESRankings nickname ook vermelden
Voorbeelden hiervan:
Dit wordt automatisch gegenereert aan de hand van resltaten.
De fixtures
Event informatie met spelregels en onderaan de aantal deelnemers.
Je eigen fixtures die je op goede volgorde moet afwerken (wat ik in dit geval niet heb gedaan maar dat doet er niet toe ;p)
Hier vul je de resultaten in, de eindscore wordt pas bepaald als de andere persoon ook dezelfde score heeft ingevoerd, deze wordt dan bevestigd. Je kunt ook je bezwaar indienen maar dat is niet nodig neem ik aan.
Deelnemen
Meedoen is heel gemakkelijk, je geeft je hier in de topic op met je gamertag en de club, deze club is dan gelijk bezet. Vervolgens krijg je van mij een wachtwoord opgestuurd via een privé-bericht. Deze wachtwoord vul je in bij het pesrankings event.
Na registratie ga je links naar het EVENTS knopje en zoek je vervolgens de xbw competitie op.
Zorg dat je alles goed hebt ingesteld, als het nog niet lukt ga je naar deze link
http://www.pesrankings.com/events/viewevent/?id=3153
Event info met spelregels
Join event dmv een wachtwoord die u van mij zult ontvangen