zeg ik stond 1-0 voor tegen fcu en opeens hing het spel en toen stond erop the player has left the game. en nu beweert hij dat ik de game afsloot wat moeten we nu doen
Ik krijg melding van opponent has quit the session. Joh ik start er 1 opnieuw op en schiet vanaf de aftrap wel in mijn eigen goal. Het stond immers 1-0 voor jou ok? niks aan het handje.. EDIT : Jij bent anders degene die nu telkens online en offline komt,dus volgens mij ligt het aan jou maarja.
Ja hallo, wat wil je dan dat ik doe ? Er 2 bij mezelf intrappen? komop zeg. Misschien weet Dioxic wat wenu moeten doen. Lijkt me beter om hem even af te wachten.
ik bedoel. ik host eerst weer en daarachter de tweede match host jij snappie. en zal zeker bij 1-0 voorsprong stoppen jah hallo
Ik zit me helemaal niet aan te stellen want mij boeit het geen ene tering moer die kut competitie van je, ga maar lekker spelen. FCDanny en Joeldeman owns ze maar, jullie kunnen ze makkelijk hebben \o/. /Mod Het is goed met jou, kap eens met die onzin --> OW - the Matrix
freakyoliver-FCU 76 2-1 FCU 76 - freakyoliver 3-3 vooral de 2-1 blijft zuur door de disconnect is geen leuke wedstrijd geweest.
jah en die tweede match was echt bagger van mij kon gemakkelijk 10 goals maken. en die eerste match was op het laatste op spannend.
Ik heb er in ieder geval een goed gevoel over, jongens, schrijven jullie je ook alvast in voor de supercup? Zie onderin startpost