The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 26 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen waar ik een volledig Dwarven Armor tegen kan komen? Ik had ergens gelezen tijdens side-quests rond level 6. Klopt dit?
     
  2. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt aan je eigen level rond lvl 6 zullen de bandieten waarschijnlijk dwarven spul droppen. Maar een complete armor moet je denk ik zelf bij elkaar rapen. Je kan in elk geval een helm in Anvil kopen.
     
  3. Robert1961

    Robert1961 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    wie weet exact de weg naar de Sheogorath's shrine...ik kan dat klere ding nergens vinden...
     
  4. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Leave Leyawiin by the West Gate and follow the road North. Stay on this side of the river. You'll pass "White Stallion Lodge". Keep heading North and you'll come to "Waters Edge"--turn due NNW. You'll pass "Rockmilk Cave" and should run into the Shrine a little ways later. It's slightly farther from Waters Edge as that is to White Stallion Lodge.
     
  5. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    de shrine van Vearmina is echt vet. heb em net uitgespeeld. reward is ook stoer.
    (te vinden onder cheydinhal. Zuid West)
     
  6. Rens2311

    Rens2311 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke Birthsign hebben jullie?
     
  7. Rens2311

    Rens2311 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar is een imperial goed in?:)
     
  8. Phoebe85

    Phoebe85 Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds gister heb ik dit spel en heb snel wat aangemaakt niet eens goed gelezen want had zoveel goede verhalen gehoord en wilde gewoon spelen.
    En moet zeggen vind het nu al helemaal geweldig.

    Maar waar ik een beetje mee zit wat kan ik het best voor ras nemen en class?

    Het hoef voor mij niet zo moeilijk te zijn allemaal maar wil wel een sterk character

    Dus wie kan mij helpen/adviseren

    Alvast bedankt
     
  9. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    The Steed dacht ik :)
    Lees je handleiding ;) , bij rassen staat de goede punten van iedere soort
    Welk ras en class ligt eraan wat jij wilt doen ermee (magiƫr/boogschutter/sluipmoordenaar/ridder/...) jij krijgt hetzelfde advies: lees de handleiding ;) bij rassen 8)
     
  10. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    qua sterk zijn zou ik voor een warrior gaan. die is het makkelijkst om te laten levelen. kies een orc, imperial, breton of nord. die zijn allevier goed in zwaard en bijl.
    birthsign ligt helemaal aan jezelf. lees gewoon even wat voor eigenschappen ze je geven en kies daarna degene die het best bij jou past.
    class is geen ramp als je een warrior wil worden want je hebt maar 3 soorten: warrior, stealth en magic. ook daar moet je weer even lezen of,
    maak een heel eigen class aan met je eigen gekozen major skills. (major skills zijn de skills waarmee je een level omhoog kan gaan. na 10x een major skill omhoog te zijn gegaan ga je 1 level omhoog)
     
  11. Phoebe85

    Phoebe85 Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk hier heb ik wat aan ga er meteen mee aan de slag vanavond thnx _O_
     
  12. Robert1961

    Robert1961 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Levelen gaat bij mij niet zo heel makkelijk....ben nu level 19 en heb de mages guild, brotherhood en fightguilds al uitgespeeld, ook die add-on van die 7 knights, een deel van die dievengilde en een deel van Martin...een stel van die quests die er naast hangen... dus je zou zo zeggen dat ik al level ....tig moest zijn.
    misschien doe ik iets verkeerd??
     
  13. Robert1961

    Robert1961 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    BTW...... wat is nu de beste uitrusting in het spel voor een warrior? en dan bedoel ik alles ook de ringen..
     
  14. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    je doet helemaal niets verkeerd. let wel op wat je traint. als jij als major skill heavy armor hebt en je draagt altijd light dan level je daar niet mee.
    ik was met warrior tot level 42 gekomen. (toen ging het vervelen)
    wat ik gedaan heb is.. alles :p. alle guilds. main quest. sidequests. maar ook gewoon door de bossen lopen en caves en dergelijken in gaan.

    naar mate je hoger levelt zul je steeds duurdere en ook sterkere armor tegenkomen. de sterkste armor is Deadra maar die kom je pas rond 25 tegen als ik me het herrinner. je zit nu in level 19? dan lijkt het me dat orcisch armor het best is dat je tegenkomt. loop gewoon rond blij plaatsen waar veel bandieten rondlopen. die dragen vaak een iets sterkere armor dan jijzelf.
    over ringen: dat ligt er helemaal aan wat je tegenkomt. ringen zijn nooit zwaar dus je kunt ze gemakkelijk altijd bij houden. anders doe je ze in een kist in je huis(als je er 1 hebt natuurlijk)
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2007
  15. Robert1961

    Robert1961 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0



    bedankt voor de info
     
  16. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Hlaf jaar geleden Xbox 360 verkocht en oblivion, nu sinds 2 maand weer een 360 ivm de top games die uit zijn gekomen en nog uitgaan komen. En vandaag weer oblivion gehaald ik was een half jaar geleden tot 460 score gekomen en wil hem nog helemaal uitspelen, de savegames zijn weg dus weer lekker overnieuw beginnen \o/
     
  17. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    met een schone lei beginnen is altijd stoer bij oblivion.
     
  18. Rens2311

    Rens2311 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een ras pakken waar ik van alles een beetje heb: magic, stealth en combat, welk ras moet k dan pakken:)
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een sneaky character gemaakt dus mijn stealth is zo goed als expert :) Nu mijn vraag!!! Wat is een goed wapen voor moi? En waarom geen duel wield :confused: zon shield en zon dagger is lompe combo voor een sneaky gozer als ik!
     
  20. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe open je een iron gate ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina