Pro Evolution Soccer 6 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrees dat er hier weinig aan te doen is. Meestal wacht ik gewoon. Is ook al regelmatig voorgekomen dat ik op een sportieve gast val en deze verlaat de sessie als ik voorsta. Anders als je een cheater tegenkomt, gewoon koppig blijven en niet weggaan. Kan wel zeer irritant zijn als je wilt spelen.
     
  2. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    En als je die cheaters een bad reply geeft? Wordt de kans dan kleiner dat je ze weer tegen komt of wat?
     
  3. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Adriano hebben ze alleen nog vergeten groen te maken met 'n gescheurd shirtje....

    Gisteren ben ik heerlijk uitgescholden in het engels haha en kreeg ook nog een berichtje dat ik met mn moeder moest gaan spelen...heb hem geantwoord dat ik dat zal doen als ik met zijn moeder klaar was

    heb weinig klachten over dit spel, begin alleen beetje te irriteren aan de keeper als hij een uittrap doet...legt bal neer....loopt naar achteren...en schiet de bal........dat kan sneller denk ik
     
  4. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht ook meestal totdat de cheater weggaat maar nu duurde t al meer dan een uur dus ja dan maar een disconnect...:confused:
     
  5. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2

    Op dit moment heb ik er ook last van.

    Z'n Gamertag is MAD GHOST FACE1
     
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ff een zwarte lijst opstellen en naast je leggen kan mischien helpen. Mischien ff een aparte tread ervoor openen. Had het laatst 2x met totti08200!
     
  7. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou het miss niet gewoon een fout kunnen zijn in het spel zelf? Lijkt me sterk dat zoveel mensen dat namelijk doen voor een spelletje. Of zie ik het nu helemaal verkeerd?:confused:
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Zie je denk verkeerd. Kheb het nooit als ik voor sta. En 2x dezelfde persoon met 8300 punten is ook wel aardig verdacht!
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Helaas zie je dat verkeerd =(
     
  10. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt het nooit als je voorstaat? Ik sta nu voor met 2-1 en het spel 'bevriest' zeg maar en ik krijg fucking de hele tijd berichtjes dat ik dat gedaan heb.

    Edit: Zijn gamertag is trouwens stevey
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2007
  11. M0ur1nh0

    M0ur1nh0 Pluk de dag!

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb problemen met het opslaan van button/cursor settings van m'n 2e controler. Als ik mijn settings van beide (of van 1) verander slaat hij deze niet op, dus ik moet telkens als ik opnieuw PES opstart alles weer goed zetten. Ik heb het al eens eerder gevraagd, toen werd er gezegd dat ik met mijn 2e controller een profiel aan moest maken, hij zou het dan wel opslaan. Nou start ik het spel met m'n 2e controller op (eerst allebij aanzettten dan de 1ste uitdoen, het 2e ringetje brand) de staat er iets als 'not able to safe data' ik moet dan een niveau kiezen, maar zoals het er al staat, hij slaat niets op. Hoe maak ik een profiel aan en sla ik mijn instellingen voor m'n 2e controller goed op ?
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Nope heb er nooit last van. Alleen als ik voor sta!
     
  14. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh op die manier:+
     
  15. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Die staat niet in de guide, en ik zie ook niet hoe je 'm vindt via een zoekmachine...
    Het ziet namelijk een beetje uit als een bug; ik denk niet dat dit zo bedoeld is.
     
  17. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    het kan wel in het echt,(teminste het lijkt erop) maar het is onmogelijk om hem zo hoog te krijgen.. dus ik gok op een bug
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Het is inderdaad een bekende truuk :cool:!
    Alleen is het zo hoog krijgen van de bal een onmogelijke opgave!

    Er is een kleine PES 6 competitie opgezet, voor ook de wat minder actieve leden. PM me bij interesse...
     
  19. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 6 jan 2007
  20. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij misschien vertellen hoe ik ervoor kan zorgen dat in me profiel de wedstrijden die ik heb gewonnen komen te staan? (want er staan alleen nog maar wedstrijden die ik heb verloren, terwijl ik er toch al wat heb gewonnen.)

    heb het nu over het Live profiel he ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina