[XOne] Xbox 360 Live [Vragen] - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zit net lekker een potje R6:Vegas te doen staat er ineens "Disconnected from xbox live". Ik test vervolgens de verbinding blijkt dat aan mijn kant alles prima werkt maar dat ik dezelfde pech heb als deze meneer

http://forums.xbox.com/9358442/ShowPost.aspx

nu maar hopen dat ze er echt druk mee bezig zijn om t te fixen. Is er btw iemand die kan bevestigen dat het zou liggen aan overbelasting van de server ?

2. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb hetzelfde ik werd net opeens van xbox live gekicked en kom er niet meer op, bij de test staat bij alles confirmed behalve bij xbox live daar staat failed...

3. rawkus

rawkus OMFG!

Leuk Bevonden:
    1
    Damn man, ik heb dezelfde fout gekregen....zit ik net PGR3 te spelen wordt ik er ineens uitgegooid: "connection to xbox live failed" . Als ik dan een live testje doe, is alles "confirmed" maar blijft ie steken bij het "XBox Live"- logo. Daar geeft ie aan "failed" en vervolgens wordt die NAT test die eronder staat niet eens meer uitgevoerd. Volgens mij krijg ik ook inderdaad diezelfde fout als die gast in het forum waar je naartoe linkt hierboven.

Kan iemand bevestigen dat dit inderdaad door een overbelasting op de MS servers komt?

4. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    dus kun je helemaal niet op live ?

5. rawkus

rawkus OMFG!

Leuk Bevonden:
    1
    Nope....kun jij nog wel op Live dan?

6. dirtybolle

Leuk Bevonden:
    0
    neen maar ik wilde seffes nog wat demo's downloaden omdat dit mijn eerste keer op live was :)

7. kbskyline

kbskyline Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil xbox live aansluiten maar het probleem is dat ik niet live kan ik heb me xbox direckt op me modem aangesloten maar het werkt niet ook als ik me modem uit gedaan heb kabels erin gedaan en dan weer de modem aan.
    hij zegt dat me ip failt ik heb op gezocht meip, gateway en subnetmask.
    dus please help me!!!!!!!

8. bassie56

bassie56 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet alleen de poorten openzetten die voor xbox live bestemd zijn niet iets zoals media player en als je poort 3376 moet openzetten is het enige wat je hoeft te doen fftjes 3376 in te vullen

9. --*Thomas*--

--*Thomas*-- New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook je xbox 360 even op de computer aansluiten en dan op xbox live marketplace een paar demo's downloaden? Moet je dan met een VGA kabel werken en alle stekkers van de computer eruit halen omdat je dan die stekker op de xbox 360 moet aansluiten?
    Weet iemand dit of waar staat hier een handleiding voor?

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    startpost gelezen :{ stast het goed uitgelegd

Xlol heeft gelijk, als je ics wilt gebruiken. Het kan ook zijn dat je een router hebt

11. Deus X Machina

Deus X Machina Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft verwijderd accounts die aan een verkeerd hotmail adres zijn gekoppeld.

Beste mede-gamers,

ik weet niet of ik hier in de goede thread zit, maar moet het ff kwijt en wil graag weten of er meer mensen zijn met het zelfde probleem als ik.

Gisteren middag kwam ik er achter dat mijn live account ineens "expired" was terwijl ie in december met een jaar verlengd was. Ik dus meteen bellen met de helpdesk (aardige mensen by the way) maar zij konden me ook niet verder helpen omdat het diep in het systeem zou gaan blijkbaar. De beste man beloofde mij dat ik teruggebeld zou worden door de technische dienst binnen 5 werkdagen.

Vandaag was het al zover en de gene die me belde moest op mn voicemail inspreken omdat ik niet bereikbaar was. Daarop vertelde hij dat Microsoft vanaf 1 januari alle accounts verwijderd die gekoppeld zijn aan een hotmail account die niet dezelfde adresgegevens bevat als de live (xbox) account. In mijn geval stond er Den Bosch in Californie (per ongeluk) en hierdoor is mijn account nu omgezet in silver. De man vroeg mij of ik "eventjes" een nieuwe account wou aanmaken|:-

Toen ik net wilde proberen mijn silver account om te zetten in een gold account kreeg ik foutmelding: 80169d94.

Op intenet lees ik hierover:
    "I have spent a while on the support phoneline but I was passed from department to department and nobody really had any idea except the live department told me to create a new account and that I could get all of my savegames and points back, but when asked how to do this I was passed onto technical who said that I CANNOT do this and that all of my savegames and points will me lost.

I was told on the phone that after cancelling a subscription you cannot re-subscribe, that seems mental as I didn't cancel my account in the first place. I would have no problems deleting the first profile and creating a new one if it keeps all of my savegames, arade games and points, but it doesn't look like you can."

Dit vind ik toch wel behoorlijk frustrerend, zeker de gedachte dat ik mijn arcade spelletjes dus niet meer op live kan spelen en al mn punten etc. kwijt ben. Ik vroeg me dan ook af of er hier meer mensen zijn die deze problemen op dit moment of in de afgelopen dagen hebben ondervonden en zo ja, wat jullie ervaring hiermee is.

BVD!

12. dirtybolle

Leuk Bevonden:
    0
    ow dat is erg
    maar wat als ik op mijn live account mij stad heb ingevuld en op mijn windowslive account niks ?

EDIT:
    Maar alsik mijn eerste account vanop men 360 activeer dan vind die ook een account op xbox.com en dus moet ik wel en recovery doen als ik mijn gamertag wil behouden ?

Laatst bewerkt: 7 jan 2007
  13. Lefty1991

Lefty1991 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Computer staat beneden en xbox 360 is pas naar boven verplaatst, ik kon ermee op live doormiddel van die ethernet kabel werkte allemaal prima.
    die kabel naar boven trekken lijkt me niks ik heb dus gekeken naar een netwerk via stroomnet.

als ik deze koop: http://www.devolo.nl/nl_NL/produkte/dlan/mldlanduosk.html

kan ik er gewoon 1 beneden doen waar ik dan de stekker van pc in doe, en de andere boven van stekker naar xbox 360.

werkt dit gewoon (goed?)

14. dirtybolle

Leuk Bevonden:
    0
    maar die kabel moet normaal eerst door een modem zijn gegeaan voor je dat door zo'n kastje je stoom net kan laten op gaan

15. Lefty1991

Lefty1991 New Member

Leuk Bevonden:
    0

usb modem op pc, en dan via de lan achter in de pc naar die stekker in stopcontact. direct van pc naar xbox werkte, dus van pc naar die stekker en dan boven via stekker naar xbox ook toch?

16. dirtybolle

Leuk Bevonden:
    0
    ja normaal wel denk ik

17. kbskyline

kbskyline Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MTU wat is dat en wrm failt is daar met de error status report
    W:0000-000b
    X:0000-f001
    Y:0000-0000
    Z:0000-0000

wat is me probleem en hoe kan ik de minimalen mtu setting wijzigen op me modem van UPC

18. Sarscel

Sarscel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 via (ethernet) laptop naar (wifi) Xboxlive

Heey

Ik heb nogal wat problemen met mijn Xbox 360 op live krijgen.
    Ik wil mijn 360 via een ethernetkabel naar mijn laptop laten gaan, die op zijn beurt via wifi met een router/modem (linksys) verbonden is.

Ik heb hier gister al enorm mee zitten stoeien, onder andere met IP instellingen en dergelijke. Het is me inmiddels gelukt (via oa de XBox helpdesk) om een verbindig tussen de laptop en 360 op te zetten (ik kan nu muziek en foto's van mijn laptop via mijn 360 bekijken.)
    (BTW: ik heb media player 11, en connect met mijn 360 via Windows Media Connect, dit is mij gister verteld door Xbox-hulplijn-medewerker)

Echter, wanneer ik nu op de Xbox onder system "test media connection" doe, geeft hij de foutmelding failed bij "IP adress". Dit terwijl ik wel gewoon muziek (die op mijn laptop staat) kan afspelen!

Als ik de test "Test Xbox Live Connection" probeer, stop hij ook bij IPadress met de melding "failed".

Op het moment heb ik mij IP settings en DNS settings beide op automatic staan. Ik heb al wel geprobeerd hier allerlei adressen (via run > cmd > IPconfig/all) in te vullen. Echter geen resultaat.

Nog een opmerkelijkheid is, wanneer ik mijn internetverbinding open heb, en dan connect via ethernet met mijn xbox, dat mijn internet dan wegvalt (draadloze netwerk blijft gewoon aan staan, maar internet is eraf). Als in dan via VPN naar de Universiteit Twente (het netwerk van de universiteit) connect, lukt dit ook niet.
    Echter, als ik EERST via VPN connect, en DAARNA ethernet aansluit, werkt het internet prima (en de verbinding tussen laptop <> xbox ook!)

BELANGRIJK: Ik heb Fardo's post http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=83288 al doorgelezen, de hierin beschreven oplossing van internet verbinding delen levert het probleem op dat mijn internet connectie (ook de VPN verbinding) wegvalt.

Ik hoop dat jullie mij uit de brand kunnen helpen!
    Als jullie meer info nodig hebben, post dit dan hier, of stuur me een mailtje: sarscel@gmail.com

Alvast bedankt,
    Sarscel

PS: Laptop Inspiron 6400 van Dell
    Draadloze verbinding via het programma Intell Proset/wireless

Foutmeldingen:
    Test Media Connection foutmelding:
    W: 0000 - 0008
    X: 4000 - 1001
    Y: 0000 - 0000
    Z: 0000 - 0000

Test Xbox Live Connection foutmelding:
    W: 0000 - 0008
    X: 4000 - 1001
    Y: 0000 - 0000
    Z: 0000 - 0000

(dezelfde codes dus)

19. dirtybolle

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij dan ook even helpen ?

van een paar posts hier boven:
    Maar alsik mijn eerste account vanop men 360 activeer dan vind die ook een account op xbox.com en dus moet ik wel en recovery doen als ik mijn gamertag wil behouden ?

20. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    zoo hee.
    na die herfstupdate van het dashboard duurt mijn guide echt 3x zo lang.
    vaak blijft hij even hangen als ik em weer wegklik en soms als hij nog iets laad loopt ie helemaal vast wanneer ik em weer wil wegstoppen.
    veel mensen met dit probleem?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina